HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Yup now I AM a dirty head: 300 post shoutouts!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Yup now I AM a dirty head: 300 post shoutouts!!!

    Aight yall i been here for a while but i dont post as much as some people, but then again when i post i post something useful or suttin like this. So I been here for a while and I have made a few "Aquaintences" (I know i spelled that wrong lol) and many enemies. So here it is......................


    Closest Road Dawgs
    ------------------------

    Sarcazm - The only person that i talk too outside of D12 world.

    Avatar Stealer - And the rest of your screen names like Avatar Stealer 2, Avatar Theif, and Dick Rider. lol funny ass dude.

    Tone Riggz - Seems like your the only person on here, other than me, that knows about other rappers other than D12.

    Enternal Outlaw- You never really stood out untill I saw how you actually had some balls and said that D12 is not the best thing in the world, and other than a few exceptions they are average rappers. So basically your not a dickrider.


    Peeps thats cool
    ---------------------
    -Tammy Tam

    -Dirty Jim

    -Dizerty Dave

    -Richiez

    -Revdaalkaholik


    Fuck You's
    -------------

    T Money - Your a little bitch, and all you do is bitch about people bitchin.

    Mc Maximus Prime - I just realized what a bitch ass you are.

    D12 Fo Life - Your a bitch ass too, you T money, Mc MAximus Prime, should all make a gay porn together you little bitch.

    AND A SPECIAL FUCK YOU GOES TOO
    KK~420 - All you do is create beef with people, your a fagot ass internet thug. Notice all these people are internet thugs.



    So if anyone of you didnt see your name on the list i either, dont care for you, dont like you, or forgot about you.

    So after today you wont see me for 2 weeks cuz Mr Wonka is lettin me go on vacation. And when i get back since i reached my goal of 300 posts, i might take on a new identity, so yall try to figure out who i am, when i get back. PEACE.
    Last edited by OoompaLoompa; 07-16-2001, 08:57 PM.
    The Family Picture
    http://people.mw.mediaone.net/hlindner/imageGPA.JPGhttp://people.mw.mediaone.net/hlindner/image780.JPG
    (This is me, the pictures crappy but ill put up a better one as soon as get it.)

    "I tell it like it is like aaron neville"
    JoJo Pellegrino

  • #2
    congrats oomps

    congrats oomps lol, I can't post that much, I only post when I want to! well congrats dawg, I should be on dat cool list too =P

    Comment


    • #3
      Yea i sort of forgot about you
      The Family Picture
      http://people.mw.mediaone.net/hlindner/imageGPA.JPGhttp://people.mw.mediaone.net/hlindner/image780.JPG
      (This is me, the pictures crappy but ill put up a better one as soon as get it.)

      "I tell it like it is like aaron neville"
      JoJo Pellegrino

      Comment


      • #4
        Haha..Yea congrats, have fun on vacation!

        TammyTam

        Comment


        • #5
          Up dammit this right here is prolly my last post.
          The Family Picture
          http://people.mw.mediaone.net/hlindner/imageGPA.JPGhttp://people.mw.mediaone.net/hlindner/image780.JPG
          (This is me, the pictures crappy but ill put up a better one as soon as get it.)

          "I tell it like it is like aaron neville"
          JoJo Pellegrino

          Comment


          • #6
            Oh add Dirty Yeroc to that fuck you list, and put bugz rip as "Peeps that are cool" PEACE
            The Family Picture
            http://people.mw.mediaone.net/hlindner/imageGPA.JPGhttp://people.mw.mediaone.net/hlindner/image780.JPG
            (This is me, the pictures crappy but ill put up a better one as soon as get it.)

            "I tell it like it is like aaron neville"
            JoJo Pellegrino

            Comment


            • #7
              lata bro

              have a good vaca, when u get back u can learn to hate me...
              wArToWn GoV'nA....HoLd Me DoWn MaSs

              SHOUT OUTS....FIRST AND FOREMOST
              d12BoStOn(dAnIeLlE)-BIG PROOF(iM yA wArToWn pImP) eNcRy(PaUl) mY bEaNtOwN pLaYa 617- mReMiNeM(kEnNy) mAsS wHaT- Ak47(AdAm) mY rHoDi fUcK- mOnIcA*b- eXoTiCcHiCk (hEy Ma' mUaH-sOmEdAy)- tAmMyTaM(mY Qt)-aLl tHe oThA dIrTy hEaDs iLl GeT u On hErE dOnT wOrRy...........

              http://shitthis.homestead.com/files/cash.jpg

              Comment


              • #8
                Im leavin in 1 hour and i just wanted to up this damn.
                The Family Picture
                http://people.mw.mediaone.net/hlindner/imageGPA.JPGhttp://people.mw.mediaone.net/hlindner/image780.JPG
                (This is me, the pictures crappy but ill put up a better one as soon as get it.)

                "I tell it like it is like aaron neville"
                JoJo Pellegrino

                Comment

                Post ad widget 300x250

                Collapse

                LATEST POSTS

                Collapse

                Topics Statistics Last Post
                Started by Deborahlanker, 09-25-2020, 11:25 PM
                4 responses
                9 views
                0 likes
                Last Post Nancystarkman  
                Started by hfncntj, Yesterday, 11:10 PM
                0 responses
                1 view
                0 likes
                Last Post hfncntj
                by hfncntj
                 
                Started by Deborahlanker, Yesterday, 10:56 PM
                0 responses
                1 view
                0 likes
                Last Post Deborahlanker  
                Started by Deborahlanker, Yesterday, 10:36 PM
                0 responses
                1 view
                0 likes
                Last Post Deborahlanker  
                Started by Deborahlanker, Yesterday, 10:41 AM
                0 responses
                2 views
                0 likes
                Last Post Deborahlanker  
                Started by Deborahlanker, Yesterday, 04:45 AM
                0 responses
                7 views
                0 likes
                Last Post Deborahlanker  
                Started by Deborahlanker, Yesterday, 04:23 AM
                0 responses
                3 views
                0 likes
                Last Post Deborahlanker  
                Started by elnoramullins, Yesterday, 04:06 AM
                0 responses
                1 view
                0 likes
                Last Post elnoramullins  
                Started by Deborahlanker, Yesterday, 03:53 AM
                0 responses
                3 views
                0 likes
                Last Post Deborahlanker  
                Started by mdqwgbokmhug, Yesterday, 02:56 AM
                0 responses
                2 views
                0 likes
                Last Post mdqwgbokmhug  
                Working...
                X