HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fable 3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fable 3

    http://xbox360.ign.com/dor/objects/1...ry1_21110.html

    I was starting to get tired of it but some of these new features are looking good. The combat looks a lot better. The counter moves and even some Devil May Cry esque hopping on hopping on somebody's back over them and stabbing them in the back.

    The alignment morphing looks better, too.

    All I really ask is a fucking voiced character. Games like Mass Effect really dull down all these RPGs where you don't have a voiced character.

    Other than that it looks pretty cool for what little was shown in the above video.
    Originally posted by Helmz
    This album Is my shit.
    Everybody should download this.
    If you ain't feelin it.
    Then stick to R&B bitches.
    AO kills shit.
    www.myspace.com/sevenmethods
    Get at me

  • #2
    Plus that the game seems to be rather mature...and dark. Read this


    http://www.destructoid.com/x10-hands...i-163406.phtml


    That atmosphere sure sounds dark...a corrupt king, children who are already working in factories and shit, that sounds like some dark shit.
    "Sometimes, it's only madness that makes us who we are. And who we will be"

    Comment


    • #3
      So who's getting it?

      I've pre-ordered my copy already.

      Comment


      • #4
        i can't wait to see what they've done.

        Comment


        • #5
          I want it but may not be able to afford it. BTW they have answered my request and your character will now talk. I'm very happy about that.
          Originally posted by Helmz
          This album Is my shit.
          Everybody should download this.
          If you ain't feelin it.
          Then stick to R&B bitches.
          AO kills shit.
          www.myspace.com/sevenmethods
          Get at me

          Comment


          • #6
            I love the Fart expression in this one.

            You grab the persons neck and put their face to your ass and rip one. its hilarious rofls

            Comment


            • #7
              The first was amazing i played it on PC which led me to buy a 360 to play the second which was also amazing, so one way or the other ill be playing this game. A lot of the TGS footage getting released looks great the co op looks cool too i think im going to have to buy a 360 again for this. Damn i want to play it right now lol, cant wait.
              LastFM

              Comment


              • #8
                Yo AK, where did you see those videos at? I looked for them but no luck.

                Can't you play Fable 3 on your PC?
                Originally posted by Helmz
                This album Is my shit.
                Everybody should download this.
                If you ain't feelin it.
                Then stick to R&B bitches.
                AO kills shit.
                www.myspace.com/sevenmethods
                Get at me

                Comment


                • #9
                  I didnt know it was announced for PC until recently, and apparently it just got delayed on PC so we'll see.

                  and i cant find that footage anymore.. i think it was an on stage demo. i cant remember honestly. it shows the same area from two players perspectives and showed how each players world was different based on the way they had completed quests.
                  LastFM

                  Comment


                  • #10
                    pre-ordered.. on torrents lol.
                    Vexx, bitch.

                    Comment


                    • #11
                      ^ wish I could do the same. SOOOO many games I want in October. This, Castlevania and MMA. Can't afford them all and can't pick just 1. UGH.
                      Originally posted by Helmz
                      This album Is my shit.
                      Everybody should download this.
                      If you ain't feelin it.
                      Then stick to R&B bitches.
                      AO kills shit.
                      www.myspace.com/sevenmethods
                      Get at me

                      Comment


                      • #12
                        It's cool for single-player games, get 'em for free and shit, but missing out on the multiplayer is a killah.
                        Vexx, bitch.

                        Comment


                        • #13
                          ^ Yeah I bet. I got a second broken 360. I wanna fix it & use it for SP games.
                          Originally posted by Helmz
                          This album Is my shit.
                          Everybody should download this.
                          If you ain't feelin it.
                          Then stick to R&B bitches.
                          AO kills shit.
                          www.myspace.com/sevenmethods
                          Get at me

                          Comment


                          • #14
                            Pc >*
                            LastFM

                            Comment


                            • #15
                              ^ Too expensive though. I would love to PC game but with a 360 controller. I really wanna play The Witcher. Was disappointed when the console version was cancelled.
                              Originally posted by Helmz
                              This album Is my shit.
                              Everybody should download this.
                              If you ain't feelin it.
                              Then stick to R&B bitches.
                              AO kills shit.
                              www.myspace.com/sevenmethods
                              Get at me

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by Monret, 04-16-2021, 07:38 AM
                              1 response
                              7 views
                              0 likes
                              Last Post WesleyDrake  
                              Started by Louiscuming, Today, 12:53 PM
                              6 responses
                              15 views
                              0 likes
                              Last Post Louiscuming  
                              Started by saykat, Today, 12:26 PM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post saykat
                              by saykat
                               
                              Started by Deborahlanker, Today, 11:32 AM
                              4 responses
                              7 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Nancystarkman, Today, 11:14 AM
                              0 responses
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post Nancystarkman  
                              Started by Nancystarkman, Today, 10:59 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Nancystarkman  
                              Started by Deborahlanker, Today, 01:10 AM
                              4 responses
                              20 views
                              0 likes
                              Last Post Louiscuming  
                              Started by Deborahlanker, Yesterday, 02:48 AM
                              5 responses
                              9 views
                              0 likes
                              Last Post Nancystarkman  
                              Started by Nancystarkman, Today, 03:09 AM
                              0 responses
                              4 views
                              0 likes
                              Last Post Nancystarkman  
                              Started by Nancystarkman, Today, 01:30 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Nancystarkman  
                              Working...
                              X