HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

!!!!! Dynasty TRyOUT!!!!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • $$ CAPITAL T $$
    replied
    sorry dogg, but I gotta say, that in my opinion...you need to keep practicin, for a while and shit. NO BEEF, but seriously.....don't waste time and thread space with this shit. Work on you word play, your rhyme scheme, vocab, punches, and story tellin. I don't think that yall folks need to be startin your own tryouts either. AIGHT?

    1

    Leave a comment:


  • Mistikál
    replied
    lmao ya *****s dawg!

    Leave a comment:


  • InfiniteEclipse
    replied
    anyone want my spot

    Leave a comment:


  • MiLS
    replied
    ^^ haha

    Leave a comment:


  • Em'sGirl69
    replied
    i'll be good//
    knock on wood

    Leave a comment:


  • jerzee head
    replied
    yo i wanna try out for the dy check my post for a crew if u want ill spit something

    Leave a comment:


  • InfiniteEclipse
    replied
    intresting...

    Leave a comment:


  • Goph Dogg
    replied
    Damn, really... That's some good shit.....

    Leave a comment:


  • dino
    replied
    dirty irish will u vote between me an div?

    Leave a comment:


  • BrickCity
    replied
    lol, write that to Shady Rec, maybe they sign you

    Leave a comment:


  • ARMIA
    started a topic !!!!! Dynasty TRyOUT!!!!!!

    !!!!! Dynasty TRyOUT!!!!!!

    yea yeah yeah
    check it iam trying to get into dis Dynasty shit/
    they cant resist the number one draft pick/
    freestyling for Dynasty on a pioano beat/
    Have Dynasty eniems dead grandma's getting out of da grave and moving they feet/
    come to my hood u going to get shot/
    we using white mans english lets smoke dis pot/
    I am like Lebron James/
    Can ball and spit ill lycris at ur dame/
    fuck stealing Havard I ma steel Noter Dame/
    u know the truth Dynasty has da illest rappers and they aint lame/
    They be like why did they get this rookie why has he came/
    cause he can freestyle just look at his name/
    Dynasty's eniems are garabage just like that Walt Disney movie called Atlantis/
    Damn i am so nice they stop me from rhymin and gave me another career call me a pionaist/
    a fucking prayin mantist/
    cant help i am one of 100 good artist/
    Damn dis shit is crazy/
    my moms has no idea wat i am doign and calls me lazy/
    *****z say i am trying to hard and riding Dynastys dick/
    fuck dem *****z we all got afros and use 6inch picks/
    I am more broken then da 10 commandments/
    spend a night at a hotel and take all there condoments/
    Fuck it Armia has spoken/
    Armia aka the fucking black token/
    come on *****z i aint joken/
    just ask your gurl the one i be poken/
    if i get into Dynasty today Day I will be reppin/
    Cause we be in d12world 2 steepin/
    All they have to say is sign on dis dot/
    Finally got a family on dis site and got my spot/
    Yall *****z be riding on me like a ghetto riding lawn mower/
    no wheels and no blade/
    stay home drinking vodca mixed with lemon aide/
    Yall *****z feel me knockin/
    Then let me in/
    if yall feel dis shit its cause of my skin/
    if i aint on site im me on aol instant messanger Akarzasquad or
    ARMIA 1nc
    give me some feed back
    Last edited by ARMIA; 04-19-2003, 11:37 AM.

Post ad widget 300x250

Collapse

LATEST POSTS

Collapse

Topics Statistics Last Post
Started by Deborahlanker, 03-20-2021, 12:59 PM
7 responses
17 views
0 likes
Last Post Florida White  
Started by Deborahlanker, 04-07-2021, 12:32 PM
8 responses
22 views
0 likes
Last Post Torry
by Torry
 
Started by basketballeven, 05-11-2021, 01:59 AM
1 response
8 views
0 likes
Last Post noahharry  
Started by lucentcbdnews, Yesterday, 11:31 PM
0 responses
2 views
0 likes
Last Post lucentcbdnews  
Started by lucentcbdnews, Yesterday, 11:29 PM
0 responses
2 views
0 likes
Last Post lucentcbdnews  
Started by Ppanduss, Yesterday, 02:08 AM
2 responses
7 views
0 likes
Last Post ConnorFlorey  
Started by Deborahlanker, Yesterday, 08:39 AM
4 responses
8 views
0 likes
Last Post Louiscuming  
Started by Franok, Yesterday, 08:26 AM
0 responses
3 views
0 likes
Last Post Franok
by Franok
 
Started by Monret, Yesterday, 02:23 AM
0 responses
3 views
0 likes
Last Post Monret
by Monret
 
Started by kairalily, Yesterday, 12:52 AM
0 responses
5 views
0 likes
Last Post kairalily  
Working...
X