HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

anyone know how to rip shit off soundclick?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Teknikal
    replied
    Hey AK,

    Can you PM me tellin me how to do that shit again?

    You did it a while back but I recently deleted my PM's. And also do you think you can send me your acapella for "Whoa" ?

    I am going to finish the track and I want to make sure everything is the same volume.

    Leave a comment:


  • gilmister
    replied
    thanks for ur help ak

    Leave a comment:


  • AK
    replied
    never said it was. i know nothing about you, or how tight u are with him. so in my own defense thats wat i stated. never said u were a snitch, but if i was close with someone, and they ripped my boys beat, id holla at them. so to avoid any further bullshit, i said that shit.

    Leave a comment:


  • Mizfit_Monstar
    replied
    Originally posted by ThaLegendaryAK
    ok, well its not like i care if he finds out. its obvious gil's not gonna be selling this as a cds at ur local HMV, so i ripped it for him, and no im not telling anyone how to do it and no dont record it through adobe the quality will suck ass

    Your a cornball I rip his shit to if its nice i was just saying i have him on my messenger snitching is not my thing.

    Leave a comment:


  • gilmister
    replied
    ^^ word i just like that beat and might put something to it thats bout it not like you gon be hearing shit on the radio in the next 3 weeks

    Leave a comment:


  • AK
    replied
    ok, well its not like i care if he finds out. its obvious gil's not gonna be selling this as a cds at ur local HMV, so i ripped it for him, and no im not telling anyone how to do it and no dont record it through adobe the quality will suck ass

    Leave a comment:


  • Mizfit_Monstar
    replied
    lol I have Hi Fly on my messenger.

    Leave a comment:


  • Bill Jones
    replied
    bootleg Adobe Audition and record it with that while it plays.

    Leave a comment:


  • dirtyfan
    replied
    Originally posted by ThaLegendaryAK
    Code:
    http://s55.yousendit.com/d.aspx?id=2VWXMT6HO3JIG0OJ2YP3WC7ZN5
    any chance u'd share ur secret?

    Leave a comment:


  • gilmister
    replied
    ^^ not planning to sell it just wanted to put something on it

    Leave a comment:


  • boiOAmayne
    replied
    word of advice. if ur gonna use it to make a song and sell it then pay for it, if u just wanna hav it so u can listen to it then i think itd be ok to rip it

    Leave a comment:


  • DeVere
    replied
    roflroflrofl

    Leave a comment:


  • dead|ine
    replied
    hands down^

    Leave a comment:


  • AK
    replied
    Code:
    http://s55.yousendit.com/d.aspx?id=2VWXMT6HO3JIG0OJ2YP3WC7ZN5

    Leave a comment:


  • gilmister
    replied
    lmao i got no money

    Leave a comment:

Post ad widget 300x250

Collapse

LATEST POSTS

Collapse

Topics Statistics Last Post
Started by Deborahlanker, 07-03-2020, 05:40 AM
1 response
7 views
0 likes
Last Post Monret
by Monret
 
Started by maxgrowplusuk, Today, 12:43 AM
0 responses
2 views
0 likes
Last Post maxgrowplusuk  
Started by maxgrowplusuk, Today, 12:42 AM
0 responses
2 views
0 likes
Last Post maxgrowplusuk  
Started by CrySmile, Yesterday, 12:47 PM
2 responses
4 views
0 likes
Last Post CrySmile  
Started by Deborahlanker, 10-27-2020, 06:25 AM
3 responses
11 views
0 likes
Last Post Torry
by Torry
 
Started by hedas22, Yesterday, 07:41 AM
1 response
5 views
0 likes
Last Post guver
by guver
 
Started by SchreiberBeau, Yesterday, 02:09 AM
0 responses
3 views
0 likes
Last Post SchreiberBeau  
Started by eliteketopric, 03-02-2021, 11:31 PM
0 responses
1 view
0 likes
Last Post eliteketopric  
Started by eliteketopric, 03-02-2021, 11:30 PM
0 responses
2 views
0 likes
Last Post eliteketopric  
Started by mariagarcia, 03-02-2021, 06:25 AM
7 responses
1 view
0 likes
Last Post mariagarcia  
Working...
X