HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dirteminded "Foul As Fuck Keystyle" Feat. Punchlinez

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dirteminded "Foul As Fuck Keystyle" Feat. Punchlinez

    Dirteminded wanted me to post this up for him. This his joint with me droppin' some bars. Any feed welcome.

    [-Dirteminded-]
    got da block fleein when dey see da hammer in hand/
    cuz god talks thru my cannon so answer the man/
    blastin all ya camp and ya fam im manson advanced/
    ya'll dicks jus feelin yaselves like a cancer exam/
    but D rocks those even wit heat till cops show/
    see me rollin wit G's and hoes to fiends and vatos/
    when seasons got froze and leaves drop cold/
    u can still catch me deep in the streets like a pothole/
    ya girl loves me, u caught her ass prancin and u sympathized/
    even tho da man branded her stance wit da member size/
    dont cry, your not my dick so YOU cant get in her mind/
    now tempers rise cuz my pipe was slamdancin wit her insides/
    yea ah said it! any part of her face my cock met it/
    coat dat chick mouth over more times den cosmetics/
    dames a winna, but insane thinkin she'll change a n***a/
    i'm quick to bounce on tail like my name was tigga/
    but back to foul mouths we da guys in demand/
    9's in da pants wit silencers tight wit da hands/
    trunk loads of deadly metal and we license to blam/
    catch us at weighstations while we ridin sedans/


    [-Punchlinez-]
    ...strap a gat that'll get me a whole life-sentence,
    ...and toss your ass threw the air with a hangtime of 7.5-seconds...
    ...in a battle I'll get the baddest-bitch-booed,
    ...livin' lavish-rich-dude, smh, yall haters bout as mad-as-this-dude ---> (arguingsm
    ...you dont know what the fuck-you-'bout-to-box,
    ...I wont knock your socks off(nah see) I'll knock-you-out-ya-socks...
    ...ride's topless, so you-see-the-whole-crew,
    ...and the pipe's the size of one of 'em that Mario and Luigi-go-threw(aha!)...
    ...keep a gun stashed in my-Acura-Vigor,
    ...the nose so long I need two of my boys to hold and aim it while I-pull-the-trigger...
    ...in the streets if a man-might-mess-with-my-clique,
    ...the clip'll make him go threw a restaurant window and land-right-next-to-the-tip(shit!)...
    ...dogystyle, fuck-im-poundin'-dick-shots,
    ...when I bang a bitch it sounds like someone walkin'-'round-in-flip-flops...
    ...freestyle battles, D brings his new acquisition(me!),
    ...Foul Mouths'll embarrass a bitch on stage like they Ashley-Simpson...
    Last edited by Punchlinez; 10-26-2004, 02:34 PM.
    The Punchline King








    Smh. Dont hate - elevate.

    Click Here For MAD Free Shit
    ^Home of the REAL D12 vets^

  • #2
    10/10... I know why you're called Punchlinez now..
    I'm pre-disastrous, I fuck shit up before it happens
    Like blown engines of Airplanes with snorin' captains

    Comment


    • #3
      ^^^^^ word...man that was the shitt 10/10 both yall had some pretti hott shit....but dam Punch
      Unorthodox
      Bein that n1gga ::
      I spit venom

      Peep the myspace

      Comment


      • #4
        ^^^^^ word...man that was the shitt 10/10 both yall had some pretti hott shit....but dam Punch
        Unorthodox
        Bein that n1gga ::
        I spit venom

        Peep the myspace

        Comment


        • #5
          werd, one of the better drops on the site recently. Dirte's verse was aight, Punchlinez verse was kinda tuff too, 8/10 stay up and keep droppin
          Originally posted by JMG
          yeah my shoes were 130 plus tax. i make more money than anyone in here

          Comment


          • #6
            word that shit was tight, i liked it.. fell off some places but the rest made up for it.. nice.

            Street Prophet

            Tote the best glocks sold the best rocks
            rollin cess smoke the best pot
            hold the sket cocked, pose a threat? no ya bet not
            cuz no ya vest don't protect over chest shots
            1-0

            Comment


            • #7
              haha good looks punch shit came out mad ill
              [email protected] dat flip flop line. homeboy u aint lost it yet
              FOUL MOUTHS muhfuckaz

              thanx to all da feeders. much love
              uppin
              R.I.P.
              MICHAEL
              "KING OF POP"
              JACKSON

              Comment


              • #8
                ^No problem. Lovin' the pothole line.

