HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

balzinyourmouth vs dexta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • balzinyourmouth vs dexta

    hey yo poindexta /
    yeah you and your weak ass crew/
    you made a mistake by fucking with me/
    i will make your life hell and watch you climb a tree/
    we all see you hiding up their like a fuckin sissy/
    open your mouth bitch cuz my shit is going in real deep/
    we all here you chokin you been run and hide /
    cuz when i find you it is your time to die/
    when i'm fuckin this bitch i see you trying to creep/
    get away from my window and quit trying to be me/
    we all know what you are a wack mc/
    so i will cut this shit short so you can keep up with me/
    this is how shit is done so dont be shy/
    drop that fuckin verse before i blow out your eye/

  • #2
    CRIP
    HERE IT GOES!!!

    u couldnt drop dope shit if u had a pound a weed in your ass/
    but your on the ground grabbing your ass cuz its filled with glass/
    dont ever step to me cuz im a dope MC/
    when u test me, its like fuckin with nuclear weaponry/
    im pointdexter, cuz im a boy Genie-us/(genius)
    im more fuckin dangerouse than angel-dust/
    i'll leave u crushed, under the weight of my rhymes/
    dont test the 9, cuz i'll leave u blind/
    smokin up banana leaves/
    i'll leave u more crippled than that superman called christopher reeves/
    if u squeeze off a round and its pointed at my head/
    i'll leave u more than crippled,i'll leave u dead/
    then i'll pull my stiffy dick out and take u down south/
    give u to some fat guy,and then put MY ballz in your mouth!!!

    no beef
    peace!!!!
    Last edited by Dexta; 08-30-2001, 07:18 PM.
    The lyrically lost!!

    Comment


    • #3
      UPPIN FOR VOTES YALL!!!!!

      peace!!
      The lyrically lost!!

      Comment


      • #4
        still fuckin UPPIN!!!!!
        The lyrically lost!!

        Comment


        • #5
          dexta, if you keep making those gay ass threads im gonna rip you open man, calm the fuck down
          btw uyou gotmy vote, jus came harder and rhyemd more words

          Comment


          • #6
            aight, i'll stop
            i just wish peeps would vote more often
            no beef man



            peace easy

            1 to 0 still uppin
            The lyrically lost!!

            Comment


            • #7
              vote=dexta

              dexta pimped slap the bejesus outta balzinurmouth or whatever the dudes name is


              vote=dexta

              no beef
              defeated list

              dexta- double xl- phizzle- hollow pointz- illest- razael- lyrikally lost- xtacy- sikotic- jady- underworld- peel junkee- purplehaze2701- dj scidazals- ray thunder- catastrophe-millzma$ta- drakk-I.e-freestyla122
              http://www.geocities.com/fusion1121/du7.gif herbs die slow

              Comment


              • #8
                LMAO

                big dick stick figures...wave of the future yo!!!


                peace
                The lyrically lost!!

                Comment


                • #9
                  lol i make those when im bored im going to make some more cuz oklahoma=boring as hell O_o
                  defeated list

                  dexta- double xl- phizzle- hollow pointz- illest- razael- lyrikally lost- xtacy- sikotic- jady- underworld- peel junkee- purplehaze2701- dj scidazals- ray thunder- catastrophe-millzma$ta- drakk-I.e-freestyla122
                  http://www.geocities.com/fusion1121/du7.gif herbs die slow

                  Comment


                  • #10
                    LMFAO
                    thats some fucked up shit yo!!

                    still uppin fo votes YAll!!!!!!

                    PEACE

                    OH XEROXL, at least u live on the mainland yo!!
                    theres gotta be more things to do than this place
                    The lyrically lost!!

                    Comment


                    • #11
                      ayo

                      ummmmmmmm Dexta came alot harder in dis battle.....no beef blazeurmouth or whateva da fuck it is......


                      xeroxl u a funny ass *****.................lmao


                      holla
                      Battle Record

                      ~8-4~

                      Comment


                      • #12
                        Voter

                        ok i dont know if yall are goin to 5 but im still voten for Dexta.
                        But I think this is one of the gayest battles I ever read. I mean im not the best up here but this had to be one of the newbiest battles up here. BUt theres my vote

                        either love it or hate it.
                        I Hope You Got Yourself A Gun

                        7-4
                        Wins
                        Assasin912(3-0)
                        IllZebra(3-0)
                        shit spitter(3-0)
                        Johnny Blazez(3-1)
                        Xeroxl(3-0)*good battle*

                        Losses
                        Peel Junkie
                        AK47
                        goodson
                        sikotik( rematch in the future)

                        The Mercenary
                        *****z Pay Me To Kill!!

                        Comment


                        • #13
                          Scidizals

                          no offonse yo, but this is one of the best pieces i came up with so far. S.T.F.U.!!! I THINK i did great for a "Newbie"
                          if so then rate my rhyme on a 20 point scale,




                          peace
                          The lyrically lost!!

                          Comment


                          • #14
                            lol

                            vote-dexta
                            coz= his opponants verse was wack as fuck
                            p-ce
                            Only a few of us left

                            Comment


                            • #15
                              hahahaha

                              hahaha.... for one thing Dexta dont talk shit unless you can back it up BITCH! I could ripp you apart lyrically with out even tryin! And I give your rhyme about a 6 out of 20.*no offense*. hahaha
                              I Hope You Got Yourself A Gun

                              7-4
                              Wins
                              Assasin912(3-0)
                              IllZebra(3-0)
                              shit spitter(3-0)
                              Johnny Blazez(3-1)
                              Xeroxl(3-0)*good battle*

                              Losses
                              Peel Junkie
                              AK47
                              goodson
                              sikotik( rematch in the future)

                              The Mercenary
                              *****z Pay Me To Kill!!

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by toddmaxwell, Today, 03:58 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post toddmaxwell  
                              Started by dqwhmgukogdp, Today, 03:36 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post dqwhmgukogdp  
                              Started by margueriteh, Today, 01:33 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post margueriteh  
                              Started by Bynarden, 08-31-2019, 05:51 AM
                              1 response
                              32 views
                              0 likes
                              Last Post Mark Ultra  
                              Started by aangieren, Today, 12:36 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post aangieren  
                              Started by Deborahlanker, Today, 12:28 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by ikltryvn, Today, 12:05 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post ikltryvn  
                              Started by ikltryvn, Yesterday, 11:39 PM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post ikltryvn  
                              Started by Deborahlanker, Yesterday, 11:02 PM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Yesterday, 09:21 PM
                              0 responses
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Working...
                              X