HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Exclusive News About 50 Cent's Next Album (inside!!!!!)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Exclusive News About 50 Cent's Next Album (inside!!!!!)

    50 CENT'S NEXT ALBUM



    THE CONNETICUT FELON


    INCULDING THE HIT SINGLES......


    LIVIN IN THE CLUB INSIDE OF MY MANSION-FEAT. JIGGA & NICK CANNON

    HAVE I METIONED THE CLUB-FEAT.TONY YAYO & LIL ROMEO

    DOWN TO MY LAST 50 CENT SOLO 50 CENT...SINGS LIKE JA RULE ON THE HOOK


    NOTABLE LYRICS:

    HAVE I MENTIONED THE CLUB...//

    "got shot 9 times//then i went to the club//got sum fine dimes//then we all left the club//went to the crib then back to the club//damn yayo sing it wit me.....wut can i say i LOVE DA CLUB


    DOWN TO MY LAST 50 CENTS

    50 SINGING......"ITS ALL OVER..GARGLE GARGLE
    COUGH COUGH...NAS HIT ME LIKE A COBRA....SNEEZES LIKE A BITCH...EXCUSE ME....THESE ARE THE WORDS OF A DYING BALLA....FARTS....YAYO SNIFFS IN THE BACK GROUND..........IM DOWN TO MY LAST HALF DOLLAR....SOFT SOBBING IN THE BACKGROUND



    DAMN YO WAIT TILL YALL HEAR DIS SHIT ITS FUCKIN HOTT COMMIN OUT DIS WINTER



    YALL GO COP IT 50'S LIFE DEPENDS ON IT

  • #2
    Why waste time to write such stupid shit? This board is being filled with stupid threads lately somthing needs to be done about it.
    Last edited by Jamie.; 09-13-2005, 03:06 AM.
    R.I.P. Deshaun Holton Aka. Proof

    October 2nd 1973 - April 11th 2006

    Comment


    • #3
      DOWN TO MY LAST 50 CENT is quite funny

      but no, you still fail at life

      Comment


      • #4
        umm Someone Shoot This Bitch...

        Look Chump If Suge can Get It so Can U! Whats Ya Gonna DO???

        Comment


        • #5
          lol 50 cent isnt worth all that writing u did dawg

          Comment


          • #6
            prick
            www.myspace.com/l_wiz_uk

            Comment


            • #7
              Originally posted by Jamie.
              Why waste time to write such stupid shit? This board is being filled with stupid threads lately somthing needs to be done about it.

              i agree

              Comment


              • #8
                Originally posted by D12_fuck_up
                prick

                LMAO!! and i love u back faggot

                Comment


                • #9
                  lol "FARTS....YAYO SNIFFS IN THE BACK GROUND" hahahahaha

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by j0hncena
                    umm Someone Shoot This Bitch...

                    Look Chump If Suge can Get It so Can U! Whats Ya Gonna DO???

                    once upon a time 50 cent might have appreciated groupies. he got too much money and white kids now so give it a rest!

                    Comment


                    • #11
                      thats just plain stupid
                      Vitamin water ladies and gentleman,
                      Vitamin water,
                      i dont even have to rap now, life is made

                      Comment


                      • #12
                        wow
                        R.I.P. Deshaun "Proof" Holton

                        1973-2006

                        Comment


                        • #13
                          whahahaha why dont your waste your time on something else ?
                          HIPHOPFOUNDRY FORUM #1

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Bizzy.
                            whahahaha why dont your waste your time on something else ?
                            cos it aint my time i ripped it off another forum

                            found it funny so posted on here. yall aint gonna thank me for bringing you this exclusive shit? pffft!

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by smivs11
                              50 CENT'S NEXT ALBUM



                              THE CONNETICUT FELON


                              INCULDING THE HIT SINGLES......


                              LIVIN IN THE CLUB INSIDE OF MY MANSION-FEAT. JIGGA & NICK CANNON

                              HAVE I METIONED THE CLUB-FEAT.TONY YAYO & LIL ROMEO

                              DOWN TO MY LAST 50 CENT SOLO 50 CENT...SINGS LIKE JA RULE ON THE HOOK


                              NOTABLE LYRICS:

                              HAVE I MENTIONED THE CLUB...//

                              "got shot 9 times//then i went to the club//got sum fine dimes//then we all left the club//went to the crib then back to the club//damn yayo sing it wit me.....wut can i say i LOVE DA CLUB


                              DOWN TO MY LAST 50 CENTS

                              50 SINGING......"ITS ALL OVER..GARGLE GARGLE
                              COUGH COUGH...NAS HIT ME LIKE A COBRA....SNEEZES LIKE A BITCH...EXCUSE ME....THESE ARE THE WORDS OF A DYING BALLA....FARTS....YAYO SNIFFS IN THE BACK GROUND..........IM DOWN TO MY LAST HALF DOLLAR....SOFT SOBBING IN THE BACKGROUND



                              DAMN YO WAIT TILL YALL HEAR DIS SHIT ITS FUCKIN HOTT COMMIN OUT DIS WINTER



                              YALL GO COP IT 50'S LIFE DEPENDS ON IT

                              your a dumb fuck u know that?..SUX YOUR NOT RICH ENOUGH TO GO TO THE CLUB WHENEVER U WANT IN DIFERENT COUNTRIES AND PICK UP ANY DIME BITCH U WANT ISNT IT
                              playoff time!! RED WINGS AND PISTONS BITCHESSS!!!

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by basketballeven, Today, 10:48 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post basketballeven  
                              Started by FrankCobalt, Today, 09:42 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post FrankCobalt  
                              Started by jopsccsa, Today, 09:38 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post jopsccsa  
                              Started by Deborahlanker, Yesterday, 09:23 AM
                              6 responses
                              11 views
                              0 likes
                              Last Post Nancystarkman  
                              Started by properti, Today, 02:46 AM
                              0 responses
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post properti  
                              Started by properti, Today, 02:44 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post properti  
                              Started by viaxalus4, Today, 01:33 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post viaxalus4  
                              Started by viaxalus4, Today, 01:29 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post viaxalus4  
                              Started by FrankCobalt, Yesterday, 05:29 PM
                              1 response
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post Doro
                              by Doro
                               
                              Started by FrankCobalt, Yesterday, 05:28 PM
                              1 response
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post Doro
                              by Doro
                               
                              Working...
                              X