HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

To Just Make A Name

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • To Just Make A Name

    Hard work is mandatory to just make a name
    Ya gotta be hooked, no trust breaks tha chain
    Gotta be aggressive to thrust n take tha game
    But don't follow roads where guts, rapes and chains
    Plague this age, too hallow to swallow nowadays
    If that's what you want, lemme ask you how's it great?
    You can be a hidden face covered by fake masks
    Or instead be a driven grace hovered by great mass
    You can have credibility by fans who don't listen
    But in the end, reality hits you with facts that you won't glisten
    Or be the true you, and soon you will own vision
    Watch lyrical bones thickin, and the phone's hittin
    No shittin, you want real hip hop heads to think you're full of crap
    Cuz you're empty of guns and gats yet you say you're full of straps?
    From the front to back you will be stunned and stacked
    You try to later play with words but theres no pun intact
    Probably because you went the easy way to just make a name
    Thoughts it would all be great but in the end it'll plague ya fame

    To Just Make A Name Can be Difficult
    It Can Range To Being Typical or Being Pitiful
    To Just Make A Name Can be Difficult
    You Can Be Critical Or Be Known to Split a Fool X2

    It can be tough, criticism is like the spittin prism
    It can spread in all angles and can be the hittin mission
    Hidden vision that will matter if you will scatter
    Shatter like clay, or endure it and say it don't matter
    You got obstacles that will address and test you
    Don't let these monstaz fool you and mess you
    To just make a name you gotta know to evade
    Or know to withstand, but don't you betray
    Your dream, the fifth hand, let your myth land
    It's place in reality, don't believe Deathe's scythe can
    Misshandle your dreams, gotta learn to shift plans
    Some roads don't work, you gotta find it's path
    It's not easy, not many people are known planet wide
    Takes time to make ya name, don't let grown antics die
    Experiment with formulas, we've seen shown tactics fly
    There will always be haters, discriminaters and plain fuckz
    Who will continue their trash until you finally claim buckz
    And will either now love you or be ignorant and say he plain suckz
    No one said it was child's play just to make a name
    But you can make it by a change or simply stay the same

    To Just Make A Name Can be Difficult
    It Can Range To Being Typical or Being Pitiful
    To Just Make A Name Can be Difficult
    You Can Be Critical Or Be Known to Split a Fool X2
    ~ThA GanGsTaS FunKaDeLiCy~

    Defeated List
    - KO - Nymfo

    Defeated By List

  • #2
    uppin this shit
    ~ThA GanGsTaS FunKaDeLiCy~

    Defeated List
    - KO - Nymfo

    Defeated By List

    Comment


    • #3
      It can be tough, criticism is like the spittin prism
      It can spread in all angles and can be the hittin mission

      best line..... again with the other.....keep workin on expandin ur vocab.... flows good.....dont mess with that...but def look to make lyrics like the one above, just stay creative with ur shit.....def keep workin
      The Big 4
      http://youtu.be/NMMUh37BWEE The Truth
      http://youtu.be/PT_j38VUAuE Rondo
      http://youtu.be/yhTKSdWRC0I KG
      http://youtu.be/3VhwzKGkvjg Ray

      Comment


      • #4
        Nikka your butt couldn't even buy a name with money//
        You should get a sex change and be a playboy bunny//
        Hahaha that was so so funny//
        That's right you just got hit like a crash dummy//
        Ain't it ironic//
        How you need hooked on phonics//
        Your need more practice on your context//
        As I know you aren't a contest//
        You spit too much nonsense//
        In constant battle with your dictionary//
        Thinking of words to pick for your itinerary//
        Your style was so ugly//
        Freddy Kreuger stop being scary//

        Comment


        • #5
          whack... the first two lines sounded like they were goin somwhere then you had to fuck it up wit " ha that was so so funny " fuckin whack homo..

          and as for the " just to make a name verse " you have to work on multies and shit.. it was a good verse and that, but try to do more with it.. like fitz said man.. work on vocab and that shit.. peace.
          EII
          Esteemed Entity

          Illusory|Retro Fo|DuPoint|Check|Fitz|Pawl Derty|InK|Teknique
          Nothin's Equivalent...

          Comment


          • #6
            i aint read it but i dissed u a while ago u aint never diss me back

            u should spell your name right (Gangsta)
            http://www.youtube.com/v/03fo6CQpiAw
            The G-MEN
            BEST IN THE NFC

            7-6.... vs Philly
            WE BAAAAAAAAALLLLLLIN!

            Comment


            • #7
              I think I could work on vocab(Seeing how thats more of a textcee type a shit), but I thought I had the multis down pretty well.. such as this

              You can be a hidden face covered by fake masks
              Or instead be a driven grace hovered by great mass

              On the second verse, I believe I could work on the multis, but on the first I found it pretty consistent... feel me on this?

              but I appreciate tha feedback man, and I'll try to work on that shit

              as for cz.. were u kneedle or something that dissed me... either way, i ain't gon' reply to someone who first off spits some weak ass shit XD.... c'mon now, that was sorry.. and damn, shits annoying when cats don't even give feed but instead just hate...

              i ain't gon diss unless that cat steps up his game, cuz right now, he under underground lmfao

              and yea, my comp is crap, so when i had typed my name, it didn't appear right away, and i just scrolled down thinking i spelt my name right lol :-p
              ~ThA GanGsTaS FunKaDeLiCy~

              Defeated List
              - KO - Nymfo

              Defeated By List

              Comment


              • #8
                I'm feelin it
                would be good to hear recorded.
                like the rest said work on da vocab.
                but I do think that if this shit was recorded it appeal to a mainstream
                audience real good.
                Keep up the work
                I LOVE MY *BabyTigger*



                - Tigg
                aka: NewPorT

                Comment

                Post ad widget 300x250

                Collapse

                LATEST POSTS

                Collapse

                Topics Statistics Last Post
                Started by Deborahlanker, 01-04-2021, 12:08 PM
                1 response
                2 views
                0 likes
                Last Post Bynarden  
                Started by Deborahlanker, Yesterday, 08:40 AM
                0 responses
                1 view
                0 likes
                Last Post Deborahlanker  
                Started by Heridan, 04-08-2020, 08:20 AM
                3 responses
                66 views
                0 likes
                Last Post Friese
                by Friese
                 
                Started by AleksShamles, Yesterday, 12:46 AM
                1 response
                2 views
                0 likes
                Last Post Zavylon
                by Zavylon
                 
                Started by RochelleSmiley, 01-21-2021, 10:12 PM
                0 responses
                1 view
                0 likes
                Last Post RochelleSmiley  
                Started by FrankCobalt, 12-03-2020, 05:24 PM
                4 responses
                12 views
                0 likes
                Last Post Angustin  
                Started by basketballeven, 12-23-2020, 11:39 PM
                1 response
                5 views
                0 likes
                Last Post lindsey0120  
                Started by Deborahlanker, 01-21-2021, 03:22 AM
                0 responses
                2 views
                0 likes
                Last Post Deborahlanker  
                Started by Deborahlanker, 01-21-2021, 02:56 AM
                0 responses
                4 views
                0 likes
                Last Post Deborahlanker  
                Started by Deborahlanker, 01-20-2021, 08:16 AM
                0 responses
                2 views
                0 likes
                Last Post Deborahlanker  
                Working...
                X