HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Open Challenge.......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Open Challenge.......

    NO DICK RIDIN,FREINDZ,CREW VOTES......NO BAR LIMIT....FIRST TO 5 VOTES,ONLY GOT 5 DAYZ 4 PPL 2 VOTE.....

    Yo,Who wants some oF CoN.?/I Got you fucken faggotz eattin right out my palm/You could be gettin shot up and still remain calm cause u no u want do shit!/Your a bitch/You couldnt spit somethin hard even if u at tha end u got TYSON 2 throw a hit/Your lipz are alwayz full of dick/Cum stains on ur clothes,breath witha dick stinch/
    So who wants 2 step up and get linched,fuck a rope,i break ya neck with my lyricz and have u seein spiritz of dead ppl that died ina crazy house,and escaped from a physco clinic/You couldnt hit back witha battle rap that fased me/even if u planted land mines and pulled out a gat and started 2 blaze me/Your like weed,im like coc./I'll have u paranoid even before u take ur next toke/Fucken with me ull end up chocked witha 10 claw printz around ur throat,Im no joke/Fuck with me and get smoked/
    ....My rhymes hit heavy like a bullet from a nine/Im fucken u up in this rhyme,line after line/Rip u open and beatchya with ur spine,U COULDNT FATHER/I'LL KILL YOU LIKE THAT SONG "KIM"...BY MARSHALL MATHERS/Your rhymes are wak,mines should be labled a fucken hazard/So hit me back and get ur brainz splattered!!/

  • #2
    ...

    Yo,Its Friday...ppl got til wed. 2 vote....MAY THA BEST FREESTYLER WIN.....


    VOTE YALL!!

    Comment


    • #3
      I accept

      Get my brain splattered/Oh come on whats the matter/I'll mess u up and put you into my pancake batter/Eat you up and yo mamma to/What the fuck u gonna do/Go find a cru/ Hey man, do what you gotta do/But it wont be enough/Cuz these rhymez is the stuff/Stomp on you with my size 12 nikes/Beat you so bad u turn purple and look like a fan of the Minnesota Vikings/ You might as well go back to your rhyme and push backspace/ Oh shit, oh shit, I just nutted in yo mamma's face/ So that she couldnt see that you are a total disgrace/ To yo race and yo family/U might as well change your name to bein monopoly/ Dont pass go dont collect 200 dollars/All your money goes to me for makin your girfriend holla/ Yo your girl does look a lil like Jenna J./ Too bad that while u were sleep I fucked the shit out of her anyway/ Body straight like the letter I /Cuz the bitch did a handstand to suck my dick all night / Aww look I can see you cryin/ Dont say you aint cuz then u'd be lyin/ But its good that you are tryin to hold back the tears/ Cuz TheCrippla knows all your fears/Soon you'll be on the floor/ Suckin my dick like a dirty whore/ Come back and spit yo game/ Wont do u no good cuz I'm gettin all the glammor and fame/ So famous I could fuck Mariah Carey/ Suck the milk out of those tits getttin a high supply of dairy/ I could go get J.Lo/Have the bitch suck my dick when I say so/ So why dont you go see Jurassic Park 3/ And remember never to fuck with me/

      I just want to say that this just a rhyme and that I have no beef with controversal. I respect him very much and may the best person win.
      Guess who's back...

      All tight emcee's Keep Ya Head Up, Play in the Game cuz the Game don't wait

      Comment


      • #4
        yo

        yo Con..I aint gonna vote, I jus wanna tell that in your signature it says that this verse==>
        Dont even try/In ur system like Eco lie/Tryin 2 beef wit me,***** please your gonna die/IM So wicked my momma gave birth illegally/I Survived tha abortion immediately*SUPRISE!!!*--
        is from Fight Music, but its from Shit Can Happen, no beefin' just correctin' ya
        DertyHarry.CJB.Net

        Comment


        • #5
          .........

          Aight thankz yo.Must of got'em mixed up.Nice verse Crippla....


          VOTE PPL'Z!!!

          Comment


          • #6
            ...........

            Uppin.....Uppin!!!

            Comment


            • #7
              yo man we need to find ppl to vote for this
              I'll spread some word and have people check it out.
              Guess who's back...

              All tight emcee's Keep Ya Head Up, Play in the Game cuz the Game don't wait

              Comment


              • #8
                ....

                Aight....

                Comment


                • #9
                  uppin
                  Guess who's back...

                  All tight emcee's Keep Ya Head Up, Play in the Game cuz the Game don't wait

                  Comment


                  • #10
                    Yo both rhymes were pretty tight but my vote goes to Controversial his rhymes was nice and I could feel his flow. Crippla you spat some nice shit too no offesnse or nothin.

                    vote=controversial
                    I'm convinced future MC's are sending robots back in time
                    as we speak to kill my mother before I'm born

                    Comment


                    • #11
                      yo its coo rabidlab. at least u had a good reason
                      Guess who's back...

                      All tight emcee's Keep Ya Head Up, Play in the Game cuz the Game don't wait

                      Comment


                      • #12
                        Vote...

                        I've read thru both and before I ever read Crippla's verse, I thought this line was dope (literally)....

                        "Your like weed,im like coc./I'll have u paranoid even before u take ur next toke/"

                        Crippla your vese was aight, but u didnt use many metaphors for a battle verse but still, good use of vocab in parts but u didnt pack the punches as hard as Contro...

                        Good shit by both, no beef, just voting

                        Vote = Controversial

                        Comment


                        • #13
                          ..........

                          2-0... me.....

                          Much love yall that voted for me.....

                          KEEP VOTIN!!

                          Comment


                          • #14
                            Uppin......Uppin.....

                            VOTE YALL...!!!!!

                            Yo,Crippla......This battle will end tuesday right?5 days.....Wwe started like thursday right?....Hit me back and VOTE PPL!!!!

                            2-0

                            Comment


                            • #15
                              yea u r right bout when it ends
                              Guess who's back...

                              All tight emcee's Keep Ya Head Up, Play in the Game cuz the Game don't wait

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by Drishk, 09-23-2020, 06:49 AM
                              2 responses
                              8 views
                              0 likes
                              Last Post Smilert
                              by Smilert
                               
                              Started by toddmaxwell, Today, 03:58 AM
                              0 responses
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post toddmaxwell  
                              Started by dqwhmgukogdp, Today, 03:36 AM
                              0 responses
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post dqwhmgukogdp  
                              Started by margueriteh, Today, 01:33 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post margueriteh  
                              Started by Bynarden, 08-31-2019, 05:51 AM
                              1 response
                              32 views
                              0 likes
                              Last Post Mark Ultra  
                              Started by aangieren, Today, 12:36 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post aangieren  
                              Started by Deborahlanker, Today, 12:28 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by ikltryvn, Today, 12:05 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post ikltryvn  
                              Started by ikltryvn, Yesterday, 11:39 PM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post ikltryvn  
                              Started by Deborahlanker, Yesterday, 11:02 PM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Working...
                              X