HIP HOP LIFESTYLE

Announcement

Collapse
No announcement yet.

What is your favourite diss em has done?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • What is your favourite diss em has done?

    For me its between 'nail in the coffin' and 'the sauce', em just sounds so angry and pissed off; plus he absolutley destroys benzino.

    Please tell me your favourite diss em has done and why you think it is, thanks.

  • #2
    go to sleep

    Comment


    • #3
      Bully or his verses on Hit 'em Up, but yeah nail in the coffin sounds pretty dope, nothing compares with Got It Twisted Freestyle
      Originally posted by Jo.ey
      cause your gay, and bad things happen to stupid gay dumb ppl..
      http://board.rapbasement.com/showthread.php?t=398727
      lol

      Comment


      • #4
        hmm. besides nail in the coffin, i'd have to go with quitter. actually, i think quitter is his best diss song. that song is vicious. i got the track where it combines quitter and his twist on 2pac's song hit em up. those two songs combined are killer and they flow together perfectly. makes me wanna fuck somebody up after listening to it. haha

        Comment


        • #5
          My fav is Nail In The Coffin! That line where he says

          "So how can he say he'll throw me over a balcony, when he'd throw his lower back out when he goes to lift me...please don't cuz our asses will both be history. But then again you'd finally get your wish, cuz you'd be all over the street like fifty cent!"

          (MASSACRE)(somebulls
          "In the end we're all just chalk lines on the concrete, drawn only to be washed away..." - FFDP

          Comment


          • #6
            he raped zino. but my favorite diss track by em has gotta be 'Girls'
            the LMAO wall of fame.
            Originally posted by 514~balla
            wtf you talkin' about willis?
            Originally posted by Ty_07
            what you on about? Who the fucks willis?
            Originally posted by G-Unit_Gangv11
            Y'all niggas nearly made me spit out my vitamin water laughing at this shit.

            Comment


            • #7
              i remember is 1 i listen to alot and the more i listen to it the better it is although he sings half of it!!!!!!!!!

              Comment


              • #8
                hmm. they're all good, but 'i remember', 'the sauce', 'girls', and 'nail in the coffin' stick out off of the top of my head.
                Iím here, Iím present, Iím suffering





                @gracihas

                Comment


                • #9
                  Best diss line ever is...

                  "slim anus, you damn right slim anus /
                  I don't get fucked in mine like you two little flamin' faggots /"

                  Now if that's not flipin' the script, I don't know what is!! Cuz everyone knows I.C.P. had that My Name Is parody called Slim Anus. Eminem flips the FUCK out of that script when he spit that line. I love that line so much. The way he says it, and just how he's usin' their own diss against them. It's a masterpiece of a line.
                  EMINEM
                  New Album Coming . . .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by hip_hop_shop View Post
                    Best diss line ever is...
                    "slim anus, you damn right slim anus /
                    I don't get fucked in mine like you two little flamin' faggots /"
                    Now if that's not flipin' the script, I don't know what is!! Cuz everyone knows I.C.P. had that My Name Is parody called Slim Anus. Eminem flips the FUCK out of that script when he spit that line. I love that line so much. The way he says it, and just how he's usin' their own diss against them. It's a masterpiece of a line.

                    Yea

                    Obviously the best dis he's ever done is "Girls" which has the best lyrics. But I remember is also a standout track.
                    Originally posted by iSquidgey
                    but if theyre hot they automatically make good music

                    Comment


                    • #11
                      nail in the coffin, quitter, girls, the sauce, go to sleep, i remember....all of these are great

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by hip_hop_shop View Post
                        Best diss line ever is...
                        "slim anus, you damn right slim anus /
                        I don't get fucked in mine like you two little flamin' faggots /"
                        Now if that's not flipin' the script, I don't know what is!! Cuz everyone knows I.C.P. had that My Name Is parody called Slim Anus. Eminem flips the FUCK out of that script when he spit that line. I love that line so much. The way he says it, and just how he's usin' their own diss against them. It's a masterpiece of a line.
                        Agree with this 100%. Was listening to MMLP the other day and these lines just stood out.

                        Comment


                        • #13
                          not an official diss track but "kim" LMAO
                          and of course the classic diss
                          "i would never claim to be no...ray benzino...an 83 ear old fake pacino"
                          and another
                          "[Hailie]
                          Daddy is Ja Rule taller than me?
                          [Eminem]
                          No honey you guys are the same size"
                          HAHAHA
                          CURRENT STATE OF HIP-HOP = WWE

                          Comment


                          • #14
                            love doe ray me, kon artis kills it for me. I know its been asked before but can somebody post the doe ray me chorous lyrics that em spits, can't make out some of the lines. Thanks

                            Comment


                            • #15
                              Doe Rae Me Fa So La Dee Da
                              Don't play me cause your washed up, lost your spot
                              Mama say mama sa Macosaca
                              Ja quit playing now get off your not Tupac
                              Doe Rae Me cause we're hot and you're not
                              Going at me is the only shot you got
                              Ja quit playing now get off your not Tupac
                              You can get popped after all that shit you pop

                              but the best part is the end where hailie asks if ja is taller than her LMAO
                              CURRENT STATE OF HIP-HOP = WWE

                              Comment

                              Post ad widget 300x250

                              Collapse

                              LATEST POSTS

                              Collapse

                              Topics Statistics Last Post
                              Started by basketballeven, 02-25-2021, 06:02 AM
                              6 responses
                              12 views
                              0 likes
                              Last Post MasterFX  
                              Started by Deborahlanker, 10-14-2020, 10:23 AM
                              1 response
                              14 views
                              0 likes
                              Last Post Nancystarkman  
                              Started by Deborahlanker, Today, 10:31 AM
                              4 responses
                              9 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 09:30 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by cardosdwe, Today, 09:16 AM
                              0 responses
                              4 views
                              0 likes
                              Last Post cardosdwe  
                              Started by Deborahlanker, Today, 09:07 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post Deborahlanker  
                              Started by Deborahlanker, Today, 12:02 AM
                              6 responses
                              15 views
                              0 likes
                              Last Post Nancystarkman  
                              Started by advancedketofr, Today, 01:56 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post advancedketofr  
                              Started by advancedketofr, Today, 01:53 AM
                              0 responses
                              2 views
                              0 likes
                              Last Post advancedketofr  
                              Started by jheruvcbe, Today, 12:08 AM
                              0 responses
                              4 views
                              0 likes
                              Last Post jheruvcbe  
                              Working...
                              X