HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Doctor Accused Of Racial Remark Directed Towards A Fat Woman

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    "The board said it also is taking a second look at a 2001 allegation — deemed unfounded at the time — that Bennett told a woman recovering from brain surgery to buy a pistol and shoot herself to end her suffering."

    lmfao, damn that Doc is on some Kevorkian shit.
    -[Do You Need Acapellas and Instrumentals? Click Here for all the Free shit you can handle!]-

    Comment


    • #17
      Originally posted by Rainstorm
      Honestly, I am a proud Black man, but I gotta say that doctor is funny.....

      I don't take him seriously BUT I gotta mention a pet peeve of mine. I live in T.O. where racial mixing and interracialism is normal. Fine. Now I live in a Predominantly Portugese, Ethiopian, and Korean neighbourhood. Also present are plenty West Indians (Black or Indian from the Caribbean) and East Indians (Indians from India) and East Africans from various regions. One thing I can never understand is an all too familiar scene in my neighbourhood, and namely, it is this:

      One MAMPIE (very fat) Portugese woman, I mean fat til she's nasty. Just obese, needs to watch what she eats PLUS take up an exercise regime. Not to be insensitive, but there are limits to indulgence. When you reach a certain size, it is bad for your life overall, not just your health! Anyway, these FAT girls, the kind that look like they have more tit on their back than their chest (no disrespect to anyone with glandular problems, but that is a sign to stop eating pizza and doritos every day), and they seem to unanimously be followed by a trail of mixed children!!

      I don't know who these brothers are that are f*cking them, cos they are NEVER seen with men, for obvious reasons, but don't believe the hype y'all, cos SOMEBODY is f*cking that when the lights are low and doors are closed......and leaving seed in them at that......

      I wretch every time I see them, most are straight disgusting black-meat hungry lowlifes who have been conditioned by some irresponsible and possibly borderline-insane brothers to believe that Black men would look at them! They pass you by followed by 4 kids from different men, kids are usually dirty, and as soon as mom spots a Black man, she shoots him a look (like he'd be interested in her nasty ass!) and then grabs the opportunity to impress him with her fake patois (jamaican talk) and starts berating her dirty, neglected children for no reason other than to impress the man!

      It has happened to me WAAAAAY too many times to count, and each time, I resist the urge to hurl, and look away, while hearing her scream down her kids in a fake Jamaican accent, looking over from time to time to see if she's scoring points with me (or ANY other Black man around). I tell you, this is my pet peeve. That she's collecting Black sperm as a trophy, and even more disgusting is the fact that some nasty, ashamed Black men creep between her oily sheets at night. I think it is totally disgusting. So maybe this doctor has SOME truth to his otherwise racist point of view.........

      Did I mention the children are ALWAYS dirty looking, unkept, food around their mouth like their babies when they're 8 years old, and looking emotionally unsupported? I wonder what this next generation of mixed kids from several fathers with White mothers who are too fat and insecure to be of any meaningful help in their lives, will turn out to be. For real, brothers need to leave those girls for the TV and the couch, and find girls who they're NOT ashamed to sleep with, instead of going by cover of night, to slip into an oily, crumby, sweat-stained mattress with a side of beef and actually leave children behind. That is just sick, and straight up, from a real brother, DON'T think brothers are really like that. I swear the few who are, should be committed to the mad house......

      Peace
      Jeez, the article is not even this long.
      My other aliases:
      The West is Back
      Masai
      justp1ayin
      The Man

      Comment


      • #18
        Originally posted by D-$hAdY-12
        ^ We didn't need to know any of that

        And Haha @ this doctor What a guy .. Except for the black guy comment..
        Simple remedy: don't read it.

        And even if you don't need to know it, I can GUARANTEE YOU, there are brothers out there that NEED to know this!

        Peace
        Would you let the system sit (shit) down on your head again? NO, DREAD, NO.
        Would you let the system
        make you kill your brother man? NO, DREAD, NO
        .

        Comment


        • #19
          Originally posted by On The Shelf
          Jeez, the article is not even this long.
          Sorry, I wasn't aiming for less words than the article......long but very true.
          Would you let the system sit (shit) down on your head again? NO, DREAD, NO.
          Would you let the system
          make you kill your brother man? NO, DREAD, NO
          .

          Comment


          • #20
            Originally posted by ethan20
            He likes to do that alot(giving completely useless and unecessary information in random threads). He does that mostly in the debate forum, since he can't debate worth shit he tries to act "intelligent".
            Yeah, talking about fat white bitches, dirty kids, and lowlife brothers is acting mad intelligent. I really wish I could achieve that crowning glory of knowing how to debate, though...........fool. Here, let me give you a rep point, since you debate so well........I didn't even realize this was a debate........

            Peace
            Would you let the system sit (shit) down on your head again? NO, DREAD, NO.
            Would you let the system
            make you kill your brother man? NO, DREAD, NO
            .

            Comment


            • #21
              LOL, there is an Arabic doctor in my old town, and he use to refer to me as whitie. He said it was easier to pernounce than my real name. Isnt that racism just the same? LOL, I didnt care though because I thought it was funny.
              Fuck abeer run lets continue the fun. I keep my brand in stock. Crisper on lock.

              Comment


              • #22
                Originally posted by Rainstorm
                Honestly, I am a proud Black man, but I gotta say that doctor is funny.....

