HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

FUCK!!!!! I Got Busted

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • FUCK!!!!! I Got Busted

    Comin Home Tonight From Work I Got Stopped At A Cop RoadBlock n sure enough I wasnt wearin my seatbelt n had too much shit in the way to put in on in time..so when i pull up for em to ask for liscense n proof of insurance..they notice my seatbelt n i told em i didnt have insurance..so they told me to pull to the side..then dude asked me to get out..so i got out n he told me since i was cool about it..he wasnt gonna charge me for the seatbelt n told me if i got proof of insurance i have to just pay court costs of like 25 bucks..then hes like u mind if i search ur truck cuz u smell like dope..i was like okay..hes like u sure i was like yeah..he said u got anything in there i should know about i was like uh..theres a roach in the ashtray..then hes like brandon u've already lied to me..u have papers in there too..i was like i forgot about them..n the guy standin there with me at the back of my truck was like..whats that in your shirt pocket..i was like oh..thats a baggie..but it dont have much in it...he was like..tom..look at this..then the other officer was like brandon why didnt u tell me bout that...i was like..well..i forgot about that..hes like..do u have anything on u i should know about..i was like mm..no..then the other officer patted my pants pocket n was like whats that...i was like thats a bowl..but it dont have any in it..then the other cop was like do u have anything in ur crotch..i was like no..but sure enough he made sure he felt..that fucker..then after all that he comes back and says..what do u want me to do..u want me to write u another ticket or jail..i was like ticket if u could!anyways then he wrote me just a ticket for the bowl..n not for the weed since it was just shake..haha..atleast i got off a lil bit..didnt get charged with a shit load..but the damn ticket for the bowl is like damn $250! fuckin bullshit.. oh well..2 court dates for Nov 17 for me..guess no Encore for me..lol
    Last edited by Brandon6272004; 10-30-2004, 10:49 PM.
    "He was in the world, and the world was made by him, and the world knew him not."

  • #2
    damn that fucking sux
    Bring on the NFL season. Let's go Bucs!!!
    Xbox Live & PSN: biggiejerseys
    Be sure to send me a message telling me who you are.

    Comment


    • #3
      thats why i say definately time to blaze one now..
      "He was in the world, and the world was made by him, and the world knew him not."

      Comment


      • #4
        that's brutal...cops eh...why can't they actually prevent real crimes, where people are actually being hurt or hurting someone else...damn...always gotta pick on the burnouts

        Comment


        • #5
          Bad luck dude. In ottawa, the cops are total retards, and don't do shit. I've never gotten pulled over. Cops are just too fuckin lazy over here.

          Comment


          • #6
            I've never gotten busted for anything drug or alcohol related, even though I've gotten into a lot of stupid shit because of drinking and smoking weed. But if you're a minor then don't worry because you probably won't have to go to jail for that. I got busted for stealing a few days after I turned 18 and had to spend four days in the county jail. I was both drunk and high (a big mistake because whenever I stole before I was always sober and knew what I was doing), but the cop didn't notice (or pretended not to because I was polite and respectful to him) and I was only charged with theft. Sometimes bad luck has a way of doing its thing, and weed and alcohol speed up the process.
            Last edited by Lucky Luciano; 10-31-2004, 02:27 AM.
            "The world is changing and there are new opportunities for those who are ready to join forces with those who are stronger and more experienced" -Lucky Luciano (1897-1962)

            Comment


            • #7
              that sucks

              Comment


              • #8
                ouch. dat sucks man.

                Comment


                • #9
                  That does suck, but at least he gave you a break on some shit.

                  Comment


                  • #10
                    lol thought u got banned
                    http://www.cashcrate.com/280596
                    MAKE EASY MONEY ONLINE, REALLY, ITS EASY ASSHOLES

                    Comment


                    • #11
                      you should have simply said "no" when he asked to search your car. they have i think 30-45 minutes to bring the dog. if they dont, you go free.
                      Eastside, fuck the rest, fuck *****s dont wanna test them Eastside playas *****, they from DECATUR, *****!

                      Comment


                      • #12
                        LMAO that sucks dogg but you didn't get in tooo much shit tho.
                        +ALL FATES HAVE CHANGED+ NOW UR IN A +POOL OF BLOOD+,
                        JUST ASK +JUS ALLAH+ & +ALLAH JUSTICE+ THEY KNO Y I'M COVERED IN MUD!/

                        Comment


                        • #13
                          man thats messed up, when i got searched on friday... http://www.d12world.com/board/showthread.php?t=142387... mans didnt ask me shit, went all in my balls and my ass all my pockets everything didnt ask me a DAMN thing

                          Comment


                          • #14
                            it's a fuckin catch-22 with that car searchin shit, if they ask to search the car, and you say yes you're fucked. and if you say no, that gives them suspicion to search the car. it's gay.
                            Champagne for my real friends, Real pain for my sham friends.

                            Comment


                            • #15
                              sorry man but shit happens
                              http://www.cashcrate.com/280596
                              MAKE EASY MONEY ONLINE, REALLY, ITS EASY ASSHOLES

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by dfhjhfjn, Yesterday, 10:36 PM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post dfhjhfjn  
                              Started by Monret, 09-06-2020, 01:05 AM
                              1 response
                              10 views
                              0 likes
                              Last Post WesleyDrake  
                              Started by touhidfiverr, Yesterday, 07:25 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post touhidfiverr  
                              Started by tkaxec, 09-04-2020, 06:01 AM
                              2 responses
                              11 views
                              0 likes
                              Last Post Hightowertow  
                              Started by ssellecrinkle, Yesterday, 05:15 AM
                              0 responses
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post ssellecrinkle  
                              Started by lapijti56, Yesterday, 05:03 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post lapijti56  
                              Started by Deborahlanker, Yesterday, 03:57 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Eva, Yesterday, 03:36 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Eva
                              by Eva
                               
                              Started by francishoff, Yesterday, 02:12 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post francishoff  
                              Started by Deborahlanker, Yesterday, 01:11 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Working...
                              X