HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Halla Atlanta Diss(Its A Reader!)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Halla Atlanta Diss(Its A Reader!)


    I Told U Not To Flood My Thread ... Then U Had To Start Dissin The Way My Bestfriend Talks?His Hair?His Skin Color?
    no beef to F.O.F Yall Invited To Read And Laugh At Yo Leada

    suckin more then on his anty's-fuckin-tits this bitch got his panties-in-a-twist
    bittin so much from Eminem(m&m) he typin with candies-on-his-wrist

    Halla is only handy-for-crew-splits has had mo crews then the hole board-clicks
    now that this NY Lord-spits your career comes to a faster end then your Word-Smiths

    arent ya bored-bitch?cant-ya-see when-ya-free people snore-n-tisk?your un-praised
    your invisible to this board your betta off joinin that crew started by Un-FaZed

    u puttin comas at the wrong places makes it swurv-all-son-like-some-silly-maze
    a win from Atlanta?theres betta chances off seein a curv-ball-from-Willie-Mays

    Halla looks for beef?I dont curse-or-stall!-gats-in-ma-back-burst-flee'in-rage
    your lyrics couldnt match a fur-ball-from-Cat-in-the-hat's-first-free'in-days

    my lyrical run-stays yours are verbal-cum-sprays in need of a surgical-song-aid
    those rhymes so in need of HOTNESS they deserve an hour-full-of-sun-baith

    cuz they as "CHILL" as kool-aid Brook's u can tell are ...um...hey!-well-layed
    cant-follow-yo chant-our-flow-so badly typed yo them verses bro?they-spell-played

    they-yell-to-be-saved askin to be as "tight" and "hot" as Cap's-braids
    but they couldnt turn dirty if they where a cleanin item for Shaq's-maids

    I take crapps-in-ways that your "ass" wish it had my "rolling-paper"
    u been dropped mo then"pins"that if u end up missin cops label u a"bowling-capper"

    im exposin-this-faker ,he aint reppin,takin the-mask-off-him-n-introducin
    what yall expectin?he leads the F.O.F but tried out at the-last-LM-recruiting

    he askin fo a bruis-in beefin wit G's dat helped him loose-and always blessin-his-shitty-spit
    told FourDub he was gonna go to his crib to kill him this kid's stressin-wit-a-hissy-fit

    crack your lifeless-shit with my priceless-spits witch elevates-yo-bone-cost
    hes nicknamed the "Knock Out Artist" yall cuz he PAINTS-his-own-lost

    Imma send this to u with all respet to your crew the-Fellowship-of-fel-ons
    aka "Americas Most Wanted"?how about "the-yellow-bitch-who-fell-tons"

    you should forget that TV show name for your click aka cuz u wont dodge-my-frees
    cuz as soon as I get rid of yo nevawas career yo ass will be on Un-solved-Mys-teries

    dont talk race n dont diss-P's-please,he white but so are these-emcees u dunno his story
    Caps a wigga?we got info from someone who aint a stranga...hows yo class on his-tory?

    Originally posted by funk351744
    fuckin queer, your white, so stop wearing FUBU and SEAN JOHN in your 8th grade history class you illiterate rich ****** who cant even cut a steak!

    Battle Record:25-2 (20 K.O's)

    "RIP DA JACKA & BROOKLYN ARE"
    The MGT FIRST EVER TAGTEAM CHAMPIONS

    ShouTOutS
    Hw My im I Hv Y Mfcka I Hv Fid

    Capital P's Kid Protegee
    CC
    Bro0kLyn

  • #2
    ahahahahhahahahahahhahahahahahhahahahahahhahaha
    thats all i got to say
    ặmōů420


    ... The Perfect Murder Ft. EmsGirl69 ...
    ... Empty ...
    ... Suicide ...
    ... Water & Blood Ft. Capital P ...
    ... Serial Killers Ft. Punchline ...
    ... Deceased ...
    ... Reminisce ...
    ... Obscurity Ft. Capital P & Dominion ...


    AOL: pinkpanther72089
    MSN: colorblinde[email protected]

    Comment


    • #3
      BROOKS BACK YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY

      ::whips out two smith and wessons blastin em in da air like yosemite sam::


      yeeeeeeeeehaw GREAT HORNYTOADS BROOKS BACK.
      YAHOOOOOOOOOOOO





































      oh by da way nice diss bruh. funny as all hell unfortunately im too drugged up to comprehend jokes and laugh all in the same hour
      CRYSTAL [email protected]
      Presents...

