HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

N.E.R.D - lapdance+proof

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • dredoggthepimp
    replied
    fix ur fuckin sig^^^!!! (arguingsm 2:-$2black

    Leave a comment:


  • Kali
    replied
    I didn't realize the song was so old! I still love that song.

    Leave a comment:


  • dredoggthepimp
    replied
    christ this is a big bump!!

    Leave a comment:


  • damien1928
    replied
    Originally posted by Bullet
    yeah..I saw him there too...but ya dont c him very long though...
    you can view it here==>
    http://www.launch.com/musicvideos/vi...s07&p=WMP&b=28
    ya can see him the longest at 1.15 or sumthing

    peace

    thanks! videos dope...

    Leave a comment:


  • AidToBeKool
    replied
    Yea.. I was looking at old thread and when i saw this one.. I watched it on launch.com and you see the guy they're talking about for like 1 sec he looks a lot like proof.. does sb know if its really him already lol

    Leave a comment:


  • Chronic
    replied
    Yea yea i pointed out that he was on the video ages ago and like Bullet pointed out, it looks like Proof with the red cap on. That video on MTV after 10pm is 0o0o0o0o0o0o0o0o0o0o0 baby!!!!!

    So Solid dude i know how ya feel when most people r into that hard house stuff, all my mates r like " Yea! I wanna go to Cream and GateCrasher and watch Judge Jules on the decks! Yay! so much fun......." etc.

    Peace.
    Last edited by Chronic; 06-10-2001, 04:22 PM.

    Leave a comment:


  • 5lim5hady
    replied
    kelis

    yeah im sure kelis is at da end of da vid



    PeAcE....

    Leave a comment:


  • So Solid Player
    replied
    Enter the Battler

    I will b there if i can find one of ma mates to get there wit, coz most of my mates are like "fuck man rap's shit, trance and hardhouse is well the best", so it narrows my options for people to get there with, but yea, if i find someone i'll definitely b there, no doubt ure gonna b there d12fuckup

    Leave a comment:


  • D12_fuck_up
    replied
    lol yeah i know know i proper gotta check it out. yo u from UK aint ya? u cummin doen to london in august or cant ya make it?

    Leave a comment:


  • Bullet
    replied
    ok...

    uuh, I believed it was @ 1.15 minutes, where you can see him the longest...He's the guy wit the red cap and a jeans jacket or sumthing, he appers on the left side...

    Leave a comment:


  • So Solid Player
    replied
    Enter the Battler

    Same ere D12fuckup, Can someone tell me where exactly in the video he appears? coz that shits buggin now, cant see him on it

    Leave a comment:


  • D12_fuck_up
    replied
    lol....aight cool i'll be checkin it out

    Leave a comment:


  • Bullet
    replied
    dunno

    well, I wouldnt know why he's in the vid, but I'm 100% sure Kelis is in the vid, and I wouldnt know why she's in the vid neither, so...but I think its him..

    Leave a comment:


  • D12_fuck_up
    replied
    aight well next time it cums on i'll be keepin a close eye on it. lol do u actually think its proof though? i mean i iant sayin ur wrong or nething but i just dpnt see y he would be in the video.

    neway thanx for the info. much appreciated

    Leave a comment:


  • Bullet
    replied
    well

    dunno..that guy looks a hella of a lot like him, but the one in the video has earrings, and I dont remember Proof having earrings..but I could be wrong...

    Leave a comment:

Post ad widget 300x250

Collapse

LATEST POSTS

Collapse

Topics Statistics Last Post
Started by basketballeven, Today, 09:46 AM
0 responses
1 view
0 likes
Last Post basketballeven  
Started by basketballeven, Today, 09:31 AM
0 responses
1 view
0 likes
Last Post basketballeven  
Started by basketballeven, Today, 09:23 AM
0 responses
2 views
0 likes
Last Post basketballeven  
Started by Slyk, 07-14-2008, 12:28 PM
1 response
26 views
0 likes
Last Post jesi
by jesi
 
Started by basketballeven, Today, 07:39 AM
0 responses
2 views
0 likes
Last Post basketballeven  
Started by basketballeven, Today, 07:24 AM
0 responses
2 views
0 likes
Last Post basketballeven  
Started by basketballeven, Today, 07:21 AM
0 responses
2 views
0 likes
Last Post basketballeven  
Started by basketballeven, Today, 07:06 AM
0 responses
2 views
0 likes
Last Post basketballeven  
Started by nk1288, 01-09-2008, 10:47 PM
1 response
23 views
0 likes
Last Post noahharry  
Started by offeroncbduk, Today, 04:58 AM
0 responses
3 views
0 likes
Last Post offeroncbduk  
Working...
X