HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

D12 owes me money lol

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • D12 owes me money lol

    Its all because of D12's Fight Music that they owe me money...you see I was driving down the street tonite with my system blastin fight music, and I see flashin lights, so I pull over and recieve two tickets....... $50 for noise pollution.....$60 for disturbing the peace.......dammit...i owe them $110 in tickets cause of one song......haha.......somebody owes me money for putting out some good music,.....lol....i don't actually expect anything...just thought i'd let yall know....peace

  • #2
    lol, that sucks but thats funny too

    Comment


    • #3
      lol damn how loud were you blasting it? Its one of those things that sucks, but when you look at it, its kinda funny. Two tickets is a little much though. Maybe they could have given a noise pollution one, but I think disturbing the peace is a little overdoing it.

      Comment


      • #4
        The worst things that have ever happened to me while driving with loud music:

        *The day the MMLP came out i had Kill You on as soon as i got the CD in my car and it was real loud and i was still in the mall parking lot, some old lady tried getting me to turn it down so i ignored her and turned it up then took off

        Driving with Red and Meth's song "Da Rockwilder" really loud and a cop just did a quick flash of his lights to let me know to turn it down, kept driving, nothin happened
        Go CANADA

        Comment


        • #5
          thats nuttin..

          i was jus steppin out of hmv with my copy of devils night.

          and there was 2 cops eating a couple a doughnuts.

          so i left, got in my car, put the cd in the cdplayer in my car, and looked through the booklet.

          so i was jus comin outta the parkin lot, so i blasted"thats how"


          then some damn cop come up to me and tell me "shut that music off", so i jus ignored him

          then he say again "shut that shit off!!"so i drive up to the curve and say "fuck you".

          next thing i know i got a cop car tailin me "fuck, damn cops", so i take out my rcp90 (machine gun, for all u under 9)and slow down till im on the pace as my tailer. i stop the car. he yells "please get out of your car and put your hand in the air" so i get out, door still open.

          "u have the right to remain ...bla bla"

          "ok can i jus get my cd?"

          i go get my "cd" which wuznt my cd

          BOOM! blast that ma fucka through the fuckin roof.

          "thats how. p.o's get shot up"`
          Last edited by Dirti-Bizness; 08-04-2001, 05:53 AM.
          [email protected]
          The Proof is in the puddin', Just ask Deshawn Holton.

          Comment


          • #6
            thats' nothing

            I had a $4000.00 sytem in my car and i was the absolute last person u would want in front of ur house,i got almost 13 tix,in the state of Virginia alone,my buddy Chris,i had given him and his girl a ride home 1 day,and they had a wooden house,he went in with his girl and said he'll be right out,so i was pumpin' Brand Nubian,they think they're all that,and about a couple of seconds later,everybody come running out the house,and i thought something was wrong,they come running up to the car,and said turn off my music,and come in the house,so i went in and everything they had on walls was on the floor,i shook everything apart in their house,but thats what happens when you pushing over 4000 watts,and u couldn't even sit in my car passed 8 on the volume,shit was just too loud and my volume went up to 30,and i only turned it all the way up twice and i was across the street with the door open so i could contol the radio with the remote,i guess thats' why i can hadly hear shit,nowadays!!!
            mr. poop chute banger says....
            Homeland Security Advisory System
            http://www.dhs.gov/xinfoshare/progra...ease_0046.shtm
            is wrestling fake?
            http://www.wimp.com/fake/

            Comment


            • #7
              come on yall...i took one for the team..lol

              Comment

              Post ad widget 300x250

              Collapse

              LATEST POSTS

              Collapse

              Topics Statistics Last Post
              Started by Smilert, Today, 03:50 PM
              0 responses
              1 view
              0 likes
              Last Post Smilert
              by Smilert
               
              Started by Smilert, Today, 03:47 PM
              0 responses
              1 view
              0 likes
              Last Post Smilert
              by Smilert
               
              Started by Bynarden, Today, 10:35 AM
              1 response
              3 views
              0 likes
              Last Post WesleyDrake  
              Started by tkaxec, 09-18-2020, 10:50 AM
              1 response
              4 views
              0 likes
              Last Post Smilert
              by Smilert
               
              Started by besabki, Today, 04:50 AM
              0 responses
              1 view
              0 likes
              Last Post besabki
              by besabki
               
              Started by Deborahlanker, Today, 03:39 AM
              0 responses
              1 view
              0 likes
              Last Post Deborahlanker  
              Started by Deborahlanker, Today, 03:23 AM
              0 responses
              1 view
              0 likes
              Last Post Deborahlanker  
              Started by Deborahlanker, Today, 02:29 AM
              0 responses
              2 views
              0 likes
              Last Post Deborahlanker  
              Started by sylviaweber, Today, 02:13 AM
              0 responses
              1 view
              0 likes
              Last Post sylviaweber  
              Started by Deborahlanker, Today, 01:25 AM
              0 responses
              3 views
              0 likes
              Last Post Deborahlanker  
              Working...
              X