HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

emin3m_2001 cum get sum

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • emin3m_2001 cum get sum

    first there was hope/ i thought you was dope but nope/ tho' your lyrics might be tight the fact is you're white/ so don't use the word "*****"/ cuz you's a bitch-ass wigga/ found with yo face in the toilet/ eating your own shit cuz u wont spoil it/ don't like it raw? than BOIL IT!/ you think you're spelling's so well/ but what the hell/ who gives a fuck how i spell?/ just like every single one of them/ you just wanna be Eminem/ but you're just too feminen/ to be the greatest rapper alive/ but u still strife to fuck Shady's wife/ Jesus Christ!/ get your own life/ with your stolen nickname/ tryin to reach fame/ thinkin you is hotter than a 400 degree flame/ thinkin you're the one that started the game/ y'all know the name:

    FuGu! so fuck you and your momma too!
    Slaughterhouse II bring the beef when it's raw

    http://fugu.hgmp.mrc.ac.uk/Images/fugu2.gif

    "Tha only time you got ya crowd goin back and forth
    is at ya gay peepshow when they jackin off."

    "I could give a fuck about ya race
    but if ya wanna be black I could shit on your face."

    -FuGu

  • #2
    fuck i never even saw this post/ until a couple of days ago/
    never bothered too reply too this weak ass rhyme wid no flow/
    copy a name? o for sho/ bitch i'll take you out wid one blow/
    well of corse it matters if you cant spell/
    your just a lil bitch wid no girl/ who acts like a girl/
    rhymes like a girl/ battles like a girl/
    robbin old ladies, get your ass back too jail/
    see this chord/ pull it too open the door/
    too heaven, praise the lord!/
    whos jhoever? get your black ass off the board!/
    call me a bitch ass ******/ you fucked up ******/
    start the racist shit you aint gettin any bigger/
    wats prison like, youve been there how many time? wats the figure/
    I would say fuck your mother too but i already did!


    No racist shit intended too anyone just him cuz that bitch started it with ******. I never use the N word directly at anyone.

    Comment


    • #3
      yo. it's not a crime/ to THINK before you rhyme:

      that rhyme's so weak/ too bad; wasted a week/ cant speak?/ you freak/ computer geek/ thinking you're "hardcore"/ nah, you soft more/ your rhyme is a bore/ you can fuck an AIDS-whore/ i dont care how you die/ im makin you cry, bitch, dont i?/ u thought u was fly/ my oh my/ but what a mistake/ you seem to be fake/ c'mon gimme a break/ why the fuck u rap bout prison?/ shit you got me pissin'/ didnt you listen?/ i never rapped about prison/ u just a fake Shady/ cant even get a lady/ or a baby/ like Hailie/ cant get your dick up/ cuz you just a fuck-up/ so you betta BACK UP...
      Slaughterhouse II bring the beef when it's raw

      http://fugu.hgmp.mrc.ac.uk/Images/fugu2.gif

      "Tha only time you got ya crowd goin back and forth
      is at ya gay peepshow when they jackin off."

      "I could give a fuck about ya race
      but if ya wanna be black I could shit on your face."

      -FuGu

      Comment


      • #4
        id better back up/ why am i gettin jacked up/
        or do you want me for an ass fuck/ you faggot lets start a ruck/
        man i rap about prison cuz thats where your ass belongs/
        aint got a clue about rap, your styles all wrong/
        rhymin week and weak that is weak, like your mums cheap ass thong/
        i'll pull your rhymes out like a police integritty/
        while i hold your mums tits steady/ as i fuck her wid a merchete/
        see you aint ready/ for real g's go practice on your teddy/
        or have you fucked that already/
        am i/ ready too die/ i'll make you cry/ haha
        fuck off bitch before i start too criticise!/

