HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

My Salsa (Sequal to my band)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • My Salsa (Sequal to my band)

    just some shit i wrote. no offense towards D12. this aint a diss.

    (Intro)
    I don't know dude...
    I think everyone's all jealous and shit...
    Cuz I'm like the lead singer of my salsa dude...
    And I think everybody's got a fuckin problem wit me dude...
    And they need to take it up wit me after the show...
    Because...

    (Chorus)
    These chicks don't even know the name of my salsa...
    But they're all on me like they wanna get closa...
    Cuz once I blow they know that I'll be the soldier...
    All because I'm the lead singer of my salsa...

    (Verse 1)
    So I get on stage right, pick up da mic
    Spot some gay fags and I'm all like
    "Sup faggots, wanna see a magnum"
    "Hold my bag while I reach in and grab one"
    They're all like "Oh my god it's him"
    "The dude who hates gays and likes lesbians"
    "I swear to fuckin god dude you fuckin rock"
    "And by the way 'fore you leave, I like suckin cock"
    And by now the rest of those faggots get jealous
    Especially when I stop dissin fags and get rebellious
    All the faggots start yellin', all the top gays
    Throw their bras and their shirts and their thongs on stage
    So every single night they try to sit next to me
    Braggin bout how they wanna have sex with me
    If you think that, you should know not to mess wit me
    Damn...Dude I just thinkin' you're trippin on ecstasy
    Yesterday those faggots tried to smoked cess wit me
    Cuz I told them that they're nothin but pests to me
    This faggots shits not for me, I dont want u to be molestin me
    Because...

    (Chorus)
    These chicks don't even know the name of my salsa...
    But they're all on me like they wanna get closa...
    Cuz once I blow they know that I'll be the soldier...
    All because I'm the lead singer of my salsa...
    My salsa (x9)

    (Verse 2)
    I just wanna see a faggot backwards don't I
    Hey Ja, how come ya album never went multi
    Smash these faggots and do a drive by in my Toros
    While you in ya garage, I'm on stage at a live performance
    Chicks wanna hook up, then I call them a liar
    Listenin to tapes, findin out they whack, thinkin they spit fire
    And what the hell is wrong with that fuckin video
    Your shit is lookin smaller than a fuckin kiddy ho
    See I know how to rap it's simple but
    All I did was fuck Russell Simmon's slut
    So I'm more intect tryna get on da map
    Doin' jumpin jacks while cappin' fags in their ass

    (Verse 3)
    Look at them lil punk ass thinkin' they the shit
    Ya I know man catch himself chillin wit my bitch
    Hey I thought we had an interview wit DJ Lethal
    (No I had an interview, not you people)
    You gonna be late for ya check up
    Man I ain't goin' to my check up
    We have a Chevy n he has a Lexus
    You know what man I'ma say somethin
    (You got somethin to say?!)
    Man ya
    I hate fags get away from me, now what's up
    *gay voice* I ain't a fag man, plz shut up
    And you ain't even back me up, you just a fag
    Plz turn straight and stop tryna brag
    Please man, please

    (Chorus)
    These chicks don't even know the name of my salsa...
    But they're all on me like they wanna get closa...
    Cuz once I blow they know that I'll be the soldier...
    All because I'm the lead singer of my salsa...

    (Professa)
    Fags why can't you see that the only way to turn is straight
    And it just tears my ass apart to know that you don't know my Salsa

    (Chorus)
    These chicks don't even know the name of my salsa...(ha ha)
    But they're all on me like they wanna get closa...(fuck faggots)
    Cuz once I blow they know that I'll be the soldier...(Ya!)
    All because I'm the lead singer of my salsa...
    My salsa (9x)

    (Outro)
    I'm the lead singer of my band
    I get all da girls to take off their underpants
    I'm the lead singer of my band my chilli makes all the pretty girls want to dance
    My chili, woah woah, look out for my next single it's called My chili
    My chili, chili, chili, chili, chili
    My chili makes all the pretty girls want to dance and take off their underpants
    My chili makes all the pretty girls want to dance and take off their underpants
    My chili
    (Where'd everybody go?)
    Originally Posted by FaB514
    You have to preserve the color of your skin or else everyone will be brown
    Eminem started sucking ass after 8 Mile. He can't rap worth shit now.

    fabbeddockamam

  • #2
    Incredibly lame.. It didn't even make sense.
    Now let the night be dark for all of me.
    Let the night be too dark for me to see
    Into the future. Let what will be, be.'

