HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Question for jerk offs who work at fast food places

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    ya in canada, we say want some pop... but if you were using the correct term, you'd have to say soda.. and some canadians do.. but pop sounds better to say for a drink i say
    I get so high you might see me laugh at something I seen on the turned off TV. I sprinkled kief into a Fonto leaf when I wake I chief before I brush my teeth, for real.

    Comment


    • #62
      Originally posted by Oil_Man View Post
      ya in canada, we say want some pop... but if you were using the correct term, you'd have to say soda.. and some canadians do.. but pop sounds better to say for a drink i say
      this guy is baked all the time hahaha

      Comment


      • #63
        Pop sounds gay as fuck. Ginger or Fizzy ftw

        Comment


        • #64
          I remember in my economics class in high school, the teacher showed some map of the country and which states usually say "pop" and which say "soda." I wish I wasn't such a stoner so I could remember it a bit, but I think it was about 50/50.

          and apparently some places say "coke" instead of pop or soda, which I think is really weird. Like they'd say"Get me a coke, and make it a sprite." lol..

          Anyways, I've always said pop, just cuz that's what I grew up hearing I guess..Soda is probably the correct term techincally, but fuck that. I feel weird saying soda.

          Comment


          • #65
            Originally posted by Koniving Kon View Post
            I remember in my economics class in high school, the teacher showed some map of the country and which states usually say "pop" and which say "soda." I wish I wasn't such a stoner so I could remember it a bit, but I think it was about 50/50.
            and apparently some places say "coke" instead of pop or soda, which I think is really weird. Like they'd say"Get me a coke, and make it a sprite." lol..
            Anyways, I've always said pop, just cuz that's what I grew up hearing I guess..Soda is probably the correct term techincally, but fuck that. I feel weird saying soda.
            Down here in the A we usually say just get me a coke but we also say soda. Never pop though.

            Comment


            • #66
              Originally posted by Chrizz View Post
              Pop sounds gay as fuck. Ginger or Fizzy ftw
              lol fizzy is way more gay then pop

              Comment


              • #67
                Originally posted by Oil_Man View Post
                ya in canada, we say want some pop... but if you were using the correct term, you'd have to say soda.. and some canadians do.. but pop sounds better to say for a drink i say
                We use pop in the Pittsburgh area too. I'm pretty sure we invented the term, but I could be wrong.
                Steelers+Penguins+Panthers=Pittsburgh
                HAIL TO PITT

                Comment


                • #68
                  Originally posted by jorainville View Post
                  Ask for free water, free water is free, it's better for your health and it's free! Like yoy can pay to fuck your health or you can drink free water for free. FREE Ya dig? Soda is shit, it taste like shit, you've been brainwashed to drink that. Dyou know they made up some kinda suger that fools the body into not detecting it? Like if you were to eat too much natural sugar you're body would send signal to you mind that you should stop, but now it doesn't. It's as bad for you tho. Probably worse. Water is what you body use to eliminate de shit you put inside of you. It's amazing to me how many people drink almost nothing but Soda, coffee, energy drink or fake juice. Even milk and real Juice you shouldn't drink nearly as much of them as water.

                  You know, I don't mean being preachy, but them soda companies are spending millions to preach drinking soda to you, so I guess a lil message to hype water here and then ain't bad. It's so much more refreshing than anything else By the way free water is as good as the water you buy.


                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by One-Way View Post
                    You're not Mr. Tough Guy, you're Mr. Jerk Off. Don't think you're hard because you work at McDonalds, buddy.
                    lol your a faggot, why do i have to be hard because im messing around with people... when people fuck with people on jackass i dont see people saying stop trying to be hard, your a fuck....

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by McWannaBe View Post
                      This is exactly what i thought

                      Only low life fagots work at fast food places, and the only way
                      they get themselves to do it everyday is to make other people
                      miserable.

                      Worthless piece of shit. No matter how much ice you put in cups,
                      your life will STILL amount to nothing.

                      lol really because i decided i'd rather not push drugs and get all my federal funding for college taking away so i work at a fast food restaurant, and yes it sucks, but you gotta do something to make it entertaining... so your right imma low-life, and people wonder why people in poverty sell drugs because people talk less shit to you about doing that, but you still get some... society is fucked...

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by Locus View Post
                        What if they come through the drive-through because they don-t want to go in somewhere cuz they're in a hurry?
                        dude it takes two seconds to gointo a 7/11 or some shit and fill up a drink themselves, they dont reeally save that much time

                        Comment


                        • #72
                          Pop 4 life. Fuck soda.

                          Comment


                          • #73
                            loi at McWannaBe judging people the wrong way...
                            P!

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by McWannaBe View Post
                              Are you assholes instructed to put as much fucking
                              ice as possible when people order drinks through
                              drive through or are you just trying to make us
                              hop on board to company you with your misery?
                              yea. My friends told me at McDonalds they tell him to do that cuz its less soda in the cup
                              WOO WOO WOO, You Know it!

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by Deborahlanker, Today, 02:05 PM
                              0 responses
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 12:16 PM
                              0 responses
                              4 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 11:17 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 10:37 AM
                              0 responses
                              8 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by OlmanGrand, 04-17-2021, 04:12 AM
                              3 responses
                              20 views
                              0 likes
                              Last Post nicklloyd  
                              Started by cryptoengineuk, Today, 02:03 AM
                              0 responses
                              4 views
                              0 likes
                              Last Post cryptoengineuk  
                              Started by cryptoengineuk, Today, 02:01 AM
                              0 responses
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post cryptoengineuk  
                              Started by taliagiselle, Today, 01:48 AM
                              0 responses
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post taliagiselle  
                              Started by euikhgfgasw, Today, 01:01 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post euikhgfgasw  
                              Started by Deborahlanker, Yesterday, 10:56 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Working...
                              X