        Comment


        • #5
          another one 4 your sorry ass

          its been a while but now i'm back to lyricaly smack that bitch so wack:

          rhymin' weak and week is weak i know/ but it just goes to show/ it fits you fa sho'/ cuz "weak" is the only word to describe you/ i'm the one to vibe you/ get on the roof and snipe you/ use toilet paper to whipe you/ cuz you're nuthing but shit/ and dont forget/ its not my mom you had/ all you said/ was "ooh. not bad"/ after you fucked my DAD/ you gotta be mad/ why you hate on fags?/ does that make you suicidal?/ you're not even a rival/ you must be sarcazm's desciple/ dissin' and pissin' on me/ cuz you think you're a G?/ dont make me laugh/ you dont know the half/ about the life you gotta have/ to call yourself a gangsta/ you're more of a gay gangbangsta/ cant-get-a-bitch wanker/ eminem prankster/ i got my dog T Money/ u just sarcazm's honey-punny/ haha that shit's so funny/ where he at now?/ li'l white bow wow/ black vs. white like the skin of a cow/ i didnt start the rascist shit/ emin3m did/ T Money $ and FuGu/ got you locked down when you dont want to
          Last edited by FuGu; 06-17-2001, 01:59 PM.
          Slaughterhouse II bring the beef when it's raw

          http://fugu.hgmp.mrc.ac.uk/Images/fugu2.gif

          "Tha only time you got ya crowd goin back and forth
          is at ya gay peepshow when they jackin off."

          "I could give a fuck about ya race
          but if ya wanna be black I could shit on your face."

          -FuGu

          Comment


          • #6
            dizam EMIN3M_2001 looks like you getten punked by both of us at the same time
            An MC to a degree that you can't get in college

            Comment


            • #7
              EMINME 2001 ur rymes r weak.ur nuttin but a wana be pop star.dont start wit rasist shit coz RAP IS BLACK.in the words of N.W.A ur a RED NECK WHITE BREST CHICKEN SHIT MOTHER FUCKER from the burbs so go suck yo daddys dick and leave rappin 2 people who can actulay ryme
              http://www.overgrow.com/edge/gallery/6687/m.i.c.jpg
              Respect to lil ells for hosting my pic

              Originally posted by M.I.C.
              I quit this battle, this is CORRUPT!!!!!

              M.I.C you and everyone on this board is Corrupt!!!!!!
              M.I.C. WAS LOOSING OUR NAME BATTLE WITH 1 DAY TO GO SO HE QUIT. he is no man and i have lost all respect i had for him.

              Comment


              • #8
                wigga, where you at?/ betta load your gat/ the one you never had/ you probably read this a hundred times/ u just cant cum up wit some dope rhymes/ your name aint Snoop, no/ but u betta "lay low"/ u cant take this no mo'/ the unstoppable flow/ cuz we drop/ verse after verse/ our style is worse/ than the mummy's curse/ we need a nurse/ cuz our style is so ill/ you need to chill/ when we bringin' it real/ wigga, "Fuck You"/ like Dre feat. Devin/ you best pray to heaven/ when we pull this 187

                "for the wigga who be talkin loud and holdin' his dick, talkin shit, heee betta lay low..."



                just added this shit to let y'all know voting starts on the next page.
                the few next posts are just about Canibus and Eminem and shit like that.
                peace.
                Last edited by FuGu; 06-22-2001, 05:03 AM.
                Slaughterhouse II bring the beef when it's raw

                http://fugu.hgmp.mrc.ac.uk/Images/fugu2.gif

                "Tha only time you got ya crowd goin back and forth
                is at ya gay peepshow when they jackin off."

                "I could give a fuck about ya race
                but if ya wanna be black I could shit on your face."

                -FuGu

                Comment


                • #9
                  Ok thats ebough with the reacist comments, knock that shit off.......

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by sarcazm
                    Ok thats ebough with the reacist comments, knock that shit off.......
                    your wish is my command, oh mighty master. please forgive me for all that i have said. i didnt mean to insult anyone... now THAT's sarcazm!
                    Slaughterhouse II bring the beef when it's raw

                    http://fugu.hgmp.mrc.ac.uk/Images/fugu2.gif

                    "Tha only time you got ya crowd goin back and forth
                    is at ya gay peepshow when they jackin off."

                    "I could give a fuck about ya race
                    but if ya wanna be black I could shit on your face."

