HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Renegade-VS-Punchline(keystyle battle)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Renegade-VS-Punchline(keystyle battle)

    Other thread got spammed quick. Aint accept that one dude's vote, 40 posts and neva seen his mug. Smh. Renegade has the right to decline a vote if he thinks its corrupt. Vote up.

    MUST HAVE OVER 200 posts to vote. I was on this board before, I AINT stupid. No DR votes, no crew votes.

    [-Renegade-]
    Ayio
    lord know Gade will beat~anyone~who~test/
    cuz I aim for the head, like the toothpaste, but wit the lead, like "crest", so you can go ~concrete~wit~ya~vests/
    lord knows im better than that, in fact Punch cant even contest/
    cuz if he did he'd catch the tek that would leave him all "holy" like his "chest" been "blessed"/
    ur boy said u was the best but I don't know..u seem un~stable/
    you tell "fables", "childrens shook" N "i'm the hand that rocks the craddles"/
    you think iím wack or weak iím "neither nor"/
    im'a win these 3 votes in a "row" or in a kayak when i smack you with "either oar"/
    Flames to ya brain matter leave ya mind with a third degree/
    how you gone PRAY to win?
    when i got "pastors in the church packin heat"/
    U dead punch...close the lid on the casket pine and slam it hard/
    youíll never "standout" like a "crippled chameleon" wearing "camuflage"/
    D12world been callin for it, time to claim my spot...u ain't beatin~the~best/
    you gonna need some "TLC" cuz I got bullets that like to "creep" thru~ya~chest/
    heres what i'll do...iíll tie you up freeze you to death packed in ice/
    then bring you back to life just to slit ya throat with an exacto knife/
    you could "split me in two" and still wouldnít be "half as nice"/

    ***damn Gade, he can't handle two more*****

    fuck it...


    So drop ya prewrit...u soft, how u gonna spit fire wit morality/
    Since rap is mortal combat I wanna "test ur heart" like "kano's fatality"/
    Im'a embarrass this crummy wack kid just to squash this punchline/
    are we "conjoined twins" that are "sharing a leg" cause ya "ass is mine"/



    damn....i'm gone....



    [-Punchline-]
    Let's see who's GAY now.

    ...I turned down the BloodZ, got my reasons, sorry,-fuck-it,
    ...and I wont point my finger at Renegay, cuz he'd prolly-suck-it...

    ...hate fags, I'll make one spend-a-day-in-a-ditch,
    ...peep his AVY(why?) cuz that's the only time you'll see Renegade-on-a-bitch...

    ...saw ya shit, I wont hate, no-way-son,-not-me(but),
    ...how could "Ren" "ever" "put" a "punchline" together" without the "quotation-mark" key?(fuck)...

    ...you'll never blow, your dream, I was bound-to-spoil-it...
    ...take print screens of the NameVSName section, bring 'em in my bathroom... and flush your career down-the-toilet...

    ...yall get off dude's dick, he just a bastard-that's-gassed,
    ...and Renegade's lookin' like his AVY in battles... half-assed...

    ...him actin' all hard might-of-pushed-me(but),
    ...like the one in The Grudge, when this kid opens his mouth, he sounds like-a-pussy...

    ...face me? Ren wont be nothin' except-gone,
    ...he from The City That Never Sleeps(NY) but STILL gets-slepped-on...

    ...he's washed up, fuck bars, my shells'll levitate-that-dum-foo'...
    ...punch out the 'R', 'G', 'A', second and last 'E', from his name, you'll get what Renegade-has-come-to(an END)...

    ...I got nice punches, slick multys, I-renovate-flowin',
    ...back at D12 and I'm glad to see that somethings never change... like-Renegade's-clothin'(BUM!)...

    ...dont battle me, my gat'll have ya-ass-duckin'-a-round,
    ...surrender now and I'll tell everyone here that I'm your alias... and I-was-fuckin'-around(cool?)...

    ...crew DR's you, I know why noone fucks with you now, understood,
    ...cuz I dont know much about STDs but havin' so much 'blood' on your dick cant be good...

    ...knew he would lose, so all he did was duck, nothin'-else,
    ...I guess Ren really DOES fuck bitches(why?) cuz last time I checked, he fucked-himself...
    The Punchline King








    Smh. Dont hate - elevate.

    Click Here For MAD Free Shit
    ^Home of the REAL D12 vets^

  • #2
    BUMP before I got out. Night.
    The Punchline King








    Smh. Dont hate - elevate.

    Click Here For MAD Free Shit
    ^Home of the REAL D12 vets^

    Comment


    • #3
      ill vote in a bit...

      BreathEZ


      [W-88][L-3][KO's-80]


      Originally posted by RikoChet
      LoL.. Yea I Thought Ori was the ghostwriter for everyone that ever had a good bar on this site...

      Comment


      • #4
        Flow-Tie
        Multis-Tie
        Punches-Punch
        Personals-Punch
        Vote-Punch

        i thought this battle was weak to many fucking Fillers...1

        BreathEZ


        [W-88][L-3][KO's-80]


        Originally posted by RikoChet
        LoL.. Yea I Thought Ori was the ghostwriter for everyone that ever had a good bar on this site...

        Comment


        • #5
          [-Renegade-]
          You had some strong points and some bad ones. Try not to start bars off with the same word, like the word lord n bars 1 and 2. The top half of the verse was good, I like this finsher on this bar "i'm the hand that rocks the craddles"/ Would have been way better if u said he was the child. In the middle u kinda went downhill and seemed like u stopped tryin. The ending was good. I liked it a lot, u was being very creative n the last bar.