                Good looks yall.
                The Punchline King








                Smh. Dont hate - elevate.

                Click Here For MAD Free Shit
                ^Home of the REAL D12 vets^

                Comment


                • #9
                  Well, shit. It's nice to come back here and still see some motherfuckin skillz. Hot shit.

                  "yea ah said it! any part of her face my cock met it/
                  coat dat chick mouth over more times den cosmetics/"

                  lmao - thas fuckin sick boy. Loved it. The pothole line was nice too. props

                  Punch..... my boy. You still droppin the sick shit. good to see. Ima drop some stuff later that I wrote while I's away doin my thing.

                  Hot spits guys..... much love

                  Peace


                  .................................................. ..........

                  Comment


                  • #10
                    wasnt a 10/10

                    id say 8/10, nice shit, some parts were average and overused lines, but some were original. I liked it overall
                    The Big 4
                    http://youtu.be/NMMUh37BWEE The Truth
                    http://youtu.be/PT_j38VUAuE Rondo
                    http://youtu.be/yhTKSdWRC0I KG
                    http://youtu.be/3VhwzKGkvjg Ray

                    Comment


                    • #11
                      8.5/10

                      good shit yall
                      Dude listen...my biggest of muscles put yo significant others under seventy-two inches...
                      True Sickness has got me spittin punches too sick that they can't understand so dudes lose interest!

                      Comment


                      • #12
                        preciate da feed fellaz
                        good looks uppin
                        R.I.P.
                        MICHAEL
                        "KING OF POP"
                        JACKSON

                        Comment


                        • #13
                          you dont know what the fuck-you-'bout-to-box,
                          ...I wont knock your socks off(nah see) I'll knock-you-out-ya-socks...
                          ...ride's topless, so you-see-the-whole-crew,
                          ...and the pipe's the size of one of 'em that Mario and Luigi-go-threw(aha!)...


                          best 4 lines damn
                          Originally posted by no good27
                          I'm starting to think that X-Plosiv may be god incarnated.
                          Originally posted by MEADOWS_KILLAS
                          Post one more negative thing towards me and ill impregnate every fucking lizzard you have.

                          Comment


                          • #14
                            Good looks yall.
                            The Punchline King








                            Smh. Dont hate - elevate.

                            Click Here For MAD Free Shit
                            ^Home of the REAL D12 vets^

                            Comment

                            Post ad widget 300x250

                            Collapse

                            LATEST POSTS

                            Collapse

                            Topics Statistics Last Post
                            Started by leroycarson, Today, 01:10 AM
                            0 responses
                            2 views
                            0 likes
                            Last Post leroycarson  
                            Started by kemcaroline, Today, 12:59 AM
                            0 responses
                            1 view
                            0 likes
                            Last Post kemcaroline  
                            Started by tkaxec, 09-24-2020, 11:10 AM
                            1 response
                            3 views
                            0 likes
                            Last Post Smilert
                            by Smilert
                             
                            Started by Deborahlanker, Yesterday, 12:02 PM
                            0 responses
                            1 view
                            0 likes
                            Last Post Deborahlanker  
                            Started by Deborahlanker, Yesterday, 10:40 AM
                            0 responses
                            5 views
                            0 likes
                            Last Post Deborahlanker  
                            Started by touhidfiverr, Yesterday, 09:23 AM
                            0 responses
                            1 view
                            0 likes
                            Last Post touhidfiverr  
                            Started by Heridan, 08-26-2020, 09:00 PM
                            2 responses
                            11 views
                            0 likes
                            Last Post Monret
                            by Monret
                             
                            Started by hxihzu3j, 09-24-2020, 07:17 AM
                            1 response
                            2 views
                            0 likes
                            Last Post garcia adam  
                            Started by ziifjem, Yesterday, 03:55 AM
                            0 responses
                            1 view
                            0 likes
                            Last Post ziifjem
                            by ziifjem
                             
                            Started by qghmbkoughdq, Yesterday, 03:10 AM
                            0 responses
                            1 view
                            0 likes
                            Last Post qghmbkoughdq  
                            Working...
                            X