HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

h2o *AuDiO'z* ...CHeCk eM OuT...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • h2o *AuDiO'z* ...CHeCk eM OuT...

    yeAh...giMMe SoMe FeeD...aint had no opinions on ma audio's in a while...thought id post up ma link..

    good/bad opinions are welcome..O1nE!!

    h2o AuDio's

    \\//
    --..I'ma KiLLa!!..oh what?? u don't think i'LL KiLL-ya??..--
    --..Ask Ted Bundy who taught him how to pull tha Trigga..--

    //\\
    ||
    ____________________
    D&A
    ___________________
    ||

  • #2
    You sounded kinda low and not into what you were rhymin 'bout, but I tend to sound like that sometimes too so it's all good. How would we do a collab? tell me how and maybe we could do it, 'cuz you said you wanted too.
    "In the end we're all just chalk lines on the concrete, drawn only to be washed away..." - FFDP

    Comment


    • #3
      find a beat...make a topic...you spit on it....send it to me...then i add ma own verse on tha beat...and there ya go...

      ...any certain beat you might have tha wanna collab on??

      \\//
      --..I'ma KiLLa!!..oh what?? u don't think i'LL KiLL-ya??..--
      --..Ask Ted Bundy who taught him how to pull tha Trigga..--

      //\\
      ||
      ____________________
      D&A
      ___________________
      ||

      Comment


      • #4
        yo i like your shit, keep bringin it
        April 11th, 2006 - Proof that the good die young

        Comment


        • #5
          thanks...and i responded to yo PM...O1nE!!

          \\//
          --..I'ma KiLLa!!..oh what?? u don't think i'LL KiLL-ya??..--
          --..Ask Ted Bundy who taught him how to pull tha Trigga..--

          //\\
          ||
          ____________________
          D&A
          ___________________
          ||

          Comment


          • #6
            Do I send it to your e-mail? If so I need to know it.
            and I'll make the beat. Ok
            "In the end we're all just chalk lines on the concrete, drawn only to be washed away..." - FFDP

            Comment


            • #7
              you could send it to ma e-mail...ill PM it to ya...O1nE!!

              \\//
              --..I'ma KiLLa!!..oh what?? u don't think i'LL KiLL-ya??..--
              --..Ask Ted Bundy who taught him how to pull tha Trigga..--

              //\\
              ||
              ____________________
              D&A
              ___________________
              ||

              Comment


              • #8
                lol, i hope ya don't take this as an insult, but ya style is like snoop dogg's, that was an ill song man, i'm pumpin now!
                EII
                Esteemed Entity

                Illusory|Retro Fo|DuPoint|Check|Fitz|Pawl Derty|InK|Teknique
                Nothin's Equivalent...

                Comment


                • #9
                  which song thou...cuz in like two of them...ma Cuzin is spittin...he's tha one with tha Snoop Dogg StyLe...LoL...and dont worry...i wouldnt take it offensive...

                  many have told me i gotta...eminem/ jadakiss/ tony yayo style...

                  ..dunno...lol...O1nE!!

                  \\//
                  --..I'ma KiLLa!!..oh what?? u don't think i'LL KiLL-ya??..--
                  --..Ask Ted Bundy who taught him how to pull tha Trigga..--

                  //\\
                  ||
                  ____________________
                  D&A
                  ___________________
                  ||

                  Comment


                  • #10
                    oh lol, it is the one " for my players " or somethin like that
                    EII
                    Esteemed Entity

                    Illusory|Retro Fo|DuPoint|Check|Fitz|Pawl Derty|InK|Teknique
                    Nothin's Equivalent...

                    Comment


                    • #11
                      Oh then thas me...LoL...

                      \\//
                      --..I'ma KiLLa!!..oh what?? u don't think i'LL KiLL-ya??..--
                      --..Ask Ted Bundy who taught him how to pull tha Trigga..--

                      //\\
                      ||
                      ____________________
                      D&A
                      ___________________
                      ||

                      Comment


                      • #12
                        Aite yo..first thing's first..u have potential..(every1 pretty much does)..theres a lot of things u can improve on nawm sayin..for one thing..write ur a lyrics a lil better..a lot of it sounds corny..and if u writin from da heart..like not just sum bullshit..i mean actualyl expressin urself(Even if u aint)..try 2 sound like u r..kuz u soudn MAD borin man..and like u whisperin..spit ya lyrics like u makin a speech or sum shit..bring emotion into that shit..ur flow is aite..just keep makin tracks..itll get better..and maybe add some effects 2 ya vocals..to make it have better quality..kuz ur quality is kinda blah right now..but yea man..just some advice..main thing is to have more emotino..sound more ENERGETIC..nawm sayin..yea..just my 5 cents..peace in!

                        Comment


                        • #13
                          yo i listened 2 i want it all...like the fact u rapped on da track....i felt like u werent on beat....maybe its me...i ono.....and i think u need more emotion...but maybe thats yur style...kinda laidback...anyways...keep doin ya thang

                          Comment


                          • #14
                            I really like your shit man I hope you can get voted in to Written In Blood I think you would be a good addition.
                            Keep working homie
                            -dB-

                            -Click dB Join Decibel website now-


                            JoeH AkA DaLyriKalTruth

                            Comment


                            • #15
                              yeah..i kno...some beats im laid back...thas ma style...plus its not in a studio...in a studio...ill get loud with it & mad emotional...vuz i need space to swing ma arms when im spittin..LoL...but sittin in a chair...LoL...thas different...im alot diff when i free...alot mo emotion...

                              ...well thanks fo yo feed...O1nE!!

                              \\//
                              --..I'ma KiLLa!!..oh what?? u don't think i'LL KiLL-ya??..--
                              --..Ask Ted Bundy who taught him how to pull tha Trigga..--

                              //\\
                              ||
                              ____________________
                              D&A
                              ___________________
                              ||

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by red rum, 11-21-2008, 01:21 PM
                              21 responses
                              621 views
                              0 likes
                              Last Post OlmanGrand  
                              Started by WesleyDrake, 01-15-2021, 09:59 AM
                              3 responses
                              26 views
                              0 likes
                              Last Post Franok
                              by Franok
                               
                              Started by Deborahlanker, Today, 07:57 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by mariagarcia, Yesterday, 10:54 PM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post mariagarcia  
                              Started by auriculo, Yesterday, 09:06 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post auriculo  
                              Started by Deborahlanker, 05-26-2020, 02:44 PM
                              2 responses
                              12 views
                              0 likes
                              Last Post Mark Ultra  
                              Started by Heridan, 11-09-2019, 02:25 AM
                              2 responses
                              27 views
                              0 likes
                              Last Post BrookeDavis  
                              Started by Deborahlanker, 01-04-2021, 12:08 PM
                              1 response
                              4 views
                              0 likes
                              Last Post Bynarden  
                              Started by Deborahlanker, 01-22-2021, 08:40 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Heridan, 04-08-2020, 08:20 AM
                              3 responses
                              67 views
                              0 likes
                              Last Post Friese
                              by Friese
                               
                              Working...
                              X