HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Time for a Change

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Professor RT
    replied
    you fuckin no what. im sick of you fuckin groupies. so what? i made a song called my salsa that i shouldnt have posted here cuz you fuckin faggots get pissed cuz i diss D12 once. fuck you all. i didnt kill my sister. did eminem kill his wife or his mom? does everything eminem say really happen? no, you need to add things like that spice your shit up. and i saw some of this shit you faggots post in here and it is all whack. no one here has skill except kuniva.

    Leave a comment:


  • shadyman_101
    replied
    wasnt that good!!!

    Leave a comment:


  • InsaKure
    replied
    it was pretty whack..very whack.. but that natzi guy is too.

    Leave a comment:


  • Segmented
    replied
    Retarted as fuck. You are trying to be conscious about the world at the same time you say irrational things about drawing guns you don't have. Unless you're talking about drawing guns with your crayons. And why would you kill your sister because she said *****? That is just down syndrome style.

    Leave a comment:


  • Professor RT
    replied
    thanks. uppin

    Leave a comment:


  • Homeboy From 31
    replied
    pretty tight

    Leave a comment:


  • BizarreProtege
    replied
    better then my salsa but still not CD quaility

    Leave a comment:


  • Professor RT
    started a topic Time for a Change

    Time for a Change

    yo this is some of my non salsa stuff that i wrote. all you haters can see that My Salsa was the worst piece I've ever wrote.

    (Verse 1)
    Pyscho ass Mothafuckaz be actin' like a fuckin' racist/
    I be sayin drop da 'N' bomb one mo' time I'm punchin' faces/
    But no matter how many threats I make nothin' changes/
    But there is somethin gainin' n it ain't you be wantin' praises/
    I'm touchin' fame in this game and it ain't cuz I'm trustin' wages/
    I'm prayin' to God and the heavens above that you'll never give up/
    Whether you're tough and you know that you'll never live up/
    To these expectations and you just feel like you need to quit/
    Cats keep feedin' sh*t with negativity n you feel like u ain't bein' sh*t/
    This world would be a better place with out da racists n da hataz/
    But that ain't gonna happen cuz you know it's our fate to be degradaz/

    (Chorus)
    How many mothafckaz fell victim from this pain?
    I can't explain it, it's so sickenin' that it's insane.
    All the fame that you wishin' you would gain.
    Start growin up and stop bitchin bout ya name.

    (Verse 2)
    Livin' in this fucked up world, no ghetto shit has happened to me/
    But it's this fuckin' gun violence n drugs that brought rappin to be/
    Even if you ignore it, it ain't gonna be and it's just like Tupac said/
    "How many mothafuckaz fell victim from dis pain" now Tupac's dead/
    Nothin' anyone can do to stop them, they just keep comin' and shootin'/
    Bringin' guns to school n gunnin' down students, then runnin' from loosin'/
    Nothin' is soothin' to these peeps who just turn to violence to get their way/
    They act tough, but we know they just afraid, they get a knife n touch this blade/
    Fuck what ya parents think, if they can't raise a kid that's what marriage brings/
    It's a dare you take so if you can't take a dare, then don't stare at things/

    (Chorus)
    How many mothafuckaz fell victim from this pain?
    I can't explain it, it's so sickenin' that it's insane.
    All the fame that you wishin' you would gain.
    Start growin up and stop b*tchin bout ya name.

    (Verse 3)
    Yesterday my sister decided to use the 'N' word and then I got a lil pissed/
    I hopped over a desk and slit both of her wrists and laughed just like this/
    That's where my anger falls from, you piss me off and I'm drawin' guns/
    You know who I am and when I go up against faggots like u I always won/
    People ask all types of questions...Why the fuck do you listen to rap/
    Well I got one question for you...How come you hittin me I'm hittin you back?/
    I'ma tell you why, it cuz you opened your trap, made me think u trippin on crack/
    I'ma shove ya lip in da mac all cuz you da bitch who made me wish I was black/
    I feel like I'm more black than white cuz blacks are tight and whites are whack/
    They just out to ignite my mac and that ain't what I want, they fightin' back/
    This racism is frightenin' crap that makes you wonder bout bitin' on tracks/
    So I just when you writin' shit back, make sure you sober n not on vicadon caps/

    (Chorus)
    How many mothafuckaz fell victim from this pain?
    I can't explain it, it's so sickenin' that it's insane.
    All the fame that you wishin' you would gain.
    Start growin up and stop bitchin bout ya name.

    and yes i used one of tupac's lines in my chorus becuz it fit the topic good. plz leave feed.

Post ad widget 300x250

Collapse

LATEST POSTS

Collapse

Topics Statistics Last Post
Started by Gornawil, Today, 12:58 AM
0 responses
3 views
0 likes
Last Post Gornawil  
Started by jhonydejws, Today, 12:11 AM
0 responses
3 views
0 likes
Last Post jhonydejws  
Started by MovirnHkrldea, Today, 12:04 AM
0 responses
2 views
0 likes
Last Post MovirnHkrldea  
Started by Smilert, 09-20-2020, 03:47 PM
2 responses
10 views
0 likes
Last Post OlmanGrand  
Started by Nancystarkman, Yesterday, 01:37 PM
0 responses
4 views
0 likes
Last Post Nancystarkman  
Started by Deborahlanker, Yesterday, 10:44 AM
4 responses
10 views
0 likes
Last Post Louiscuming  
Started by Deborahlanker, Yesterday, 08:36 AM
4 responses
8 views
0 likes
Last Post Louiscuming  
Started by Friese, 02-26-2021, 07:53 AM
2 responses
31 views
0 likes
Last Post OlmanGrand  
Started by Deborahlanker, 04-01-2021, 10:23 AM
1 response
7 views
0 likes
Last Post OlmanGrand  
Started by RogeraCareye, Yesterday, 02:28 AM
0 responses
1 view
0 likes
Last Post RogeraCareye  
Working...
X