    Comment


    • #3
      i...i didnt even get around to read any of the verses after the openin....
      Proud to announce myself as a new member of "DA EXPLOSIONS" yo! we got it made...

      i have eyes... i can see things.. talk shit 'n' poop out shit and die....

      i feel bad.. ok

      Comment


      • #4
        ^ word

        Comment


        • #5
          im not a homo u fuckin faggot. i was dissin fags. if i was gay why would i call myself a fag? im not gay. im makin fun of that name eminem said he was goin to make as his next single as a joke.

          when i said cappin fags in their ass, i meant cappin' them with gunss and shooting them u homos.
          Originally Posted by FaB514
          You have to preserve the color of your skin or else everyone will be brown
          Eminem started sucking ass after 8 Mile. He can't rap worth shit now.

          fabbeddockamam

          Comment


          • #6
            ^Retard
            Life's complicated..

            Comment


            • #7
              lol

              Comment


              • #8
                well...that was nothing interesting at all
                ... it's no surprise, that I got lost in your brown eyes ...

                Comment


                • #9
                  hahahaha
                  www.thisisHIPHOPmusic.com

                  Comment


                  • #10
                    interesting....sorta

                    Comment


                    • #11
                      damn fuck. this was just a joke. my skills are better than this. i just typed this up in like 10 or 15 minutes. the amount of time D12 prolly took to write their song My Band.
                      Originally Posted by FaB514
                      You have to preserve the color of your skin or else everyone will be brown
                      Eminem started sucking ass after 8 Mile. He can't rap worth shit now.

                      fabbeddockamam

                      Comment


                      • #12
                        your skills suck dick how much time do you seriously have on your hands. then u get all bitchy when everyone disses you, that was rather expected wasnt it. i bet this dude wanted everyone to praise him for this bullshit and be like damn dude you got skills you should make the my salsa remix. what a faggot

                        Comment


                        • #13
                          truthfully this isnt because he imitated my idol so as jose put it its because he started a thread to make himself look like an ass people dissed him and he got all pissed off and pleaded with everyone to believe he wasnt gay. this is why i got on him and what he did was a complete waste of time

                          Comment


                          • #14
                            listen im an eminem fan and a D12 fan and i have all of his albums. i aint gay so believe wut u want. i didnt do this to diss them. i did this to make a song called My Salsa.
                            Originally Posted by FaB514
                            You have to preserve the color of your skin or else everyone will be brown
                            Eminem started sucking ass after 8 Mile. He can't rap worth shit now.

                            fabbeddockamam

                            Comment


                            • #15
                              LMAO @ Everybodies responses...

                              "They look up to me, tell me because I'm living proof.
                              If life was fair, then I swear, we'd have a Living Proof."
                              -Chamillionaire-

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by Deborahlanker, Today, 10:44 AM
                              4 responses
                              10 views
                              0 likes
                              Last Post Louiscuming  
                              Started by Deborahlanker, Today, 08:36 AM
                              4 responses
                              8 views
                              0 likes
                              Last Post Louiscuming  
                              Started by Friese, 02-26-2021, 07:53 AM
                              2 responses
                              31 views
                              0 likes
                              Last Post OlmanGrand  
                              Started by Deborahlanker, 04-01-2021, 10:23 AM
                              1 response
                              6 views
                              0 likes
                              Last Post OlmanGrand  
                              Started by RogeraCareye, Today, 02:28 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post RogeraCareye  
                              Started by medhedwih, Yesterday, 11:09 PM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post medhedwih  
                              Started by natures, 11-25-2020, 04:35 AM
                              1 response
                              10 views
                              0 likes
                              Last Post OlmanGrand  
                              Started by LouiseAlvarez, 02-10-2021, 01:04 AM
                              1 response
                              10 views
                              0 likes
                              Last Post OlmanGrand  
                              Started by Nancystarkman, Yesterday, 11:52 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post Nancystarkman  
                              Started by alisahashem, Yesterday, 10:32 AM
                              0 responses
                              1 view
                              0 likes
                              Last Post alisahashem  
                              Working...
                              X