HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

To All MC's On This Board...(Yes, You 2)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • To All MC's On This Board...(Yes, You 2)

    I am an old ass head...alot older than yall...and I come here because I like to pretend I can flow...but in all honesty, yall blow me away...some of you cats really got it flowin...and some of you come up wit shit that leave me like WTF!?!?!....I really respect and appreciate the art that yall create...All this beef shit is for fun...I even respect Dominion's spits (when they new)...I just wanted to let everyone know that no matter what people say to you...like your to young or your white/brown/black/whatever and don't have a chance at this shit...FUCK EM...yall is onto something real nice...I hope to see some of you on BET someday...some on they way already...Beenz-EE
    ...THeREalM...


    Beenz Audio...Click Here

    Originally posted by DuPoint
    i have listened to all ur shit b4 its hot
    Originally posted by 50Caliber
    yo...that some hot audio you got
    .:Absolute Truth:.

  • #2
    werd up
    bitch please

    Comment


    • #3
      word...again 1o1....ill be on BET one day.....*ya right*
      ~Lyrical Bloodz~





      when you hear the bottle top pop off you know im coming
      the sound in the backround aint the beat its the people running

      Comment


      • #4
        thats the shit i like to hear

        E²

        "See a vigilante, shoot him till his heart stops
        and send his eyes to the cops in a box for crime watch"
        -Alex The Worm King

        Comment


        • #5
          props brov.

          Comment


          • #6
            ^^^^word up
            -{-WiNz-}- 7
            -{lOsSEs}- 2
            -{k.oS}-3



            BaconRecords

            latest victim- Implicit (no sho)

            >>>>Who's NEXT<<<<

            Comment


            • #7
              yea man thas what i like to listen...........lol

              Comment


              • #8
                good look mane
                -DynastY-
                Exponential Potential
                Your hatin ain't gonna make me all mad at cha like an amateur
                I use your negatives to develop my own exposure like a camera...

                www.myspace.com/dirtrichtheinfamous

                Comment


                • #9
                  lol I'm white, so I doubt I'll ever be on BET
                  --DerrDevil--

                  Who Fuckin With Me?

                  Comment


                  • #10
                    somebody must have slipped an x tablet in his weed brownie again.

                    ur not gonna try to grind on me now are ya mr. emotional? lol j/k
                    R.I.P.
                    MICHAEL
                    "KING OF POP"
                    JACKSON

                    Comment


                    • #11
                      *lifts up ass*
                      E²

                      "See a vigilante, shoot him till his heart stops
                      and send his eyes to the cops in a box for crime watch"
                      -Alex The Worm King

                      Comment


                      • #12
                        *farts*




                        much luv Beenz-EE glad ya realized.
                        Originally posted by McWannaBe
                        Yesterday, me and my girl were making out and shit like that. When
                        I sucked on one of her boobs, fucking MILK CAME OUT!!


                        Project certified™

                        Comment


                        • #13
                          Do I Count??
                          ..Cute..
                          ..Cuddly..
                          ..Sweet..
                          ..but..
                          ..
                          Dangerous..

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Beenz-EE
                            some on they way already... like dat boy Supra
                            damn thanx cuz. props
                            So SynCerrE
                            \\//ePiC_sKriPTz - --- Faze-d \\//
                            //\\SupraGodCrK White Bread//\\

                            \\//ThaBoyUncut ----*VisioN*\\//
                            //\\--------- D-sicive ---------//\\

                            Comment


                            • #15
                              ^no

                              BreathEZ


                              [W-88][L-3][KO's-80]


                              Originally posted by RikoChet
                              LoL.. Yea I Thought Ori was the ghostwriter for everyone that ever had a good bar on this site...

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by Deborahlanker, Today, 10:24 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 09:46 AM
                              0 responses
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by uhekezlu, Today, 04:07 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post uhekezlu  
                              Started by tbdaopl, Today, 03:55 AM
                              0 responses
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post tbdaopl
                              by tbdaopl
                               
                              Started by leroycarson, Today, 01:10 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post leroycarson  
                              Started by kemcaroline, Today, 12:59 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post kemcaroline  
                              Started by tkaxec, 09-24-2020, 11:10 AM
                              1 response
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post Smilert
                              by Smilert
                               
                              Started by Deborahlanker, Yesterday, 12:02 PM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Yesterday, 10:40 AM
                              0 responses
                              5 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by touhidfiverr, Yesterday, 09:23 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post touhidfiverr  
                              Working...
                              X