HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

My Open Letter & Apology to the Board

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Good To See The Board Back

    BIG PROOF R.I.P 1973-2006
    NATE DOGG R.I.P 1969 - 2011
    Gone But Never Forgotten


    LLMENTAL4PELLAS - Acapellas & Instrumentals & More! REGISTER NOW!

    Comment


    • #17
      hell yeah, glad the board is back up, i missed this place... good shit dave. R.I.P. JASON...

      Comment


      • #18

        Holy shit.

        I clicked on a rapbasement link expecting to see some old shit and what do you know....the site is back up.


        RIP Dirty Jason. Jesus Christ, that was hard to read.


        Dave, what up!


        where the homie Richie at?
        Rhyme & Reason
        Follow me on Twitter: @Eyerone
        #classreunionmuzik
        Check out my newest freestyle: Eyerone "Can't Tell Me Nothin" http://bln.kr/14VV/

        Comment


        • #19
          Came across this board again by chance. I remember checking to see if it was up again in the past but never was. Dude alotta fucking shit has happened since then..R.I.P. Jason
          I'm...kush'd out my mind..

          Comment


          • #20
            Word appreciate the support guys.

            Lol Eyerone, thats good question mane i miss Richie, i needa connect with that dude. The bigger question is where's Dirty Jim at?



            Dirty Head Dave - Dizerty Dave - Dave Dirty
            Rap Basement
            The One and Only

            Comment


            • #21
              I'm glad to see that this is back up and running! It's been forever!
              NO MERCY - DECEMBER 7TH

              R.I.P. - Big Proof
              October 2, 1973 - April 11, 2006

              Comment


              • #22
                Dave, did you mass email yet?

                I pm'd some but I don't have all day, you could mass email in half a day if the server doesn't crash.

                Comment


                • #23
                  Good to see the board back up :-)
                  aReGee

                  Comment


                  • #24
                    OMG this place was my source for news and music. I didn't contribute much in this forum but it was a great place
                    Buy and Sell Wordpress Themes, HTML sites, and more:

                    http://themeforest.net?ref=redlabel

                    Comment


                    • #25
                      hahaha glad I check in now and then to see if it's back...but is it basically dead again?
                      I'm not entirely sure that Henrik even understands how good Henrik is, smiled Lennon

                      Comment


                      • #26
                        ah wait I used to be a supporter ! dammit
                        I'm not entirely sure that Henrik even understands how good Henrik is, smiled Lennon

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by danielno8 View Post
                          ah wait I used to be a supporter ! dammit
                          same! haha
                          SOX09

                          post of the decade

                          Proof Forever

                          benzer0

                          Comment


                          • #28
                            Whaaat?? This boards back? for almost two years now, I see.
                            Had good times here man. Thanks for bringing back this nostalgia

                            Comment

                            Post ad widget 300x250

                            Collapse

                            LATEST POSTS

                            Collapse

                            Topics Statistics Last Post
                            Started by Dave Dirty, 02-02-2016, 11:03 AM
                            27 responses
                            688 views
                            2 likes
                            Last Post Niels7878  
                            Working...
                            X