HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Noxshus And Urban AKA...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Noxshus And Urban AKA...

    iight Urban i kno u in element realm... and ya kno that im recrutin for Street Justice... Im givin both of ya a free ticket into Street Justice, no if ands or buts... All ya gotta do is holla at me here or on aim....
    I'm so far ahead of my time
    I'm about to start another life
    Look behind you, I'm about to pass you twice



    - Jay-z

  • #2
    word i agree with MaRR...NoX is CooL...& I really like Urbans style hes ill...dickrydaz keep him down...you welcome in SJ...both...]1[
    ..$TrEeT Ju$tiCe..

    ..*|*.. Jo-MeTTs ..*|*.. MaRR ..*|*.. MeThOd ..*|*.. M-3 ..*|*.. 2 SwiFty ..*|*..
    ...]1[...

    ..::ReCoRd::..
    8-0


    " I'll always be dead as long as I'm alive...
    ...and I will never be alive till I've Died.."
    ~ M3

    Comment


    • #3
      btw I pointed out Nox
      damn Marr this is the secon time u dont gimme love!lol da fuck

      Battle Record:25-2 (20 K.O's)

      "RIP DA JACKA & BROOKLYN ARE"
      The MGT FIRST EVER TAGTEAM CHAMPIONS

      ShouTOutS
      Hw My im I Hv Y Mfcka I Hv Fid

      Capital P's Kid Protegee
      CC
      Bro0kLyn

      Comment


      • #4
        lol... its all good....
        I'm so far ahead of my time
        I'm about to start another life
        Look behind you, I'm about to pass you twice



        - Jay-z

        Comment


        • #5
          thats the 2nd time u say its all good

          wtv aight...i feel used...























          Battle Record:25-2 (20 K.O's)

          "RIP DA JACKA & BROOKLYN ARE"
          The MGT FIRST EVER TAGTEAM CHAMPIONS

          ShouTOutS
          Hw My im I Hv Y Mfcka I Hv Fid

          Capital P's Kid Protegee
          CC
          Bro0kLyn

          Comment


          • #6
            lol....
            I'm so far ahead of my time
            I'm about to start another life
            Look behind you, I'm about to pass you twice



            - Jay-z

            Comment


            • #7
              Sorry yo, no can do. I can't just leave my crew like that. I understand Red left yall, and for what reason, I don't know.. but I ain't one to turn my back on my peeps. But, thanx for the offer yo

              Comment


              • #8
                Oh...shit....I'm gettin crew invo's left and right here! I hate to do this, I don't wanna stop gettin this crazy love I'm gettin, but I have to politely decline! I'm not lookin to get in any crews right now...I got my J Unit shit right now, DUO, but no crewin aight? Much love, definitely boys, SJ is fuckin ill no doubt, y'all don't need me.peace


                R.I.P J-Unit



                I.D


                Comment


                • #9
                  ... this aint good....
                  I'm so far ahead of my time
                  I'm about to start another life
                  Look behind you, I'm about to pass you twice



                  - Jay-z

                  Comment


                  • #10
                    Well if you had a leader who was active for shit maybe y'all coulda kept Clue or Red, I don't know...but you don't! I'm tellin you Marr, y'all don't need me man....what "ain't good" as you sed?Y'all good to go! peace


                    R.I.P J-Unit



                    I.D


                    Comment


                    • #11
                      i tried to get Urban into my group but he also declined
                      FUCK'N DAMN SON! TOO LONG - Admin

                      Comment


                      • #12
                        i took leader position from here on out... i promise imma be more active and really want things to be up and runnin wit street justice... i was tryin to get atleast 1 more person in before we can be done and brook brought u up and i was eyein him fo a while... i really want 1 more ill mc to fill the package... since both of ya sed no then that means i gotta search more....
                        I'm so far ahead of my time
                        I'm about to start another life
                        Look behind you, I'm about to pass you twice



                        - Jay-z

                        Comment

                        Post ad widget 300x250

                        Collapse

                        LATEST POSTS

                        Collapse

                        Topics Statistics Last Post
                        Started by Ansts1982, Yesterday, 11:59 PM
                        0 responses
                        4 views
                        0 likes
                        Last Post Ansts1982  
                        Started by tdfgojdvbttg, Yesterday, 11:20 PM
                        0 responses
                        2 views
                        0 likes
                        Last Post tdfgojdvbttg  
                        Started by Deborahlanker, 09-18-2021, 12:16 PM
                        1 response
                        6 views
                        0 likes
                        Last Post AdamMiller  
                        Started by Deborahlanker, 09-18-2021, 02:05 PM
                        1 response
                        16 views
                        0 likes
                        Last Post noahharry  
                        Started by Deborahlanker, 04-12-2020, 11:32 AM
                        7 responses
                        319 views
                        0 likes
                        Last Post DorothyDBoland  
                        Started by WesleyDrake, 09-22-2021, 06:34 PM
                        1 response
                        8 views
                        0 likes
                        Last Post Florida White  
                        Started by cannaleafzprice, Yesterday, 02:59 AM
                        0 responses
                        3 views
                        0 likes
                        Last Post cannaleafzprice  
                        Started by cannaleafzprice, Yesterday, 02:58 AM
                        0 responses
                        2 views
                        0 likes
                        Last Post cannaleafzprice  
                        Started by Deborahlanker, 09-23-2021, 11:37 PM
                        0 responses
                        2 views
                        0 likes
                        Last Post Deborahlanker  
                        Started by Louiscuming, 09-23-2021, 11:42 AM
                        6 responses
                        20 views
                        0 likes
                        Last Post Demetriazinga  
                        Working...
                        X