                    -FuGu

                    Comment


                    • #11
                      Sarcazms Right cut the shit you faggots you cant rap anyways...well EMIN3M Cant hahahaha
                      Gratsi & Arrivederci,
                      Paul "Encrypted" Rocco
                      www.ENCRYPTED-MUSIC.tk
                      (Contact me professionally for any types business.)

                      Comment


                      • #12
                        the difference between wiggaz & white peeps

                        if you knew the whole story you'd know that bitch EMIN3M started the rascist shit. i told y'all in my third verse: "i didnt start the rascist shit/ EMIN3M did". but i dont blame you 4 not knowin'. if you want the whole story check out the thread where it all began. i added a link below ('quick verse' bite my style).

                        but ofcourse i dont hate all white people. shit, if i hated all white people i would have zero friends. i just hate on wiggas. and for y'all who dont know what a wigga is: it's a white ***** wannabe (such as: EMIN3M_2001).

                        i dont consider (the REAL) Eminem to be a wigga, cuz he's lyrically the illest MC out there.

                        peace,

                        FuGu

                        'quick verse' bite my style
                        Last edited by FuGu; 06-18-2001, 10:58 AM.
                        Slaughterhouse II bring the beef when it's raw

                        http://fugu.hgmp.mrc.ac.uk/Images/fugu2.gif

                        "Tha only time you got ya crowd goin back and forth
                        is at ya gay peepshow when they jackin off."

                        "I could give a fuck about ya race
                        but if ya wanna be black I could shit on your face."

                        -FuGu

                        Comment


                        • #13
                          FuGu man i gota stop u rite there.eminem is gud but canibus is the best eva lyrisist and cant b beaten.

                          in fact there is a fucking gud i dear 4 a freestyle battle.live in time square EMINME-VS-CANIBUS
                          http://www.overgrow.com/edge/gallery/6687/m.i.c.jpg
                          Respect to lil ells for hosting my pic

                          Originally posted by M.I.C.
                          I quit this battle, this is CORRUPT!!!!!

                          M.I.C you and everyone on this board is Corrupt!!!!!!
                          M.I.C. WAS LOOSING OUR NAME BATTLE WITH 1 DAY TO GO SO HE QUIT. he is no man and i have lost all respect i had for him.

                          Comment


                          • #14
                            oh and can yall go in 2 my topic ANY PUNK ASS BITCHES WANA GET BEAT STEP ON IN and vote on the best verse
                            http://www.overgrow.com/edge/gallery/6687/m.i.c.jpg
                            Respect to lil ells for hosting my pic

                            Originally posted by M.I.C.
                            I quit this battle, this is CORRUPT!!!!!

                            M.I.C you and everyone on this board is Corrupt!!!!!!
                            M.I.C. WAS LOOSING OUR NAME BATTLE WITH 1 DAY TO GO SO HE QUIT. he is no man and i have lost all respect i had for him.

                            Comment


                            • #15
                              well, we're all allowed to have our opinion :-)

                              why the fuck would Em and Canibus wanna battle eachother newayz? lol
                              Slaughterhouse II bring the beef when it's raw

                              http://fugu.hgmp.mrc.ac.uk/Images/fugu2.gif

                              "Tha only time you got ya crowd goin back and forth
                              is at ya gay peepshow when they jackin off."

                              "I could give a fuck about ya race
                              but if ya wanna be black I could shit on your face."

                              -FuGu

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by Smilert, Yesterday, 03:50 PM
                              1 response
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post tkaxec
                              by tkaxec
                               
                              Started by Smilert, Yesterday, 03:47 PM
                              1 response
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post tkaxec
                              by tkaxec
                               
                              Started by dechanterait36, Today, 05:20 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post dechanterait36  
                              Started by Deborahlanker, Today, 05:09 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 04:57 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 04:32 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 03:53 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by hymcdgy, Today, 03:14 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post hymcdgy
                              by hymcdgy
                               
                              Started by Deborahlanker, Today, 03:11 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 02:54 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Working...
                              X