HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Attention Rappers In Need Of Hot-ass Beats For Cheap (big Sale Going On Now!!!!!!!!!)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Attention Rappers In Need Of Hot-ass Beats For Cheap (big Sale Going On Now!!!!!!!!!)

    ATTENTION RAPPERS!!!!!!!!!!!

    If you are interested in purchasing a copy of Dirt Rich's "Get Rich Quick: Volume One" (a collection of 18 Original Non-Exclusive beats), please send a check or money order for $15 (shipping costs included in this price) to the address listed below. All orders will be shipped in 2-3 days of payment being recieved. All cds are professionally mastered and ready for YOUR USE IN THE STUDIO. There really is NO better deal out there, these beats are FIRE!!!!!! Holla at cha boy!!!!!!

    Dirt Rich
    3823 Burton Dr.
    Toledo, OH 43612

    Check them out: www.soundclick.com/dirtrich
    -DynastY-
    Exponential Potential
    Your hatin ain't gonna make me all mad at cha like an amateur
    I use your negatives to develop my own exposure like a camera...

    www.myspace.com/dirtrichtheinfamous

  • #2
    kiss my ass
    ...I sniff Ajax, drink chlorox
    Spit fresh, every breath till a lung pops...

    Comment


    • #3
      this is false advertising.... the title said hot ass beats.... these beats are all at the same tempo... and most are offkey and poorly mixed as far as a better deal my website will be updated at the end of the month.... with 16 new beats all only 20 bucks each and mexican charges 10 to lease his beats and they ill as fuck.... so poo on you lol
      And to these N** I'm like Windows 7, you let em tell it they swear they invented you.

      Comment


      • #4
        lifes a bitch aint it.

        Comment


        • #5
          how sad....

          Comment


          • #6
            [email protected] nobodywanting ur beats
            fuck a peace talk *****
            i let my piece talk ...
            hollowtip bloodhoung gang u already know!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Ill WaYz
              this is false advertising.... the title said hot ass beats.... these beats are all at the same tempo... and most are offkey and poorly mixed as far as a better deal my website will be updated at the end of the month.... with 16 new beats all only 20 bucks each and mexican charges 10 to lease his beats and they ill as fuck.... so poo on you lol
              Fuck you faggot!!!!
              -DynastY-
              Exponential Potential
              Your hatin ain't gonna make me all mad at cha like an amateur
              I use your negatives to develop my own exposure like a camera...

              www.myspace.com/dirtrichtheinfamous

              Comment


              • #8
                Originally posted by Ill WaYz
                this is false advertising.... the title said hot ass beats.... these beats are all at the same tempo... and most are offkey and poorly mixed as far as a better deal my website will be updated at the end of the month.... with 16 new beats all only 20 bucks each and mexican charges 10 to lease his beats and they ill as fuck.... so poo on you lol
                And how the fuck are they off-key you fuckin moron? I probably know more about key and pitch then you do, I PLAY several instruments. And those ARE poorly mixed on the site (flat-mixes) and when you get them on cd they will be pro-mixed and finalized. And I ain't talkin bout $10-$20 per beat, I'm talkin $15 per CD so ain't no way your shit is a better deal. I've sold these same type of beats for up to $750 a piece so don't even pretend they ain't worth it faggot. Poo back on you lol.
                -DynastY-
                Exponential Potential
                Your hatin ain't gonna make me all mad at cha like an amateur
                I use your negatives to develop my own exposure like a camera...

                www.myspace.com/dirtrichtheinfamous

                Comment


                • #9
                  "I PLAY several instruments." Then use them to your advantage man.

