HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

ExAm ReSulTs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ExAm ReSulTs

    i was just wondering if anyone is getting any results soon. Im getting my A level results on thursday, i couldnt of given a shit about it till last night when i started getting worried. I dont think im gonna do that well which is my own fault because i didnt revise till the night before each exam, and i havent got a clue what im going to do next year either, anyway holla back

    *GeMmA*

  • #2
    Yea, im gettin my results on thursday aswell.....and....um....im going to hide for like 3 weeks after I get them so my parents can calm down a bit........:D
    www.canibusworld.com

    Comment


    • #3
      Damn, its this Thursday aint it!?
      I aint bothered what I get.
      As long as it is above G im happy!

      Marcus.

      Comment


      • #4
        I never heard of an A level test but I noticed that all of y'all came from the UK so is this something only u peeps have to take? I just found out like two months ago that I was supposed to take my SATS and I haven't taken them yet so I'm wondering if this is something else I missed. lol I am such a bad student but I got my International Baccaleaureate (an above-honors program at my school thats supposed to get kids into a good college but is very shitty and very stressful) test results and I passed those!

        Comment


        • #5
          Yeah, I was kinda wonderin what this "A Level" thing was all about, then I noticed y'all are in the UK, and I assumed it was your verion of an SAT or sumthin...am I right? Or am I just an idiot? lol

          Comment


          • #6
            Help

            Yeah a-levels are a uk thing. I'm getting mine on thursday as well don't think i'm gonna get any sleep on wednesday - might see you guys in here. Good luck to all you guys!!!
            http://slickjesus.homestead.com/files/skittle.gif

            The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist

            AIM: SkittlesRap
            MSN: [email protected]

            Thanx to everyone for making me feel so welcome and I look forward to meeting all my fellow UK derty heads.

            Comment


            • #7
              Just wanna wish u Dirty headz from tha Uk who r gettin there A level result tha very best...hope u guys did well!.......not like me of cos who has 2 resit my first A level year again......don't get me wrong it ain't cos i'm a dumb ass or anythin'..(i did really well in my GCSE's).....but i had abit of a bad year this year...family shit..u know how it is....evry thin'was gettin on top of me and just stressin me out so college was tha last thing on my mind ..i didn't even turn up 4 sum of my exams.. things were that shitty at home.....( by tha way i ain't writin this 4 y'll 2 feel sorry 4 me or wot eva)....but i'm just sayin at least u guys don't have 2 resit tha year again......it'll work out ok eventually...and it might b a blessin in disguise after all...cos at least i'm gonna have an extra year 2 save up 4 my BIG trip 2 America...hehe...i can't fuckin wait!!!!!!!! Anyways peace out luv Nataliexx

              PS: GOOD LUCK!!!:D
              AIM - D12DirtyAss

              Email - [email protected]


              THE DIRTY HEAD MAFIA - wit a mission 2 fuck up teenyboppers

              KEEPIN IT DERTY !!!!!

              Comment


              • #8
                Originally posted by dirtydozen2001
                and it might b a blessin in disguise after all...cos at least i'm gonna have an extra year 2 save up 4 my BIG trip 2 America...hehe...i can't fuckin wait!!!!!!!! Anyways peace out luv Nataliexx
                We will welcome you with open arms...
                My Eminem and D12 collection for sale

                Comment


                • #9
                  Re: Help

                  Originally posted by skittles
                  Yeah a-levels are a uk thing. I'm getting mine on thursday as well don't think i'm gonna get any sleep on wednesday - might see you guys in here. Good luck to all you guys!!!
                  Oh damn I am glad I don't live in the UK!! lol I took 3 advanced placement tests this year (suppossed to be 4 but I asked for a refund for my Spanish one cuz I suck at it lol) and 2 International Baccaleureate tests. Plus more tests next year and I got to take my SATs still. I soooo do not need any more tests. LuvSlim-H8Kim you're not an idiot I was wondering too. Did u take your SATs yet? I am really procrastinating on them and then I don't know shit about the difference between the SAT I and SAT II so I don't know which ones to take.

                  Comment


                  • #10
                    yeah im planning on going to america soon as well, and it might be sooner rather than later depending on my results.

                    *GeMmA*

                    Comment


                    • #11
                      Im plannin on immigrating to afghanistan today.....just so my moma cant beat my ass when she finds out Ive done shit :D...

                      Any dirty heads I can hook up with in afghanistan :D

                      p-ce
                      www.canibusworld.com

                      Comment


                      • #12
                        Word with the test results thing I took my ACT"s last march i think and I didnt review shit cuz i honestly didnt care and i bounced up there and got a 23 which was better than alot of people in my school. Bottom line is more u worry bout a test the more u cant do about it.
                        My Detroit Music Stash

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by richiez313


                          We will welcome you with open arms...
                          ...thats a really sweet thing 2 say dawg....thanx...i've had this big ambition 2 travel around America 4 years now....so i can't wait 2 go......i'll have 2 come and c ya when i'm down in Deroit and show ya how us UKer's party dirty derty style.....anyways peace out luv Natalie -(Dirty Scoutess of Liverpool).......ohh and Richie...congratulations again on ur new position in tha Dirty family....u'll do a Great job!

                          PS: Y'll should of got ya A level results today...so come on...how did u guys do?
                          AIM - D12DirtyAss

                          Email - [email protected]


                          THE DIRTY HEAD MAFIA - wit a mission 2 fuck up teenyboppers

                          KEEPIN IT DERTY !!!!!

                          Comment


                          • #14
                            yo, i hope y'all got good exam results today, i have always dreamt of travelling around america since i was real small, but i doubt that'll happen cos my mum is makin us move 2 australia soon n i really dont wanna go which means i wont be able 2 go 2 america 4 even longer. im not tellin my sob story or nothin im jus kinda pissed n i jus keep typin n typin n i think i'll stop now.
                            luv vicki xxx
                            Fuck a headache
                            Give me a migrane
                            Damn it i like pain

                            RIP
                            Aaliyah, Tupac and everyone who died in the terrorist attacks
                            you'll be missed by all

                            My love goes out to the families and friends of everyone killed.

                            Comment


                            • #15
                              Yo xplicit, wait for me, ill pack my bags tonite.
                              I got my exam results.
                              E in Psychology
                              E in General Studies
                              E in English Language
                              B in ICT

                              I think these results are dope, you may not think so but you dont know me! My dad definetely doesnt think so.

                              Marcus.
                              Last edited by Marcus; 08-16-2001, 04:26 PM.

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by touhidfiverr, Today, 05:13 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post touhidfiverr  
                              Started by cbdoilcanzanauk, Today, 12:54 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post cbdoilcanzanauk  
                              Started by cbdoilcanzanauk, Today, 12:51 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post cbdoilcanzanauk  
                              Started by Deborahlanker, Today, 12:18 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Yesterday, 11:40 PM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Yesterday, 10:53 PM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by fhgfghtyj, Yesterday, 10:31 PM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post fhgfghtyj  
                              Started by Deborahlanker, Yesterday, 07:16 PM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by tkaxec, Yesterday, 10:50 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post tkaxec
                              by tkaxec
                               
                              Started by Smilert, 07-14-2020, 10:51 AM
                              2 responses
                              18 views
                              0 likes
                              Last Post Hellconjuror  
                              Working...
                              X