                I don't take him seriously BUT I gotta mention a pet peeve of mine. I live in T.O. where racial mixing and interracialism is normal. Fine. Now I live in a Predominantly Portugese, Ethiopian, and Korean neighbourhood. Also present are plenty West Indians (Black or Indian from the Caribbean) and East Indians (Indians from India) and East Africans from various regions. One thing I can never understand is an all too familiar scene in my neighbourhood, and namely, it is this:

                One MAMPIE (very fat) Portugese woman, I mean fat til she's nasty. Just obese, needs to watch what she eats PLUS take up an exercise regime. Not to be insensitive, but there are limits to indulgence. When you reach a certain size, it is bad for your life overall, not just your health! Anyway, these FAT girls, the kind that look like they have more tit on their back than their chest (no disrespect to anyone with glandular problems, but that is a sign to stop eating pizza and doritos every day), and they seem to unanimously be followed by a trail of mixed children!!

                I don't know who these brothers are that are f*cking them, cos they are NEVER seen with men, for obvious reasons, but don't believe the hype y'all, cos SOMEBODY is f*cking that when the lights are low and doors are closed......and leaving seed in them at that......

                I wretch every time I see them, most are straight disgusting black-meat hungry lowlifes who have been conditioned by some irresponsible and possibly borderline-insane brothers to believe that Black men would look at them! They pass you by followed by 4 kids from different men, kids are usually dirty, and as soon as mom spots a Black man, she shoots him a look (like he'd be interested in her nasty ass!) and then grabs the opportunity to impress him with her fake patois (jamaican talk) and starts berating her dirty, neglected children for no reason other than to impress the man!

                It has happened to me WAAAAAY too many times to count, and each time, I resist the urge to hurl, and look away, while hearing her scream down her kids in a fake Jamaican accent, looking over from time to time to see if she's scoring points with me (or ANY other Black man around). I tell you, this is my pet peeve. That she's collecting Black sperm as a trophy, and even more disgusting is the fact that some nasty, ashamed Black men creep between her oily sheets at night. I think it is totally disgusting. So maybe this doctor has SOME truth to his otherwise racist point of view.........

                Did I mention the children are ALWAYS dirty looking, unkept, food around their mouth like their babies when they're 8 years old, and looking emotionally unsupported? I wonder what this next generation of mixed kids from several fathers with White mothers who are too fat and insecure to be of any meaningful help in their lives, will turn out to be. For real, brothers need to leave those girls for the TV and the couch, and find girls who they're NOT ashamed to sleep with, instead of going by cover of night, to slip into an oily, crumby, sweat-stained mattress with a side of beef and actually leave children behind. That is just sick, and straight up, from a real brother, DON'T think brothers are really like that. I swear the few who are, should be committed to the mad house......

                Peace
                hahahahahaha

                Comment


                • #23
                  Originally posted by 2 Bit
                  LOL, there is an Arabic doctor in my old town, and he use to refer to me as whitie. He said it was easier to pernounce than my real name. Isnt that racism just the same? LOL, I didnt care though because I thought it was funny.
                  lol come on that's cute.

                  and damn, that's so harsh!
                  .. and they said I'm not a fighter.

                  Comment


                  • #24
                    HAHa thats funny shit. Its cool too see that people here can laugh at it instead of getting all mad about it.

                    Comment


                    • #25
                      LMAO @ the comments in this thread. Personally that doctor made me laugh my ass off. (LMAO for those who only understand internet anagrams)...

                      Cheers.
                      AkaZen.Com
                      DigitalBlasphemy.Com
                      Komacyde...The King Of Avatars

                      Comment


                      • #26
                        lol. I was just about to say..being fat isn't a race.
                        I <3 JMart.
                        "The Craig Machine"
                        ^Buy it.

                        -Justine
                        Props to Kali for the avatar. RIP Proof.

                        Comment


                        • #27
                          Rofl!

                          Comment


                          • #28
                            LOL its funny cuz its true.

                            Comment

                            Post ad widget 300x250

                            Collapse

                            LATEST POSTS

                            Collapse

                            Topics Statistics Last Post
                            Started by Deborahlanker, 06-14-2020, 04:43 AM
                            10 responses
                            41 views
                            0 likes
                            Last Post OruellKreesbe  
                            Started by hyuioascceio, Today, 01:31 AM
                            0 responses
                            3 views
                            0 likes
                            Last Post hyuioascceio  
                            Started by cbdcannaleafz, Today, 01:04 AM
                            0 responses
                            3 views
                            0 likes
                            Last Post cbdcannaleafz  
                            Started by cbdcannaleafz, Today, 01:03 AM
                            0 responses
                            1 view
                            0 likes
                            Last Post cbdcannaleafz  
                            Started by Crystalwilson, Yesterday, 11:24 PM
                            0 responses
                            3 views
                            0 likes
                            Last Post Crystalwilson  
                            Started by Rince1985, Yesterday, 02:32 AM
                            0 responses
                            4 views
                            0 likes
                            Last Post Rince1985  
                            Started by edenreagan, Yesterday, 01:54 AM
                            0 responses
                            2 views
                            0 likes
                            Last Post edenreagan  
                            Started by miaxtylgopd, Yesterday, 01:43 AM
                            0 responses
                            3 views
                            0 likes
                            Last Post miaxtylgopd  
                            Started by buyvigornow, 09-19-2021, 10:37 PM
                            0 responses
                            3 views
                            0 likes
                            Last Post buyvigornow  
                            Started by buyvigornow, 09-19-2021, 10:17 PM
                            0 responses
                            3 views
                            0 likes
                            Last Post buyvigornow  
                            Working...
                            X