HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Verbal Assult ~ Vs ~ Master*minded Vote!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Verbal Assult ~ Vs ~ Master*minded Vote!

    rules:
    no Dick Rydin - no Crew Votes
    must have 100 posts to vote
    no bittin of my verse
    first to 5 win
    no limit

    aiyo -

    let me get at this kid by callin him verbal ASS// -
    while im straight upper - he's just lower CLASS.
    askin me to go first - was a MISTAKE// -
    you gonna feel my punches - and tomorra you gonna ACHE.
    so u bag groceries for a LIVING// -
    already i hear u begg and FORGIVING.
    and i see your real name is JASON// -
    tryin to spit, ya shits already bein flushed down the BASIN.
    down tha SINK//-
    u aint got no time ta THINK.
    commin at you - lryically im a KILLA// -
    dressed in all black, but still sportin some MANILLA.
    so tell me jason, what makes u think u can RHYME//-
    do u realize ive just made ya ass MINE.
    at ease soilder - cause i already won this BATTLE// -
    battlin a female - you know u just cant HANDLE.
    this dime just to fresh and so CLEAN//-
    from now on im known to u as the lyrical QUEEN.
    i got paparatzi followin me AROUND//-
    meanwhile u got the circus - tryin to talk u into playin their CLOWN.
    now hand ova the CROWN.
    Attached Files
    If you on this list...you got knocked thaaaaaaaa fuck out!

    1) Hava Gess ~ 3-0 TKO
    2) mcjq ~ 3-0 TKO (fuckin faggot)
    3) JNR ~ 3-0 TKO
    4) DirrtyJ ~ 3-0 TKO
    5) Full Clip ~ 3-0 TKO
    6)VenniVettiVecci ~ 5-1 KO
    7) DesertTree313 ~ 5-1 KO
    8) bad_boy_rapper ~ 5-2 KO
    9) Thug Grl 23 ~ 5-2 KO
    10) McDean ~ 5-2 KO
    11) Scitils ~ 5-2 KO
    12) YoungGottie ~ TKO


    -- "haha...yall *****s gonna make this alot fun for me."
    - 50 cent



    ~ VICIOUS VIXEN ~

    http://www.mostannoyingwebpage.com/v1/

  • #2
    and i see your real name is JASON// -

    yep my name is jason/ - i'm equivilent to satin'/
    quit hatin'/ - rubbin' your clit why you masturbatin'/
    i'm leavin' you bloodier than 2 weeks of ya previous period/
    why they call you master mineded?/
    i'll call lost and found to see if they can find it/
    i shine so bright and your just blinded/
    i don't know how you beat those other idiots in a battle/
    with that sexy ass avatar when your as fat as cattle/
    but it don't really matta'/ - every day/ - ya waist/ - gains/ - mo fatta/
    i'm not sure if your a female or a shemale/
    do me a favor.. don't hit me up on my e-mail/
    i don't want none of ya details/ - put you back like unwanted retail/
    ther's 2 reasons i said you first/ - cuz you a bitch and you the worst/
    here i'll call up the funeral home you get the hurse/
    and you can jump in it at the end of this verse/
    your mom coulnd't afford an abortion tha's the only reason for your birth/
    and at the wake i'm gonna run and piss around the church/
    if you win you win/ - but if i do you'd better open wide/
    no not for my dick with that i'll poke you in the eye/
    here chicken head i'll give you some other fat guy/
    maybe you 2'll get along but he'll probably commit suicide/
    fuck ya rhyme/ - they all like mine/
    you claim vicious vixen/ - you mean bitchiest bitchin'/
    you a pussy/ - emotions makin' you all mushy/
    here push me/ - you go to reach/ - i grab ya arm and throw thee/
    iz dat sum cp?
    Originally posted by The Project
    I would suck a horse dry

    Originally posted by PH
    Wow ur such an asshole i hope u die or something
    lol wut?
    Originally posted by Kon
    v.a.- I love the double tap reps you do homie, haha...Weed>VA>all.

    Comment


    • #3
      uppin'
      iz dat sum cp?
      Originally posted by The Project
      I would suck a horse dry

      Originally posted by PH
      Wow ur such an asshole i hope u die or something
      lol wut?
      Originally posted by Kon
      v.a.- I love the double tap reps you do homie, haha...Weed>VA>all.

      Comment


      • #4
        good battle
        Last edited by ARMIA; 04-20-2003, 08:32 AM.
        BattleRecord
        1-2







        If it was not for bad luck.. i would not have luck.. if it was not for doing bad would not know if i am doing good..
        -Llyod Banks

        Comment


        • #5
          cancel my vote didnot know 100 post to vote did not see that my b
          BattleRecord
          1-2







          If it was not for bad luck.. i would not have luck.. if it was not for doing bad would not know if i am doing good..
          -Llyod Banks

          Comment


          • #6
            MASTER MINDED.. WHY THE FUCK YOU CHANGE THE RULZ? rulz:
            no beef votes
            no crew votes
            no dick ridin'
            my opponent spit first
            THAT WAS THE ORIGINAL
            iz dat sum cp?
            Originally posted by The Project
            I would suck a horse dry

            Originally posted by PH
            Wow ur such an asshole i hope u die or something
            lol wut?
            Originally posted by Kon
            v.a.- I love the double tap reps you do homie, haha...Weed>VA>all.