                  I've sold these same type of beats for up to $750 a piece so don't even pretend they ain't worth it faggot. Poo back on you lol

                  No you have not. admit it man. $10 for each (with leasing rights).
                  and trust me...my shit is BLOWING YOUR SHIT OUT OF THE WATER.
                  COMPLETELY.
                  dont mean to brag. but kid, dont come on here. thinkin you the shit.
                  gain some intellegence, use the instruments in your advantage and then come back and try to sell something you callin "Hot"

                  alright?
                  meanwhile.
                  www.soundclick.com/abductionproductions

                  all done with fruityloops.

                  and by the way. good lookin wayz

                  -Mex
                  www.MickaMex.com

                  Comment


                  • #10
                    Dirt Rich

                    you need to chill out, its like everybody that says shit about your beats are always wrong. why cant you take criticism?

                    pikachu head! lol

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by HeroinHav
                      dont lie to these people, these beats are average at best.

                      there was a good deal for mexican beats for 10$ at one point and his beats are 10x better.

                      these beats sound repetitive and there's hardly any changeups in there.... and ehhh they're average
                      told ya so.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by MexicaN
                        "I PLAY several instruments." Then use them to your advantage man.

                        I've sold these same type of beats for up to $750 a piece so don't even pretend they ain't worth it faggot. Poo back on you lol

                        No you have not. admit it man. $10 for each (with leasing rights).
                        and trust me...my shit is BLOWING YOUR SHIT OUT OF THE WATER.
                        COMPLETELY.
                        dont mean to brag. but kid, dont come on here. thinkin you the shit.
                        gain some intellegence, use the instruments in your advantage and then come back and try to sell something you callin "Hot"

                        alright?
                        meanwhile.
                        www.soundclick.com/abductionproductions

                        all done with fruityloops.

                        and by the way. good lookin wayz

                        -Mex
                        First off, why you tryin to beef with me, I've never said shit to you. And I never once said I was the shit. You did though. I HAVE sold beats for that much, you jealous or something? And LMAO @ you tryin to diss my intellegence. Not that you'll believe me, but I'm a state-certified genius. My IQ is ranked among the top 2% of the state of Ohio. I've heard your stuff, and it is good, but not my style. The thing you have to understand is that everybody has different styles and tasted in music, so don't hate on what you can't understand. That's all... Buh Bye.
                        -DynastY-
                        Exponential Potential
                        Your hatin ain't gonna make me all mad at cha like an amateur
                        I use your negatives to develop my own exposure like a camera...

                        www.myspace.com/dirtrichtheinfamous

                        Comment


                        • #13
                          what's your sign?
                          man you must be up out yo mind!
                          Dre, ah! ah!
                          beer goggles
                          blind!
                          im just tryin to unwind!

                          now lose it
                          AH! AH! AH ! AH! AH!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by HeroinHav
                            what's your sign?
                            man you must be up out yo mind!
                            Dre, ah! ah!
                            beer goggles
                            blind!
                            im just tryin to unwind!

                            now lose it
                            AH! AH! AH ! AH! AH!
                            LMAO, you see that video yet? Shit is addicting hahahaha, I seen that shit like 5 times in a row.
                            -DynastY-
                            Exponential Potential
                            Your hatin ain't gonna make me all mad at cha like an amateur
                            I use your negatives to develop my own exposure like a camera...

                            www.myspace.com/dirtrichtheinfamous

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by HeroinHav
                              Dirt Rich

                              you need to chill out, its like everybody that says shit about your beats are always wrong. why cant you take criticism?

                              pikachu head! lol
                              [email protected] hav using the same shyt people used against him againts them
                              [email protected] gettin a kick outta seeing the same people that haten on him get haten on
                              [email protected] dirt rich becoming the big hav of beats
                              fuck a peace talk *****
                              i let my piece talk ...
                              hollowtip bloodhoung gang u already know!

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by Deborahlanker, 05-06-2020, 03:07 AM
                              1 response
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post Hellconjuror  
                              Started by hgjhguiov, Today, 08:51 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post hgjhguiov  
                              Started by stevenruiz, Today, 04:07 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post stevenruiz  
                              Started by Deborahlanker, Today, 02:51 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 02:43 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 02:37 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by bodytonketouk, Today, 12:42 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post bodytonketouk  
                              Started by bodytonketouk, Today, 12:40 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post bodytonketouk  
                              Started by Deborahlanker, Yesterday, 11:22 PM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by kiaswvbg, Yesterday, 11:11 PM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post kiaswvbg  
                              Working...
                              X