HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

A.M.W vs Explicit Lyrics

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Uppin' Tru come on sum1 vote uppin' 4 K.O..
    Southern Intellect

    Its The Southern TakeOver
    Cruz

    Comment


    • #32
      Flow - AMW
      Punches - EL
      Personals - EL
      Multies - EL
      Consistency - EL
      Wordplay - EL
      Enjoyment - EL
      Votes - EL

      Comment


      • #33
        lol at tru.. u had the same exact line as full klip had

        Full Klip vs Microbeatz
        04-05-06

        Originally posted by full klip
        I have ak's and nines that were spiritually adapted in to my mind..
        your dick or ya game? ***** tell me whats harder to find..
        n' I'll rock ya block, I top the spot I'm off the meters
        hot as fevers, wit "constant heat" like "bomb procedures"
        you'll see explosions of emotions in my storm of rage
        I've been "sicc from the start"-"you were born wit AIDS"
        if I got some lyrics missin' microbeats torn the page
        cuz he been explored n' played more than gay porno tapes
        The Reason you called 'micro''beats' is cos u 'masterbatin wit a small thing'
        And you wont 'come quick' or 'come hard' like wearin a 'ball ring'*
        so when this battles all over with a chosen verdict
        I'll leave ya jaw dropped n' "shocked" like an "open curcuit"

        Tru came up wit this yesterday

        Originally posted by truflow
        Facing me? Kids must be watching Mathew Foxx cuz they’ve “LOST they mind”, (actor on LOST)
        Their dicks and skill the same… because both are impossible to find!
        They midgets and my rhymes on a shelf, so I aint gotta prove they can’t touch me,
        Child doesn’t learn from mistakes, he’s coming back once again to get burned fiercely.
        You in the west? Ha, bitch I know you aint represent-the-coast,
        And a ryda? Son, everyone knows its child’s dick you-ride-the-most.
        Taking these kids fights out, so now how they expect to attack,
        Cuz when sum1 steals their ribs be the only time sum1 got their back. (baby back ribs)
        America hates Most of these dudes, that’s why they aint Wanted around,
        The kids failed English, so asking people to repeat a name, the only way they seen as renown/re-noun.
        “My gat speaks”, so I’ll quickly fill their “heads with voices”,
        You wanna know what America’s Most Wanted wish is? for them to jump off a bridge as one of their life choices.

        i was bored and i accidently saw this lol.. but anyway it's kinda weird how they both soooo alike... matter fact exactly the same lol
        !!!. . .Take Over. . .!!!

        Comment


        • #34
          LOL. pwnt

          Comment


          • #35
            is truflow the 1 that bit that eminem line a while back?

            Comment


            • #36
              lol was he?? i think so.. i dont remember lol
              !!!. . .Take Over. . .!!!

              Comment


              • #37
                wtf? how is that the same...lmao u dumbass
                .:D12 Topical Champion:.


                !..BreathEz..!


                Originally posted by PheAturE
                Im equipped to devour 4,524 netcees in a blink
                Originally posted by EZP
                ^ holy shit you can eat people with your eyelids?
                thats gangsta

                Comment


                • #38
                  omg im not even gonna say anything
                  lmfao at u thinkin its different hahahahaha
                  !!!. . .Take Over. . .!!!

                  Comment


                  • #39
                    pfft theres 3 words that are the same in there... if its a played concept alright but biting...nah not even close
                    .:D12 Topical Champion:.


                    !..BreathEz..!


                    Originally posted by PheAturE
                    Im equipped to devour 4,524 netcees in a blink
                    Originally posted by EZP
                    ^ holy shit you can eat people with your eyelids?
                    thats gangsta

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by SWiTcH-B
                      Flow - AMW
                      Punches - EL
                      Personals - EL
                      Multies - EL
                      Consistency - EL
                      Wordplay - EL
                      Enjoyment - EL
                      Votes - EL

                      thanks for voting...3 - 0 KO for E.L
                      .:D12 Topical Champion:.


                      !..BreathEz..!


                      Originally posted by PheAturE
                      Im equipped to devour 4,524 netcees in a blink
                      Originally posted by EZP
                      ^ holy shit you can eat people with your eyelids?
                      thats gangsta

                      Comment


                      • #41
                        we tryed nice shitt
                        ITS BEEN A WHILE BUT FireChild IS BACK

                        Comment


                        • #42
                          Yay!!! EL wins..... Now what!?
                          Didn't you know
                          i was waiting on you
                          Waiting on a dream
                          that'll never come true
                          Didn't you know
                          i was waiting on you
                          My face turnt to stone
                          when i heard the news

                          Kanye West-Bad News

                          Comment


                          • #43
                            you serious?!?^ SMH



                            Out There Bombing Cities

                            Comment


                            • #44
                              lol at all of you
                              www.myspace.com/ygflawless

                              Comment


                              • #45
                                LOL @ westcoast biting DMX.
                                Esteemed Entity

                                Illusory|Retro Fo|DuPoint|Check|Fitz|Pawl Derty|InK|Teknique


                                Check out my 4K post shoutoutz

                                http://www.d12world.com/board/showthread.php?t=318243

                                Comment

                                Post ad widget 300x250

                                Collapse

                                LATEST POSTS

                                Collapse

                                Topics Statistics Last Post
                                Started by clearviewglases, 12-30-2020, 06:53 AM
                                3 responses
                                29 views
                                0 likes
                                Last Post ShadoJz
                                by ShadoJz
                                 
                                Started by jamsinlen, 07-13-2020, 01:21 AM
                                2 responses
                                31 views
                                0 likes
                                Last Post Meretta
                                by Meretta
                                 
                                Started by ObiePapa86, 09-18-2007, 04:54 PM
                                2 responses
                                62 views
                                0 likes
                                Last Post noahharry  
                                Started by Gerommy, Today, 05:25 AM
                                0 responses
                                2 views
                                0 likes
                                Last Post Gerommy
                                by Gerommy
                                 
                                Started by c7422171fb, 11-24-2021, 09:22 AM
                                3 responses
                                9 views
                                0 likes
                                Last Post soveronder  
                                Started by DorothyFoxid, Today, 02:17 AM
                                0 responses
                                2 views
                                0 likes
                                Last Post DorothyFoxid  
                                Started by Derty JaSoN, 01-21-2009, 03:15 PM
                                2 responses
                                45 views
                                0 likes
                                Last Post noahharry  
                                Started by testotinpriceuk, Today, 01:01 AM
                                0 responses
                                2 views
                                0 likes
                                Last Post testotinpriceuk  
                                Started by testotinpriceuk, Today, 01:00 AM
                                0 responses
                                2 views
                                0 likes
                                Last Post testotinpriceuk  
                                Started by DorothyDBoland, Yesterday, 10:21 PM
                                0 responses
                                2 views
                                0 likes
                                Last Post DorothyDBoland  
                                Working...
                                X