HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

2/11/07 Camron-"I bodied Nas, I bodied Jay-Z, I bodied Mase and I bodied 50."

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    the only thing i didnt like about Cams diss.. was the chorus... that's it... the rest was straight... 50's diss was weak as fuck, but that's to be expected.. i havent heard 50 come hard since back when he was dissing Ja... everything post GRODT has been complete garbage... im not even a Cam'ron fan.. i think his albums are garbage... but when listening to these tracks, it's clear that Cam > 50... i know that's not hard, but shit.. just the outro to Cam's song shit all over 50's track... i dont really like either of these "rappers" so i have no reason to side with anyone.. im just being real about it...

    Comment


    • #47
      Originally posted by bachaka61 View Post
      ^what? I told you I cant understand what youre saying... why you aint gettin my dick out your mouth queer
      [email protected] you cant understand my post
      i thought u speak English better than me?
      [email protected] u this retard! now put CAm's dick back to ya mouth
      "Pain is a small thing to a giant, Even the greatest has to suffer sometimes"

      Comment


      • #48
        ^seriously go get an english class or sumthin... what a clown
        WOOOORD FAM

        Comment


        • #49
          Originally posted by bachaka61 View Post
          Cam had alot of punchlines. thats what you peeps fail to see. the hook was kinda wack and the beat too, but Cam murked 50 anyways... re-listen to the lyrics and you'll see, he clowned 50.
          50 didnt even have one punchline. only shit he said was how buck could stab a dude and get away with it. wow. i bet he really hurt cams feelings on that one
          1-0 Cam... dipset bitch
          .

          You CAN'T WIN BATTLES WITHOUT PUNCHLINES.

          Cam won. 50 doesn't do punchlines, he tries to make gangsta music... He ain't gangsta.
          download the newest Helmz mixtape...
          http://www.datpiff.com/Helmz_Benefit...l.m182731.html

          tweet @ewhitsHelmz

          Comment


          • #50
            i think Cam won this time but im a certified Game Dickrider!
            The kicks still Chuck Taylor, the jacket is a Starter I beg you pardon, niqqa we can get it started. If you ain't Nas or the niqqa on the Third Carter
            -THE GAME
            (Best rapper ever)

            Comment


            • #51
              Originally posted by bachaka61 View Post
              ^seriously go get an english class or sumthin... what a clown
              yeah im learnin English
              [email protected] you makin fun of ppl who speal 2nd Lang
              can u speak anther lang?
              i bet u cant, cuz u just listen to Cam's dipshit n u dun learn shit
              "Pain is a small thing to a giant, Even the greatest has to suffer sometimes"

              Comment


              • #52
                Originally posted by JFizzle View Post
                i think Cam won this time but im a certified Game Dickrider!
                see! i have no problem with this guy
                at leat he is more real than dipshit
                "Pain is a small thing to a giant, Even the greatest has to suffer sometimes"

                Comment


                • #53
                  Originally posted by G-bling View Post
                  yeah im learnin English
                  [email protected] you makin fun of ppl who speal 2nd Lang
                  can u speak anther lang?
                  i bet u cant, cuz u just listen to Cam's dipshit n u dun learn shit
                  Actually I can speak 2 other languages fluently. I speak French & Arabic 100% fluently, but I got a lil accent when I speak arabic... ya dig.
                  WOOOORD FAM

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by dreftsnoop View Post
                    Word, And Nas Could Own Them Both, But He isnt on some Immature Bullcrap Like These 2 Losers

                    Bullcrap.............LMAO!
                    Originally posted by Stat Quo
                    yo that shit sounds like it can work...i fucks wit it...keep doin whatchu do...u gone be alright in this game
                    Originally posted by Hush
                    keep doing ya thang homie! Holla...
                    www.myspace.com/teknikalmusic

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by bachaka61 View Post
                      Actually I can speak 2 other languages fluently. I speak French & Arabic 100% fluently, but I got a lil accent when I speak arabic... ya dig.
                      okie! i like french lang! guess i was wrong
                      i dun wanna argue with ya no more unless u wanna !
                      "Pain is a small thing to a giant, Even the greatest has to suffer sometimes"

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by dymonic_chronic View Post
                        cam's diss did have better punchlines then 50s song. but cam's song still sucked hard.
                        atleast 50s track had a mad hook and you can actually bump it in your car. cam's track had a shit beat, shit production and was heaps hard to hear what he was saying (maybe i just had a shit quality version i dunno)
                        So now diss tracks are supposed to be club bangers?
                        TECH N9NE

                        Comment


                        • #57
                          neither jay,mase,50,or nas made any damaging diss to cam.
                          http://board.rapbasement.com/showpos...&postcount=289

                          Comment


                          • #58
                            lol, this is some funny shit...

                            Cam saying he "bodied" Nas and Jay? Wow, and I thought 50 was an egotistical prick...but anyway, this battle is boring, 50 fell off and well, I never liked Cam...but I'll admit, some of his lines made me laugh...
                            "Saying Jumpoff don't sound right, it's blasphemous, downright, I astound mics, music is just what feelings sound like"- Joe Budden

                            Comment


                            • #59
                              im still puzzled as to why 50 would make a video to that. . . . . . . .

                              Comment


                              • #60
                                Cam is a fuckin idiot.
                                Originally posted by BIZZY BONE
                                Puttin' a pistol to my brain, one second before I squeeze,
                                since I'm A gangster, I'm a put myself on my knees.

                                Comment

                                Post ad widget 300x250

                                Collapse

                                LATEST POSTS

                                Collapse

                                Topics Statistics Last Post
                                Started by Deborahlanker, 06-03-2021, 08:33 PM
                                6 responses
                                29 views
                                0 likes
                                Last Post Glenedelstein  
                                Started by Omaha17, 11-11-2007, 08:02 PM
                                1 response
                                21 views
                                0 likes
                                Last Post jesi
                                by jesi
                                 
                                Started by Deborahlanker, Today, 09:34 AM
                                0 responses
                                2 views
                                0 likes
                                Last Post Deborahlanker  
                                Started by Deborahlanker, Today, 09:19 AM
                                0 responses
                                2 views
                                0 likes
                                Last Post Deborahlanker  
                                Started by ceracareavis, Today, 08:47 AM
                                0 responses
                                2 views
                                0 likes
                                Last Post ceracareavis  
                                Started by ceracareavis, Today, 08:46 AM
                                0 responses
                                2 views
                                0 likes
                                Last Post ceracareavis  
                                Started by nmgfefcss, Today, 02:17 AM
                                0 responses
                                2 views
                                0 likes
                                Last Post nmgfefcss  
                                Started by Nancystarkman, Today, 01:04 AM
                                0 responses
                                2 views
                                0 likes
                                Last Post Nancystarkman  
                                Started by defflyshene, Today, 12:06 AM
                                0 responses
                                2 views
                                0 likes
                                Last Post defflyshene  
                                Started by Deborahlanker, 05-24-2021, 08:47 AM
                                6 responses
                                35 views
                                0 likes
                                Last Post marcumharrison1  
                                Working...
                                X