HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Can D12 compete?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Can D12 compete?

    http://www.geocities.com/iceyhotstunaz/

    These guys gotz maaad styl3z, y0.

    http://www.icyhotstunta.com/
    Bizzare I hope you fucked those two midgets in the purple pills video

  • #2
    Who are you guyz?? Rappers?? lol iccyy hott stunnaz lol ahah

    -EnCrY
    Gratsi & Arrivederci,
    Paul "Encrypted" Rocco
    www.ENCRYPTED-MUSIC.tk
    (Contact me professionally for any types business.)

    Comment


    • #3
      Oh no shit!!! D12 are down on this one!!! There is no contest on this one, Icy Hot Stuntaz win handz down!!! (note the sarcasm)
      "Shady stay creative baby hold your head up, don't you let up
      one bit on these motherfuckin suckers you're a soldier +GET UP+
      STAND UP FOR WHAT YOU BELIEVE IN, LONG AS YOU BREATHIN
      THEY JEALOUS OF YOU MAN THAT'S THE ONLY REASON THEY BEEFIN!"
      - Part of Eminem's best verse, wich is part of D12's best song: Words Are Weapons

      Comment


      • #4
        my favorite quote for one of the pictures on there webpage is "Aww jeah, my pops let me pimp out the Tahoe with some stickaz! Phatride"
        lol..yall some true ballers
        R.I.P - Proof

        "Pull you out the truck and beat you ass worse then Reginald Denny"
        -Bizarre-

        Comment


        • #5
          Too White this is a joke, isnt it? I mean, you don't seriously think ur gonna make it with this shit do you? Lol, if you do I oughta make a group called Crazy Crackhead *******s! I would make it quicker than you guys would with that name.

          Comment


          • #6
            check out the kid on the way right, hes got a tattoo now...



            Magic trick...and its GONE!



            That was MAGIC!

            Comment


            • #7
              SlickJesus, i doubt that it's his own posse. I think that post was made for sarcasm towards those guys cauz he thought they were gay when he say them!!

              Well, i just hope that the Icey Hot Stuntaz website was made in a joke, and the 3 actors got paid VERY well...
              Last edited by Da Ghost; 07-27-2001, 05:55 PM.
              "Shady stay creative baby hold your head up, don't you let up
              one bit on these motherfuckin suckers you're a soldier +GET UP+
              STAND UP FOR WHAT YOU BELIEVE IN, LONG AS YOU BREATHIN
              THEY JEALOUS OF YOU MAN THAT'S THE ONLY REASON THEY BEEFIN!"
              - Part of Eminem's best verse, wich is part of D12's best song: Words Are Weapons

              Comment


              • #8
                Uhh these pics been floatin around the web for months now, and anyone who thinks that kid was postin about HIS group has absolutely no sense of sarcasm, or the english language even...
                My breath is disastrous
                And I'll bet cash at the bottom of your style is my name next to an asterisk

                Comment


                • #9
                  tell me....

                  tell me this is a joke!!!



                  PeAcE...
                  shit can happen?
                  nah fuck dat!
                  SHIT HAPPENS!!!

                  Comment


                  • #10
                    HAHAHAHAHA!!! If you listen close you can hear that these STUNAZ sound exactly like Slim Sha...whoops I mean Sarcazum. They all got the same accent. Sarcazum DOGG, why don't you drop them boyys you with and Join the group you should be in: Icy Hot Stunaz!!! LOL man you'd fit right in.

                    PEACE

                    Comment


                    • #11
                      ya'll is mad funny, i just got done having a chat with a d12worlder and an administrator, and we came to the conclusion that yall keep makin threads dissin me cause yall is jealous. now im not self-centered, but shit. mizz thang started hot d12guys with me, i got a tight ass crew, and i have the balls to post my audios, even if they are whack, at least im tryin. so come on yall, lets act like some icp fans and make some more threads titled "Sarcazms my bitch baby!" lmfao!!!!!!!

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sarcazm
                        ya'll is mad funny, i just got done having a chat with a d12worlder and an administrator, and we came to the conclusion that yall keep makin threads dissin me cause yall is jealous. now im not self-centered, but shit. mizz thang started hot d12guys with me, i got a tight ass crew, and i have the balls to post my audios, even if they are whack, at least im tryin. so come on yall, lets act like some icp fans and make some more threads titled "Sarcazms my bitch baby!" lmfao!!!!!!!
                        yo 4 real guys i takes alot of balls to say :my audios are whack.
                        yall need 2 stop hating on sarcazm just cause he sorda looks like eminem...hes not trying be eminem , hes lookin up 2 him ......
                        atleast hes trying

                        Comment


                        • #13
                          Wut the fuck you guys got against sarcazm I havent seem him say shit about you so why make dumb ass threads dissin him for no reason?

                          Damb just cuz hes doin his thing rap wise dont meen you guys have to be jelous. All im sayin is chill and focus your aggression on that bitch made FEMIN3M_2001! thats all I got to say.

                          Comment


                          • #14
                            TooWhite... thats funny as hell... they sound gay as hell... they got no flow... and ive listened to Sarcazm.... he aint bad... i bet most of you rely on shit other people said... as he said.... at least hes tryin.... ive heard his freestyle but thats it... i wanna hear a song you put together with the rest of your crew... i wanna see what youre songs sound like....
                            Dirty Shady
                            Straight Outta Tha D
                            RIP - all lost on 9-11-2001

                            Comment


                            • #15




                              dis is ANOTHER public service announcement brought to y'all in part by them fuckin' RETARDS str8 from the 313...................





                              -------------------------
                              okay, so i already posted this in another thread...........






                              so sue me.....
                              http://www.slog.f2s.com/images/d12world_sig.jpg

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by besabki, Today, 04:50 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post besabki
                              by besabki
                               
                              Started by Deborahlanker, Today, 03:39 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 03:23 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 02:29 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by sylviaweber, Today, 02:13 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post sylviaweber  
                              Started by Deborahlanker, Today, 01:25 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 01:07 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 12:46 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 12:26 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by touhidfiverr, Yesterday, 05:13 AM
                              0 responses
                              7 views
                              0 likes
                              Last Post touhidfiverr  
                              Working...
                              X