HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Warrant - Urban AKA Diss (Just lyrical beef)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Warrant - Urban AKA Diss (Just lyrical beef)

    Ok, I'm bored, and haven't had beef in a long ass time, so I called Urban out for some lyrical beef...nothing serious or anything, just for elevating and shit...

    I don't know why there's the spike at the beginning, but just ignore it.

    Warrant - Urban AKA Diss

    Lyrics:

    urban ak, i've had beef from the start
    someone needs to kill you, rip ya ego apart
    so it'd be me, while you scared and in refuge
    i'll call michael jackson to take care of ya nephew
    8 year old lucky, i'm the only one with balls enough
    to call you out, diss you on a track, and have you fall in stuff
    killin on this track, while i'm havin sex with his mother
    you look like an over-weighted, light skin chris tucker
    you dick ryded, you an over-rated trash can
    hate to say it urban but it's only cus you black man
    if you were white, shit would be kinda different
    you'd be over-looked, kinda like it is with this kid
    you ain't nothin, shit i could give my left nut
    if you dropped dead tomorrow layin in red stuff
    you un-original, watch him call me b-rad
    while i kill him on this shit, callin out like t-fab
    from this day on, i'm supportin the mafia
    cus the entire d12world is on top of ya
    i got this bitch shook, cus he don't want beef with me
    ridin joe-h, but you do it kinda secretly
    listenin to this, problly bitchin inside
    you never stop postin, cus this shit is your life
    yeah i said that shit, what the fuck you gonna do about it
    postin is a drug, IF SO, then you an addict
    it's warrant muthaFUCKA remember my name
    cus in about 5 years, i'll be restin in fame
    while you at home poor, restin in peace
    kick you on the ground, while you dead and diseased
    here to let you know, you ain't veteran dude
    i killed you on this track, and pheature's better than you
    i'll admit it man, i don't deal with guns and that
    but i'll be generous to you and rip this blunt in half
    give it to you, lace it with some crack weed
    dope you up cus that's me, killin you in back seats
    but i'll give some mercy, yeah i'll let ya chose ya fate
    winnin me ain't happenin, like losin weight
    gimme some respect, it's impossible to miss this shit
    cus i'm dissin urban, the egotistic hippocrit
    you and i know, it's a fact that you'll rarely make it
    all of us are thinkin it, but everybody's scared to say it
    i know you ain't ready, get prepared for this
    cus you know i'm waitin, i bet you scared to diss

    If you have any questions about any punches or personals, ask me and I'll clear it up for you.
    Bay Area Love
    Go 49ers
    Raiders suck

    N1ggaz bustin shots like they lost they minds
    Like 25 - Life never crossed they miiiinds
    -2pac

  • #2
    "you un-original, watch him call me b-rad"

    Fat jokes? who's unoriginal?
    smh @ these kids tryna get a rep off my name.
    lmao @ you sayin it's only cuz i'm black.
    If that was the case, you wouldn't be usin me to elevate... right?
    Kids.

    Comment


    • #3
      and you really cant use Cuz he is black thats kinda dumb if anything you get propz cuz you white simple fact overall ..........ok........i guss..............hmmmm...........ok

      4/10

      I Love Axis and His Friend W.e his name is i forgot!!
      http://thereallastforces.com/
      http://thereallastforces.com/Forum
      ^^ These links dont work i am Sorry That they dont WORK!!

      Comment


      • #4
        warrant, you use the same beat i did to diss urban and saying hes fat, your a listener not a rapper, unoriginal is right, plus you cant rap for real
        WWW.SOUNDCLICK.COM/ABYSSTHEMC

        http://www.myspace.com/thatrackarson
        http://www.myspace.com/abyssthamc

        Comment


        • #5
          lol damn
          if abyis says dat shit to u it GOTTA hurt
          R.I.P.
          MICHAEL
          "KING OF POP"
          JACKSON

          Comment


          • #6
            lol Abyis I wanna hear you rap I heard you rap like ICP after they all took laxatives
            I'm super-cut-lery-alistic-leaner-ala-docis

            Comment


            • #7
              Originally posted by Urban AKA
              "you un-original, watch him call me b-rad"

              Fat jokes? who's unoriginal?
              smh @ these kids tryna get a rep off my name.
              lmao @ you sayin it's only cuz i'm black.
              If that was the case, you wouldn't be usin me to elevate... right?
              Kids.
              Settle down man, ain't you pullin the same shit with a guy named "Blazed Mic?" I mean face it Urban, if you kept everything and didn't bring the art of "Netceeing and dissing" into General, people wouldn't recognize your talent. Instead of pointing out his flaws, stand back and feel flattered that he's using you as a stepping stone. I would say the same for you using Blazed, but it would seem more like lowering your game.

