HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Who Saw It??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Who Saw It??

    they played purple hills twice on MTV today!! its sooooo good!! i well like that video!! they cut it short just now tho, its so gay when they do that! we didnt get 2 see the midgets properly n e way! who saw it? lol. i know u did D12_FUCK_UP!!

    G SHIT

  • #2
    no i missed it, although my friend told me he saw it after it had been on. I have watched the video online a couple of times and i think its really funny.
    *GeMmA*

    Comment


    • #3
      they played it earier 2day, i was shoppin up london and som1 text my mate sayin it was on, we was all like "shit!" coz it came out lame on all our streams. and they just played it on slect now it wil get caned on kiss and the box soon enuff tho, good shit

      Comment


      • #4
        DaMn

        cuffing hell, i was not long ago watching select, arrrrgh i dont believe it, oh well, anyway if you have uk play on digital, its eminem night tonight, it has up in smoke on which is on for a couple of hours so i dont know if its the video or not

        Comment


        • #5
          really? ive got that channel. i have the up in smoke dvd, it will probably just b the same, but thanks n e way where abouts u @? u goin to the astoria?

          Comment


          • #6
            i saw it, f'sho!!

            I saw the video on BET at 6 on 106&Park and the video is fuckin HOTT!! It kinda reminds of B.O.B by Outkast, with the colors and shit, but this is much funnier, i was laughing so hard. See it f'sho, god damn i cant wait for the ALBUM.:D
            "Bitch I'll take ur marijuana"

            Comment


            • #7
              oh yeh, thats tru bout all the colours. i looked @ the TV guide thing, theres an hour eminem documentary then 2 and a half hour up in smoke concert, thats pretty cool, ill watch that cheers, i didnt know that was on, i neva watch that channel!

              Comment


              • #8
                im from the UK and yes i am going to astoria but im pretty freaked and scared because im going on my own.

                *GeMmA*

                Comment


                • #9
                  r ya? lol. well ur loyal fan, thats cool. im goin wit about 20 other people, lol. but im fuckin freaked coz i dont got my fuckin tickets yet!! they better come soon, i got them from the same place i got tickets 4 em in february. i will b brewin if they dont come!

                  Comment


                  • #10
                    i havent got my ticket either yet, and i am going to xzibit the night b4 too which i also havent got my ticket through for but i have someone to go with for that which is good. i used a different company to what i used for my eminem tickets so i dont know how reliable they will be.
                    Last edited by *bacardi*; 06-08-2001, 09:13 AM.

                    Comment


                    • #11
                      whats the funniest part?

                      Yo, i liked the part when Kuniva is arm wrestling that fat lady, then he checking out some chick at the bar and then she turns around and she is a guy. LMFAO.
                      "Bitch I'll take ur marijuana"

                      Comment


                      • #12
                        i like it on the chorus when it all "i been to many places, i seen so many faces" and they r scannin the room from side to side, i like that bit, it looked good. uhmm....i dunno, i think its a good vid. alot of parts r cool. bacardi where did u get ur tickets 4 the astoria from?

                        Comment


                        • #13
                          oh god, ok i couldnt find any tickets anywhere, so i was ringing loads of companies until one said they had some, the link i got it off was something to do with the astoria itself so i think it was there own booking office.

                          Comment


                          • #14
                            ok, well, if u got urs from their bookin office and aint got them yet, surely i dont need 2 b too worried just yet

                            Comment


                            • #15
                              Re: whats the funniest part?

                              Originally posted by Dirty Head JT
                              Yo, i liked the part when Kuniva is arm wrestling that fat lady, then he checking out some chick at the bar and then she turns around and she is a guy. LMFAO.
                              Hey I'm not trying to be sarcastic, but Swifty is the one arm wrestling, and Kuniva is the one that pulls Kon Artis' arm off. That part is funny though, lol.

                              TammyTam

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by Smilert, Yesterday, 03:47 PM
                              1 response
                              3 views
                              0 likes
                              Last Post tkaxec
                              by tkaxec
                               
                              Started by dechanterait36, Today, 05:20 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post dechanterait36  
                              Started by Deborahlanker, Today, 05:09 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 04:57 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 04:32 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 03:53 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by hymcdgy, Today, 03:14 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post hymcdgy
                              by hymcdgy
                               
                              Started by Deborahlanker, Today, 03:11 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 02:54 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by keithmcgee, Today, 02:44 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post keithmcgee  
                              Working...
                              X