            Comment


            • #7
              i started the thread.
              i stated the rules.
              get over it.
              If you on this list...you got knocked thaaaaaaaa fuck out!

              1) Hava Gess ~ 3-0 TKO
              2) mcjq ~ 3-0 TKO (fuckin faggot)
              3) JNR ~ 3-0 TKO
              4) DirrtyJ ~ 3-0 TKO
              5) Full Clip ~ 3-0 TKO
              6)VenniVettiVecci ~ 5-1 KO
              7) DesertTree313 ~ 5-1 KO
              8) bad_boy_rapper ~ 5-2 KO
              9) Thug Grl 23 ~ 5-2 KO
              10) McDean ~ 5-2 KO
              11) Scitils ~ 5-2 KO
              12) YoungGottie ~ TKO


              -- "haha...yall *****s gonna make this alot fun for me."
              - 50 cent



              ~ VICIOUS VIXEN ~

              http://www.mostannoyingwebpage.com/v1/

              Comment


              • #8
                Make clear who's rules are the valid ones cause that'd make a difference
                Sniper 113: It's nice talkin' to ya on MSN, wait 'til we drop our audio


                People I respect in this board (though I haven't even talked to some lol)

                Tennesee LilM DirtyIrish MilS PawlDerty KG FLEX IE Aphyna Red-Out Killuminati CAL h20 Brooklyn Skeptikal UrbanAKA CapP LyricalMurder



                www.soundclick.com/dacapmen

                I'm back! No battle record (it was 2-1 anyway), but I'm stronger (and busier) than ever!

                Comment


                • #9
                  I'll take verbal assult, better word play and he was more creative.
                  NauticalNonsense

                  The Real Makaveli (11-1)

                  Comment


                  • #10
                    My dawg VA killed ya! Haha...good battle tho...1
                    AkaZen.Com
                    DigitalBlasphemy.Com
                    Komacyde...The King Of Avatars

                    Comment


                    • #11
                      I gotta go with Verbal Assault on this one. His disses were witter, and kept me entertained, wanting to read more. Mistresses lines and rhymes were there, but Verbal Assault's verse traveled.

                      In some spots I also think that Verbals text was tighter.

                      Tenacity
                      ..

                      ELEMENTAL REALM
                      "Second Dynasty Right Here"

                      ==========================
                      ***URBAN AkA***
                      ***UNTOUCHABLE***
                      ***DA CULPRIT***
                      **TENACITY**
                      **KILLUMINATI**
                      **FAMOUS 420**
                      ==========================
                      Special Respect from Tenacity to Urban AkA, a Lyrical Prince and all the ill heads in ER
                      ==============

                      Comment


                      • #12
                        ok 2-0 uppin'
                        iz dat sum cp?
                        Originally posted by The Project
                        I would suck a horse dry

                        Originally posted by PH
                        Wow ur such an asshole i hope u die or something
                        lol wut?
                        Originally posted by Kon
                        v.a.- I love the double tap reps you do homie, haha...Weed>VA>all.

                        Comment


                        • #13
                          should i just consider this my victory
                          iz dat sum cp?
                          Originally posted by The Project
                          I would suck a horse dry

                          Originally posted by PH
                          Wow ur such an asshole i hope u die or something
                          lol wut?
                          Originally posted by Kon
                          v.a.- I love the double tap reps you do homie, haha...Weed>VA>all.

                          Comment


                          • #14
                            Verbal Assult just mashed this kid...lol...

                            Vote: VA

                            Comment


                            • #15
                              3-0 i guess is k-o.. i won yay
                              iz dat sum cp?
                              Originally posted by The Project
                              I would suck a horse dry

                              Originally posted by PH
                              Wow ur such an asshole i hope u die or something
                              lol wut?
                              Originally posted by Kon
                              v.a.- I love the double tap reps you do homie, haha...Weed>VA>all.

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by AJ, 02-25-2008, 03:45 PM
                              1 response
                              25 views
                              0 likes
                              Last Post jesi
                              by jesi
                               
                              Started by əāИ ΜĉĐə√ŧŦ, 08-05-2010, 06:45 PM
                              1 response
                              25 views
                              0 likes
                              Last Post noahharry  
                              Started by lesanancy4578, 07-05-2021, 03:37 AM
                              1 response
                              15 views
                              0 likes
                              Last Post Ppanduss  
                              Started by uipfdvhjkss, Today, 01:20 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post uipfdvhjkss  
                              Started by MarenLyberth, Yesterday, 10:01 PM
                              0 responses
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post MarenLyberth  
                              Started by milahamilton, Yesterday, 08:35 PM
                              0 responses
                              4 views
                              0 likes
                              Last Post milahamilton  
                              Started by Lurker07, 02-22-2011, 04:44 PM
                              1 response
                              11 views
                              0 likes
                              Last Post Allanmathew  
                              Started by Kiryanvasez, Yesterday, 05:05 AM
                              0 responses
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post Kiryanvasez  
                              Started by Gornawil, 05-13-2021, 05:33 AM
                              2 responses
                              28 views
                              0 likes
                              Last Post Franok
                              by Franok
                               
                              Started by Monret, 05-17-2021, 02:23 AM
                              3 responses
                              29 views
                              0 likes
                              Last Post Kikier
                              by Kikier
                               
                              Working...
                              X