          Punchline
          I can tell this was fast, cause u really aint come to hard but u kept the punches coming unlike Renegade who had more multis then actually punches. Nothing was really strong, i liked the NY bar about gettin slepted on.Only had 1 bar that was a little to long other then that it was a great battle verse.

          Multis: punch
          punchline: punch
          creative:Ren
          dissed: Punch
          flowunch


          My final vote goes for punchline. over all really nice battle. If Ren did not go down hill n the middle of the verse n near the end it would have been hard to pick
          G.O.A.T.


          Comment


          • #6
            Word. In our defense, we did key this mad quick. Yall could tell.
            Good looks on the votes. 2-0(unless Ren wants to decline one for any reason).
            The Punchline King








            Smh. Dont hate - elevate.

            Click Here For MAD Free Shit
            ^Home of the REAL D12 vets^

            Comment


            • #7
              This still aint done? Uppin'.
              The Punchline King








              Smh. Dont hate - elevate.

              Click Here For MAD Free Shit
              ^Home of the REAL D12 vets^

              Comment


              • #8
                creative : ressurection
                enjoyment: ressurection
                flow : punch
                punches : punch
                multis : punch
                all ot hers that exist : punch
                vote : punch
                Originally posted by no good27
                I'm starting to think that X-Plosiv may be god incarnated.
                Originally posted by MEADOWS_KILLAS
                Post one more negative thing towards me and ill impregnate every fucking lizzard you have.

                Comment


                • #9
                  ^^ lol.. how did renegade get creativity and overall enjoyment.. when punchline got Punches, Flow, and everything else? That makes no sense at all.

                  Comment


                  • #10
                    My view of this battle is like this...Punchline kill him with punches, but some of renegades lyrics were creative so he got my enjoyment. I enjoyed renegade verse little more than i enjoyed punchline verse. Does that make me a wanted person now?
                    Originally posted by no good27
                    I'm starting to think that X-Plosiv may be god incarnated.
                    Originally posted by MEADOWS_KILLAS
                    Post one more negative thing towards me and ill impregnate every fucking lizzard you have.

                    Comment


                    • #11
                      If his were more creative, then he shoulda won the punchline aspect... *sigh* nevermind.. you don't understand.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Urban AKA
                        If his were more creative, then he shoulda won the punchline aspect... *sigh* nevermind.. you don't understand.


                        bro, ur opinion is not the fucking end all opinion.....it doesn't make someone wrong if they think something different than you....


                        open ur mind up fuckface...

                        Comment


                        • #13
                          Shut the fuck up idiot... It's not an opinion you dumbass, it's a fact. If someone wins punches, flow, personals, multies, wordplay, all of that shit, but yet somebody else gets creativity and overall enjoyment HOW THE FUCK DID THE OTHER PERSON WIN?! If he enjoyed your verse more than why did he vote for the other dude? You fuckin herb, just because you got your ass murked and you suck, don't mean you can take your bullshit rants out on me you fuckin herb. Fuck outta hea wit that shit.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Urban AKA
                            Shut the fuck up idiot... It's not an opinion you dumbass, it's a fact. If someone wins punches, flow, personals, multies, wordplay, all of that shit, but yet somebody else gets creativity and overall enjoyment HOW THE FUCK DID THE OTHER PERSON WIN?! If he enjoyed your verse more than why did he vote for the other dude? You fuckin herb, just because you got your ass murked and you suck, don't mean you can take your bullshit rants out on me you fuckin herb. Fuck outta hea wit that shit.

                            got my ass murked and sucked???? yeah punchline got me...I an't the first he got and I won't be the last....dude got talent, I'm man enough to admit it....

                            And did u call me a herb? A herb?? jesus, I didn't think it was 1992 anymore but i guess it is...While ur calling me that let's pop in our MC Hammer and Vanilla Ice cassettes on our walkman's....



                            go home little girl...

                            Comment


                            • #15
                              Yo...yall need to squash this shit...both yall...peace.
                              ...THeREalM...


                              Beenz Audio...Click Here

                              Originally posted by DuPoint
                              i have listened to all ur shit b4 its hot
                              Originally posted by 50Caliber
                              yo...that some hot audio you got
                              .:Absolute Truth:.

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by hxihzu3j, Today, 07:17 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post hxihzu3j  
                              Started by Ken Kezzy, 02-25-2020, 02:53 AM
                              3 responses
                              15 views
                              0 likes
                              Last Post BrookeDavis  
                              Started by urdudi8, Today, 04:13 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post urdudi8
                              by urdudi8
                               
                              Started by jefzerewe, Yesterday, 11:52 PM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post jefzerewe  
                              Started by magnumxtpills, Yesterday, 11:02 PM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post magnumxtpills  
                              Started by magnumxtpills, Yesterday, 11:01 PM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post magnumxtpills  
                              Started by Deborahlanker, Yesterday, 10:41 PM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Billy Sexcrime, 02-14-2010, 12:26 PM
                              41 responses
                              272 views
                              0 likes
                              Last Post Mark Ultra  
                              Started by Drishk, Yesterday, 06:49 AM
                              1 response
                              5 views
                              0 likes
                              Last Post Lipa
                              by Lipa
                               
                              Started by Rapsodia, Yesterday, 04:22 AM
                              1 response
                              4 views
                              0 likes
                              Last Post Heridan
                              by Heridan
                               
                              Working...
                              X