      -- The Finest Collection Of Independent MCs To Date --
      *The Rap Killers Be Here*


      .:CC Roster:.
      :::> Zen :: ALphA-OmeGA :: Urban AKA :: dirteminded82 :: Cutty :: verbal assult :: Kritikal :: Teknique <:::

      Comment


      • #4
        .....WhA!!!!.....and BrooK iS BaCk!!!!!!
        Attached Files

        \\//
        --..I'ma KiLLa!!..oh what?? u don't think i'LL KiLL-ya??..--
        --..Ask Ted Bundy who taught him how to pull tha Trigga..--

        //\\
        ||
        ____________________
        D&A
        ___________________
        ||

        Comment


        • #5
          damnn hott shit Brook, madd funny as well, I dont know if you back for good, or just droppin some hott shit before you leave but I hope you stay man, I love readin ALL ya shit... much love g/l if ya leave...ONE1


          Lmao at h2o...
          DYNAS
          TY

          Comment


          • #6
            nah man, you got ripped, and whatever happened to that "NEW" record of yours, you know, the one where my name was under your loss section as a K-O?
            DYNAS
            TY

            Comment


            • #7
              NO YOU GOT RIPPED MAN LMAO....GOOD SHIT BROOK I LOVE IT MAN LMAO

              Comment


              • #8
                can i just ask why your all beefin' wit halla?

                Comment


                • #9
                  Famous420 : thank you sweets u always beein real!

                  dirteminded82 : theres my boy...thanks man and just the fact that this got yo goin while u was gone is the best compliment eva lol ... hell yeah im back ... (for u Aphyna)and im modafuckin ready to die...preciate it

                  h2o...HyiGh II : LM's crazyest crewmate...thx H20!means alot commin from u fo sho...lovin da pic LMAAAAAAO ... ya damn right he did!much love to u!

                  Spoken: man now commin from u playa means hella lot ... i didnt even know u peeped my shit lol ... much appriciated and im not all the way back cuz I dropped out LM ... just here to take care of some shit ...this was part of it ...mo to come...knowin u read this and laughed at it means alot Spoken thank you and G/L to u aswell

                  C.A.L : thx lil buddy gotta cover P's back...always...really preciate it ma man!

                  bKlYnBoTz44 : theres my bestfriend on this fuckin board! ... yo Botz u dont need to compliment me cuz if u read my shit then thats supportive enough ...thank you bro I know u tell it how it is thats why I love gettin feed from ya ... (Botz)the next Eminem yall

                  Hava Gess : I neva had beef with Halla always had love but he went too far sayin shit(racial and physical)bout my boy and he started with the "Caps your butt buddy" with me ... so this is my reply ... much love to F.O.F expect for him

                  Battle Record:25-2 (20 K.O's)

                  "RIP DA JACKA & BROOKLYN ARE"
                  The MGT FIRST EVER TAGTEAM CHAMPIONS

                  ShouTOutS
                  Hw My im I Hv Y Mfcka I Hv Fid

                  Capital P's Kid Protegee
                  CC
                  Bro0kLyn

                  Comment


                  • #10
                    ayo thx Cap ... no problem dawg I got yo back fo sho and everybody in LM to

                    Botz man thats fuckin good dawg...I heard u was workin gigs at a club think Implicit informed us and I was modafuckin happy for ya man I told ya u the sickest audio cat here ... and I love fila perche anche io sonno Italiano!!!I seen some people choke too... its very normal ...but I dont do rap battles besides on the streets or when we havin fun in the booth with Deep n P ... and if u do audio for Halla ...holly shit make sure to ad a sickass endin like the "Botz Botz Baby" from the last diss lol

                    UPPIN!

                    Battle Record:25-2 (20 K.O's)

                    "RIP DA JACKA & BROOKLYN ARE"
                    The MGT FIRST EVER TAGTEAM CHAMPIONS

                    ShouTOutS
                    Hw My im I Hv Y Mfcka I Hv Fid

                    Capital P's Kid Protegee
                    CC
                    Bro0kLyn

                    Comment


                    • #11
                      UPPIN for F.O.F lol

                      Battle Record:25-2 (20 K.O's)

                      "RIP DA JACKA & BROOKLYN ARE"
                      The MGT FIRST EVER TAGTEAM CHAMPIONS

                      ShouTOutS
                      Hw My im I Hv Y Mfcka I Hv Fid

                      Capital P's Kid Protegee
                      CC
                      Bro0kLyn

                      Comment


                      • #12
                        Aight 1: Dawg that was Awsome SHIT.
                        2: Halla just goign to stand there and say shit about a mic..this was beef that started on the message board and should end there..cause most anyone can make shit sound better on mic. And shit. Thats all I gotta say



