HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

8-ch .VS.Gray Ghost

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 8-ch .VS.Gray Ghost

    YO...8--c 2 tha mothafuckin H is spittin',
    yall mothafuckas betta shut up 'n listen,//
    that bitch is runnin his mouth he call himself GRAY,
    BITCH take out the *R* we all know u're GAY,//
    imma bring it 2 anybody who want it .. so bring it,
    u gonna get hit 'n spit on .. I aint singin',//
    u gonna get 99 holes in ur head,
    u gonna get another 99 2 make sure u're dead,//
    u know u fear me cuz u fear death,
    thats why b4 u go out u gotta wear a vest,//
    u can consider this shit as a mothafuckin wa~rnin',
    this is my fuckin space never step on~it ,//
    thats *8CH* never fuck with 'em ... never in ur fuckin life,
    cuz if u do ...guess whos gonna have a funeral ... ur kids 'n wife,//
    I hate 2 do this but if u fuck up ma day imma fuck up ur life,
    u a bitch .. u a pussy .. u backstaber .. just use ur fuckin knife,//
    imma take u 2 the CEMETERY ,
    take ur body while u're alive 'n watch u get buried,//

    ~~~change style~~~
    I warned u not 2 push me now ur whole family gotta cry,
    cuz ur layin in ur coffin 'n y'all know why,//
    all I need is my homie 'n my buddy ... my AK 'n my GLOCK,
    my pen 'n my paper ... 'n 'fo 'so u gettin locked,//
    bitch fuckin with me means that u're gettin popped,
    u shoulda listened now ur body's gonna b dropped,//
    there aint no other chances u already missed ur shot,
    2day u're alvie ,but 2morrow u r not,//
    I know u a bitch 'n u gonna shout,
    betta start prayin cuz its ur only way out,//


    ~~~Finish 'em~~~
    play the game .. say my name ... fuck with me .. gain some fame .. //
    time's up now u're dead,
    now the coffin is ur bed,//
    Twinkle Twinkle lil bitch,
    u're now on my fuckin list,//
    u knocked on my door bell,
    thats a shortcut 2 fuckin hell,//

    ------------------------
    __________________
    imma make you hate me cuz you aint me

    --------------------------------------------------------------------------------
    Last edited by 8ch : Today at 06:26 PM.

  • #2
    (shit my bad thats 8-CH VERSE UPTHERE THE computer made an eror mybad)

    Comment


    • #3
      Christian and a killer…I’m ,“Blasphemous” I didn’t ask for this
      Lyrical gifted, when I spit, turn saliva 2_wine,fucking,,,writing rhymes
      ill be carving”” the word”” R.I.P";;;;;;pealing your..flesh- like-acid/
      u going 2 hell 8-ch,fuck the ‘’’’’FAME’’’’ I'm never placid/ guns I blast it/
      against me u……….never lasted….
      I'm ever_lasted/ so drastic/ tearing u apart like elastic----
      got a cold heart, u departed ripped up and zipped up n plastic][…….[]
      from getting blasted or getting your ass kicked/ going away taking rides in hercy's n caskets/ it's never drastic, when I kill u it's fantastic/ i create u, then cremate u pick up the ashes and trash it/ nothings sarcastic/ Gray Ghost dynastic/ 12 guage got u doing back flips like gymnastics/feel the lyrical treats, iam blasting……..tactics/
      explosions tore off your legs and family…callin u midgits/scrambling brains don't think i'm a critic/scopes and beams aimed like crickets/ the rap ticket/ heart beats i rip it/ guns i grip it/ empty clips reload tilt and tip it/ better have a bulletproof vest,fucking with the;;R..is gonna put U to Rest---on your chest get tucked and zip it/ blood covering your neck like a tippet
      forget these bigit..,,bitch/ don’t make me leave your brain on the wall when i brawl/
      ;;Mastering’’my lyrical style aim to ;;;RAW,,,u’’left without arms to crawl/ to make that 9*1*1* call/
      i'm sicker, the clip flipper/ increase speed make u motherfucker bleed from your mouth quicker/ kissing the game goodbye, kissing your brain goodbye, wishing bitch listen
      ..... pow pow, bullets in your throat and left your neck pissing/ I unload, reload,bye..*8-ch
      And those mother fuckers who opposed’;‘;‘;‘;‘evilness unfolds, , bitch one more time I unload, rush shots through your body,…..I keep emptying clips steady I unload--ready hush up shut tha fuck up times…..up, .see u at the crossroads.not even a mili second to touch them ;;;;;;bells!!!!!!!!!!!! I f u make it there, or my bullets…..will meet u in hell!!!!!!!!!!!!

      Know this my style I wanna keep pace on it tell me wat yal tink????/peace..easy..“”fuck…of””

      Comment


      • #4
        could yal on the batlle???

        Comment


        • #5
          vote=8
          he was jus better
          ƒÚ®Ó® ÅÉqúÏå§

          [SIZE=1][B]
          [COLOR=DimGray]l
          43-2-35

          Comment


          • #6
            vote= 8, i liked his better, it was better.
            EII
            Esteemed Entity

            Illusory|Retro Fo|DuPoint|Check|Fitz|Pawl Derty|InK|Teknique
            Nothin's Equivalent...

            Comment


            • #7
              I tried posting my vote before but it didnt 4 sum reason so im just gonna make this quick. 8ch: I wasnt feeling yours much but it was good Gray: I wasnt feeling yours cuz it seemed to get sloppy at the end again my vote is to 8ch
              We ain't friends tryin' to make amends//
              If you ain't ever stole a gate you can take a fence// -Eminem

              Comment


              • #8
                thnx yall ,,, I guess that's a KO ... nice battle dawg ...
                And the world doesn't believe that you fightin' for freedom,
                Cause you fucked the Middle East, and gave birth to a demon,


                My Music

                Comment

                Post ad widget 300x250

                Collapse

                LATEST POSTS

                Collapse

                Topics Statistics Last Post
                Started by Deborahlanker, Today, 07:57 AM
                0 responses
                2 views
                0 likes
                Last Post Deborahlanker  
                Started by mariagarcia, Yesterday, 10:54 PM
                0 responses
                1 view
                0 likes
                Last Post mariagarcia  
                Started by auriculo, Yesterday, 09:06 AM
                0 responses
                2 views
                0 likes
                Last Post auriculo  
                Started by red rum, 11-21-2008, 01:21 PM
                20 responses
                619 views
                0 likes
                Last Post Mark Ultra  
                Started by Deborahlanker, 05-26-2020, 02:44 PM
                2 responses
                12 views
                0 likes
                Last Post Mark Ultra  
                Started by Heridan, 11-09-2019, 02:25 AM
                2 responses
                27 views
                0 likes
                Last Post BrookeDavis  
                Started by Deborahlanker, 01-04-2021, 12:08 PM
                1 response
                4 views
                0 likes
                Last Post Bynarden  
                Started by Deborahlanker, 01-22-2021, 08:40 AM
                0 responses
                1 view
                0 likes
                Last Post Deborahlanker  
                Started by Heridan, 04-08-2020, 08:20 AM
                3 responses
                67 views
                0 likes
                Last Post Friese
                by Friese
                 
                Started by AleksShamles, 01-22-2021, 12:46 AM
                1 response
                3 views
                0 likes
                Last Post Zavylon
                by Zavylon
                 
                Working...
                X