HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

April 04 06-Game spends $2 mill on property in suburbs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Kholdstare
    replied
    He's gonna open every track on his next album with "Glendale *****z stand UP!!!" I can see kindly Mr. McStevens waving his hands in the air... not because of the songs but because he's angry at the guys cutting his half-acre back yard.

    Leave a comment:


  • xShadyKrewx
    replied
    Originally posted by Mizfit_Monstar
    Extremely old news. I was gonna go say whaddup but. I wear to much blue for him.
    I told all yall about 1 month or 2 ago that this foo lives a couple blocks away from me i can get pics if u guys want PM me for it

    Leave a comment:


  • *Olga17*
    replied
    Originally posted by Boothio
    Yeah he'll probably spit in your face too.....and now from his mouth.

    how original, stop defending that bum

    Leave a comment:


  • Boothio
    replied
    Originally posted by *Olga17*
    ^fuck that, spit in his face while u're at it
    Yeah he'll probably spit in your face too.....and now from his mouth.

    Leave a comment:


  • *Olga17*
    replied
    ^fuck that, spit in his face while u're at it

    Leave a comment:


  • Mizfit_Monstar
    replied
    Extremely old news. I was gonna go say whaddup but. I wear to much blue for him.

    Leave a comment:


  • *Olga17*
    replied
    uhhh is it me or is this extremely old news?

    Leave a comment:


  • Frenzythe13th
    replied
    gangsta gangsta gangsta g's fuckin faggot haha.

    Leave a comment:


  • Mizfit_Monstar
    replied
    He Got Jipped Mission Ve'jo has Much bigger and better homes for less. And a Much better neighborhood.

    Leave a comment:


  • Killa Cat
    replied
    Originally posted by d12oh0lic
    that's cool, i would be pissed if i was that girl. anyway thanks for posting.
    yeah she had a change of heart

    Leave a comment:


  • Nasen
    replied
    Originally posted by Newskull
    lol I thought he bought his block... What happen?...
    He still owns it?

    Leave a comment:


  • The Unknown
    replied
    "He got what every ***** dreams of, he's out of the hood"

    Leave a comment:


  • Newskull
    replied
    lol I thought he bought his block... What happen?...

    Leave a comment:


  • Justin Newman
    replied
    good news for game

    Leave a comment:


  • d12oh0lic
    replied
    that's cool, i would be pissed if i was that girl. anyway thanks for posting.

    Leave a comment:

Post ad widget 300x250

Collapse

LATEST POSTS

Collapse

Topics Statistics Last Post
Started by Nancystarkman, Today, 02:22 AM
0 responses
2 views
0 likes
Last Post Nancystarkman  
Started by motherscbdavis, Today, 02:00 AM
0 responses
2 views
0 likes
Last Post motherscbdavis  
Started by motherscbdavis, Today, 01:59 AM
0 responses
3 views
0 likes
Last Post motherscbdavis  
Started by basketballeven, 12-27-2020, 02:38 AM
3 responses
16 views
0 likes
Last Post Drishk
by Drishk
 
Started by jeruheuiex, Yesterday, 11:41 PM
0 responses
2 views
0 likes
Last Post jeruheuiex  
Started by basketballeven, 02-25-2021, 06:02 AM
6 responses
13 views
0 likes
Last Post MasterFX  
Started by Deborahlanker, 10-14-2020, 10:23 AM
1 response
14 views
0 likes
Last Post Nancystarkman  
Started by Deborahlanker, Yesterday, 10:31 AM
4 responses
9 views
0 likes
Last Post Deborahlanker  
Started by Deborahlanker, Yesterday, 09:30 AM
0 responses
2 views
0 likes
Last Post Deborahlanker  
Started by cardosdwe, Yesterday, 09:16 AM
0 responses
4 views
0 likes
Last Post cardosdwe  
Working...
X