                        Brooklyn That was the shit.
                        Rollin
                        Alone]
                        Gettin Stoned]
                        On my own]
                        Mass respect for. Gess Hava, Tennessee, Brooklyn]

                        Comment


                        • #13
                          ayo thx White Thug u know this is no beef towards F.O.F at all
                          just showin yall what a bitch your leada was by tryin out fo LM then bitchin at Cap P ... thank you it is much appreciated and its ok let him go on the mic ...I aint got one but ill move my ass to somebodys house who does :D ... much love Thug

                          Battle Record:25-2 (20 K.O's)

                          "RIP DA JACKA & BROOKLYN ARE"
                          The MGT FIRST EVER TAGTEAM CHAMPIONS

                          ShouTOutS
                          Hw My im I Hv Y Mfcka I Hv Fid

                          Capital P's Kid Protegee
                          CC
                          Bro0kLyn

                          Comment


                          • #14
                            halla u faggot!! u got ripped bitch
                            just like i ripped u member....

                            haha :D i love it
                            BROOKS MA BOY!! wooot woooot mafioso lifestyle, aint gotta rep a sig bitch

                            one

                            -| Lđ-pōŘŦ |-
                            ..ūĽ ň.


                            | The Dynasty |

                            Tennesse-Flex-L.A-Soul 1

                            Comment


                            • #15
                              hahaha nice to see brook has lost non of his skills....man u murdered halla...o and there will be another diss to holla very shortly but i wont say from who...all u need to know is it features me :D...aight peace man real ill
                              SkRiPtZ iLlEsT CrEaTeD
                              +++++++++++++++++++++++++++

                              TURTLE POWA!!!
                              skeptikal ~ h2o...HyiGh II ~ Da-SaVioR ~ Spoken ~ Dominion ~ Aphyna ~ bachaka61 ~ Div ~ ShadyGirl ~ CatInTheHat


                              BaTtLe ReCoRd=46-13 (33 KO'z)

                              BadBoyKila=KO||DJ Collosal=5-4||MC Pyro=KO||
                              Master Minded=5-3||Protege420=KO||JbUdDeNz2k3=5-2||
                              MC Dean=KO||Alkoholik=KO||MC Dean=KO||
                              DIV=KO||Konkluzzion=5-4||BadBoyKila=KO||
                              MC Dean=KO||~elixer~=KO||Dankazzsack=KO||
                              Jnr=KO||Shogun=KO||Narcotic Python=KO||
                              BeastX=4-1||Tenacity=KO||Capital P=10-6||
                              Noxshus=6-1||G-unit DLT=KO||Capital P=KO||
                              D-12 Jon Shady=KO||MC Fader=KO||Conceptz=5-4||
                              Killuminati=KO||rapgame=5-3||Jay Anims=5-4||
                              Spookie=KO||Dgree=5-3||BIG BOY=KO||
                              C.A.L=5-3||CRYSTAL=KO||ChiTownsOwnMac=KO||
                              tab=KO||Noxshus=KO||BIG BOY=KO||
                              hot-Glock9=KO||Holl-a-kiss=5-3||Flex=KO||
                              KG a.k.a Skills=KO||Kanman=KO||Lil Magician=DQ/Biting


                              Cat & Skillz :~: 705 rep's :~:

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by BrewsterScoty, Today, 09:04 PM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post BrewsterScoty  
                              Started by WesleyDrake, Today, 06:34 PM
                              0 responses
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post WesleyDrake  
                              Started by Bynarden, Today, 12:39 PM
                              0 responses
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post Bynarden  
                              Started by cannaleafzusa, Today, 03:31 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post cannaleafzusa  
                              Started by cannaleafzusa, Today, 03:30 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post cannaleafzusa  
                              Started by Gove1958, Today, 02:36 AM
                              0 responses
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post Gove1958  
                              Started by arianadelilah, Today, 12:31 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post arianadelilah  
                              Started by joldsartmlfa, Yesterday, 11:25 PM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post joldsartmlfa  
                              Started by Deborahlanker, 06-14-2020, 04:43 AM
                              10 responses
                              41 views
                              0 likes
                              Last Post OruellKreesbe  
                              Started by hyuioascceio, Yesterday, 01:31 AM
                              0 responses
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post hyuioascceio  
                              Working...
                              X