HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kid Ca$h - "WithOut Us" ((Mafia Diss)) **AudiO**

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kid Ca$h - "WithOut Us" ((Mafia Diss)) **AudiO**

    ..Thought i'd throw down a LiL Suthin-Suthin..Nothing Extreme..just thought i'd say sumthin with Honesty bout the Current Mafia..


    "WithOut Us"



    *Intro*


    Its the Antics..when we come thru, its gets Tragic..
    Beenz appears & disappears in crews like Magic..
    Fuck Mafia..i'll put you & the mob in their pLace..
    jus like runnin up with a Gun in Jon Gotti's Face..
    C'mon don't lie..yall kids is preschool edition..
    i could tell when Beanz first asked Punch for permission..
    Respect is earned fo da Given..Beanz Knows..
    not a KiLLah, i'll jus scare ya till ya fat ass catch a Stroke..
    yall must be comedians, to me this is all a Joke..
    yall aint seeing me just like no1 notices "Ghost"..
    Antics drop on yo Crew..swearing tha ya hot..
    pLease..i aint afraid of ya turf..i'LL Step on ya "BLoC"..
    no creativity with yo crew name, and now "D-C-C"...
    c'mon ..who tries to name themselves afta Batteries..
    with our crew, u gotta know that its Do Or Die..
    i aint hittin "BonaFide", he'll already commit Suicide..
    Fuck you all but word up TripHat and Systim..
    no heat between us like no cookin in the Kitchen..
    but yall need to think bout yo Leader ToDay..
    i mean c'mon...Beanz seLLs out more then E-Bay..
    SeriousLy..i want to pause a second on this thang...
    Beanz in more Groups then a Model in Gang-Bangs..
    and Renegade, u don't get a Direct Hit Sorry..
    yall crew str8 fucked up like episodes of Maury..
    don't disrespect us, u gotta take into recognition..
    that without Us, Mafia wouldnt be Livin to be in this Position



    *Outro*

    \\//
    --..I'ma KiLLa!!..oh what?? u don't think i'LL KiLL-ya??..--
    --..Ask Ted Bundy who taught him how to pull tha Trigga..--

    //\\
    ||
    ____________________
    D&A
    ___________________
    ||

  • #2
    now this is the truth comin from yet anothahot audio

    flow was on point most of the time
    love that fuckin beat
    delivery was dere
    quality....i envy dat shit
    lyrics was pretty good too


    basically, as usual, dey cant respond...they will, but they wont match it, especially not in audio lol



    antics da fuckin illest
    R.I.P.
    MICHAEL
    "KING OF POP"
    JACKSON

    Comment


    • #3
      ya i liked this shit nice all around
      like dirte said hot beat

      Antics drop on yo Crew..swearing tha ya hot..
      pLease..i aint afraid of ya turf..i'LL Step on ya "BLoC"..
      no creativity with yo crew name, and now "D-C-C"...
      c'mon ..who tries to name themselves afta Batteries

      ya i like that line bout bloc
      and ya WHO THE HELL WOULD NAME THEMSELVES AFTER BATTERIES?

      *Actually happy that Double~A was banned*

      ~uno~
      Go Cubs! It's Their Season Baby!

      Comment


      • #4
        you sound kinda like vanilla ice lol...not wit the lyrics, but the sound of ya voice...funny shit...


        oh well....it was aight, flow was on point...that beat is sick...kinda took away from the lyrics cuz u talk all soft and that beat just kicks...


        7/10, nothin more nothin less...

        Comment


        • #5
          Ill, Ill, Ill, Ill, Ill...Nuff said! Nice to see white boys with their own lyrical style more often...Coz most of 'em try to immitate Eminem..Hot shit dawg..

          I am The Exorcist. Thou have bewitched.

          Comment


          • #6
            PrOps fo evy1'z Feed...hoL Up...VaniLLa Ice??

            ...u must have neva actually listened to VaniLLa Ice..me and him sound extremely different..LoL

            \\//
            --..I'ma KiLLa!!..oh what?? u don't think i'LL KiLL-ya??..--
            --..Ask Ted Bundy who taught him how to pull tha Trigga..--

            //\\
            ||
            ____________________
            D&A
            ___________________
            ||

            Comment


            • #7
              lol nah, i'm not even tryin to be a dick, you talk like him.....


              i was waitin for a "word to ya motha" at the end of the diss...

              Comment


              • #8
                lol
                b says i resemble biz markie and rene says h sounds like vanilla ice


                mafiagot some twisted perceptions forreal
                R.I.P.
                MICHAEL
                "KING OF POP"
                JACKSON

                Comment


                • #9
                  Biz Markie??..ahahahah..U gotta be kiddin..

                  ...on ma next audio..i'ma do it with a Featurin Vanilla Ice Vocal jus to show the difference..LoL

                  \\//
                  --..I'ma KiLLa!!..oh what?? u don't think i'LL KiLL-ya??..--
                  --..Ask Ted Bundy who taught him how to pull tha Trigga..--

                  //\\
                  ||
                  ____________________
                  D&A
                  ___________________
                  ||

                  Comment


                  • #10
                    shits koo man, but ya deley of da voice kinda ruined it...
                    -dB-

                    -Click dB Join Decibel website now-

                    www.myspace.com/decibelkshyne
                    -ADD ME-

                    Comment


                    • #11
                      lyrics good...like burn said the drag o the word ruins it.....and the filter u use is bad .....but mafia cant match this
                      www.facebook.com/rekne6
                      www.youtube.com/rekhedne6

                      Comment

                      Post ad widget 300x250

                      Collapse

                      LATEST POSTS

                      Collapse

                      Topics Statistics Last Post
                      Started by untrades, Today, 08:05 AM
                      0 responses
                      1 view
                      0 likes
                      Last Post untrades  
                      Started by completeketouk, Today, 07:02 AM
                      0 responses
                      1 view
                      0 likes
                      Last Post completeketouk  
                      Started by completeketouk, Today, 07:01 AM
                      0 responses
                      4 views
                      0 likes
                      Last Post completeketouk  
                      Started by hjrtuirbgvr, Today, 01:13 AM
                      0 responses
                      3 views
                      0 likes
                      Last Post hjrtuirbgvr  
                      Started by Vic Romano, Yesterday, 10:01 AM
                      0 responses
                      20 views
                      0 likes
                      Last Post Vic Romano  
                      Started by hjkrtuitvr, Yesterday, 08:33 AM
                      0 responses
                      5 views
                      0 likes
                      Last Post hjkrtuitvr  
                      Started by slenderketodiet, Yesterday, 01:57 AM
                      0 responses
                      4 views
                      0 likes
                      Last Post slenderketodiet  
                      Started by slenderketodiet, Yesterday, 01:56 AM
                      0 responses
                      1 view
                      0 likes
                      Last Post slenderketodiet  
                      Started by Deborahlanker, 11-28-2020, 12:27 PM
                      3 responses
                      14 views
                      0 likes
                      Last Post Ppanduss  
                      Started by jtygfende, Yesterday, 12:53 AM
                      0 responses
                      5 views
                      0 likes
                      Last Post jtygfende  
                      Working...
                      X