HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

peeps who want HONEST feedback ....look in here

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • peeps who want HONEST feedback ....look in here

    YO MOST OF THE FEEDBACK YOU BITCHES GIVE OUT SUCKKKKKKKKKK
    its either
    that was wak yada yada yad
    or its
    YO TIGHT HOMIIE IM FEELIN YA gimme gimme rep

    this is BULLSHIT

    if you want proper constructive feed
    post a link in here
    ill tell u wat was good wat sucked wat needs werk
    SHIT U CAN USE 2 MAKE UR NEXT SHIT BETTER


    be warned ........
    i WILL try to find negitive shit in every song

    BUT WE ALL HERE 2 ELEVATE SO FUCKIN HELP EACHOVERRRRR
    LOFLZ!!!!!!!!
    Originally posted by Splackavellie
    when you eatin pussy you real close to it anyways so why not....Shit i'll eat a bitches ass with a spoon if i got to..lol
    Originally posted by Tmaka2000
    i cant wait till i get laid

  • #2
    Now Post That Shit Up
    And Hit Me Up With Reps Wen I Do Give Ya Feed
    Coz My Shits Worthy Of It
    LOFLZ!!!!!!!!
    Originally posted by Splackavellie
    when you eatin pussy you real close to it anyways so why not....Shit i'll eat a bitches ass with a spoon if i got to..lol
    Originally posted by Tmaka2000
    i cant wait till i get laid

    Comment


    • #3
      http://www.d12world.com/board/showth...=137841&page=1

      if ur american just give feedback on the song not lik what the songs bout if you get me

      Comment


      • #4
        i try to give good feed but i get lazy sometimes and just say oh yea thats tight
        ...I sniff Ajax, drink chlorox
        Spit fresh, every breath till a lung pops...

        Comment


        • #5
          http://www.d12world.com/board/showth...00#post2114900

          if u plz mr take two lol
          So u think ur untouchable


          "Tha Original United Killa"

          BIG up T & T fo tha sik avy

          Comment


          • #6
            Originally posted by KonCeptZ
            i try to give good feed but i get lazy sometimes and just say oh yea thats tight
            ^Word^

            BTW Take Two check this out please:http://www.d12world.com/board/showthread.php?t=140047
            "Turn It Up Mother Fuckers"

            Fools tryna bring some serious beef//
            Must be dilerious coz ya'll just some serious geeks//

            Comment


            • #7
              to me everyone is so fuckin soft in hip hop nowadays. I get the feeling that people don't really want to battle at all, they're just talking that shit because they think thats hip hop - and it is. If you're going to talk about battling, be serious. I'm a fucking warrior for hip hop. I live and fuckin breath this hit daily. Mcs are like samurai, not looking for war necessarily, but always preapred for killing or being killed. Get real out there you fake-ass queers! If you think I'm talking about yu, then I must be. If you're real, then you won't even pay this any mind. What now!?

              Comment


              • #8
                to DJMC: i have 2 say man, i didnt like the content much becus i am american, but since i live in the uk and i like u ima let ya off. ill try 2 give good feed othawise. Rhymed well but the flow wasnt gr8 for the most parts, wordplay was good in some parts and decent in others. multis were ok where there was multis. i dont think it was the best of ur shit, but keep it up anyway
                Green
                Apples

                TAKE TWO ~ X-PLOSIV ~ EMMADA59 ~ DEETWELVE ~ GRAVEDIGGER ~ HEADHUNTER


                battle record:
                won:4
                lost:1
                KO:2
                TKO:1

                chant wit me: FUCK BUSH, FUCK BUSH, FUCK BUSH...

                Comment


                • #9
                  http://www.d12world.com/board/showthread.php?t=140256

                  thx if i get any feedback

                  Comment


                  • #10
                    yow deetwelve that aimed at me to?
                    So u think ur untouchable


                    "Tha Original United Killa"

                    BIG up T & T fo tha sik avy

                    Comment

                    Post ad widget 300x250

                    Collapse

                    LATEST POSTS

                    Collapse

                    Topics Statistics Last Post
                    Started by Deborahlanker, Today, 08:27 AM
                    0 responses
                    4 views
                    0 likes
                    Last Post Deborahlanker  
                    Started by Louiscuming, Today, 06:37 AM
                    6 responses
                    28 views
                    0 likes
                    Last Post Demetriazinga  
                    Started by c7422171fb, Today, 06:40 AM
                    0 responses
                    2 views
                    0 likes
                    Last Post c7422171fb  
                    Started by karizzon, 12-06-2021, 06:09 AM
                    1 response
                    6 views
                    0 likes
                    Last Post soveronder  
                    Started by neurofyreviewus, Today, 04:50 AM
                    0 responses
                    2 views
                    0 likes
                    Last Post neurofyreviewus  
                    Started by neurofyreviewus, Today, 04:49 AM
                    0 responses
                    2 views
                    0 likes
                    Last Post neurofyreviewus  
                    Started by KellyGeck, Yesterday, 11:30 PM
                    0 responses
                    3 views
                    0 likes
                    Last Post KellyGeck  
                    Started by Brayan, 11-10-2021, 02:08 AM
                    2 responses
                    19 views
                    0 likes
                    Last Post Ppanduss  
                    Started by Deborahlanker, 09-18-2021, 03:05 PM
                    2 responses
                    31 views
                    0 likes
                    Last Post Pedya
                    by Pedya
                     
                    Started by Mark Ultra, 11-09-2021, 01:44 AM
                    3 responses
                    13 views
                    0 likes
                    Last Post dOCTORd
                    by dOCTORd
                     
                    Working...
                    X