              You get me?
              I'm pre-disastrous, I fuck shit up before it happens
              Like blown engines of Airplanes with snorin' captains

              Comment


              • #8
                i heard yuor track HHF
                you rap so quiet like
                QUAKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!
                LOOK! A CHICKEN!!!(chickensm
                Don't Worry...I Love You (somebulls
                SET FIRE TO APPLES!!! ( Not Green Ones Tho )
                I
                Have A
                Dormi
                Obsession. I
                Need Help

                Comment


                • #9
                  Originally posted by HumanHorrorFilm
                  Settle down man, ain't you pullin the same shit with a guy named "Blazed Mic?" I mean face it Urban, if you kept everything and didn't bring the art of "Netceeing and dissing" into General, people wouldn't recognize your talent. Instead of pointing out his flaws, stand back and feel flattered that he's using you as a stepping stone. I would say the same for you using Blazed, but it would seem more like lowering your game.

                  You get me?
                  It's not the same thing. I didn't diss Mic for that reason, I dissed Mic cuz of who he is as a person. I dislike certain things that he does, and niqqaz know how I get down. Even if I didn't diss blazed, it'd be the same thing if I woulda dropped "Biggie" or another song in general. I knew me dissing blazed was gonna get me out there, but I didn't diss him for that reason, because if that was the case, I coulda dissed him along time ago and been in the lime light right? So, there's a difference. This kid Warrant, IMed me asking to be in Lyrical Beef, for no reason. So, there's a difference. Even if Blazed was a nobody on this board, I would have dissed him regardless cuz Fitz is my niqqa and blazed is an asshole. Period. I get what you saying but it's not even the same situation.

                  Comment


                  • #10
                    I got that part, but he's still using you as a stepping stone.
                    I'm pre-disastrous, I fuck shit up before it happens
                    Like blown engines of Airplanes with snorin' captains

                    Comment


                    • #11
                      Warrent u from LA u no my bois in RETRO
                      TakeOver

                      Comment


                      • #12
                        link wont work for me...but i got the lyrics and i dunno what all the shit-talkin's about...the stuff he's saying obviously aint meant to be on no "2nd Round KO" shit (i mean the original version, not urbans...groupies) and its just for fun...theres some funyn shit in there, yall gotta calm down...u cant expect every diss track to be an "Ether"
                        ...shit
                        Check My New EP Diversify w. UK Producer Jay Dizla
                        Canada + UK Revolutionary Underground Hip Hop
                        Don't Sleep.

                        ***
                        LOST

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ABYIS
                          warrant, you use the same beat i did to diss urban and saying hes fat, your a listener not a rapper, unoriginal is right, plus you cant rap for real
                          Look who's talking now, faggot. Jump the fuck off because you cover more cocks than condoms.

                          You a bitch n1gga man you hate on everyone better than you.. and you seem to hate a lot lmao @ you n1gga

                          " like whippin thick dishes " mad dumb rhymes n1gga
                          Last edited by Trem; 03-16-2005, 05:23 AM.
                          All through high school i had braids
                          I kept mad blades
                          Stabbin teachers to death that gave me bad grades - R.I.P Big L.

                          Comment


                          • #14
                            did urban battle blazed mic at one time or is this a recent ordeal
                            WWW.SOUNDCLICK.COM/ABYSSTHEMC

                            http://www.myspace.com/thatrackarson
                            http://www.myspace.com/abyssthamc

                            Comment


                            • #15
                              You suck.

                              I am The Exorcist. Thou have bewitched.

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by maxgrowplusuk, 03-03-2021, 11:43 PM
                              16 responses
                              61 views
                              0 likes
                              Last Post lazelejuriya  
                              Started by vowk, Yesterday, 02:25 PM
                              1 response
                              6 views
                              0 likes
                              Last Post ABOBA
                              by ABOBA
                               
                              Started by FrankCobalt, 10-25-2020, 03:56 PM
                              3 responses
                              14 views
                              0 likes
                              Last Post kmonahan  
                              Started by basketballeven, Yesterday, 04:19 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post basketballeven  
                              Started by basketballeven, Yesterday, 04:16 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post basketballeven  
                              Started by nalalabscbdusa, Yesterday, 04:12 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post nalalabscbdusa  
                              Started by nalalabscbdusa, Yesterday, 04:10 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post nalalabscbdusa  
                              Started by basketballeven, Yesterday, 03:13 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post basketballeven  
                              Started by Wes_Belvy, 12-10-2008, 09:43 AM
                              10 responses
                              207 views
                              0 likes
                              Last Post basketballeven  
                              Started by buyalphathunder, 06-19-2021, 02:41 AM
                              1 response
                              6 views
                              0 likes
                              Last Post Allanmathew  
                              Working...
                              X